Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (03.01.2012 23:34): Opomněl jsem informaci, že šlo právě o Redux verzi, během jejíž instalace jsem byl k nainstalování Quicktimu vyzván. Až budu ochoten tomu obětovat více času, pokusím se do toho proniknou hlouběji.
Quicktime normálně nepoužívám, avšak když jsem před nedávnem hrál Bad Mojo, byl jsem nucen ho doinstalovat; nevím, jestli byla chyba někde v něm, ale videa ve hře nefungovala korektně. Neustále trhání FMV sekvencí bylo dost rušivé a nedisponoval jsem dostatkem trpělivosti, abych to nějak přetrpěl. Netušíte, zda-li nejde o nějaký častý základní omyl, s nímž byste si věděli rady?
@RNDr. Gunár Pavel (30.12.2011 19:58): Jde, však jsem část odehrál - posléze mi ale nešel zvuk a nyní už hru nespustím (Quicktime 3 problém - reinstall nepomáhá).

Ale pokud příliš adventury nehraješ, tak bych ti to nedporučoval. Na rozdíl třeba od moderního Scratches.
@RNDr. Gunár Pavel (30.12.2011 19:39): Blackstone Chronicles - duchovní předchůdce společně se hrou Amber hororových/mysteriózních adventur z prvního pohledu které vznikají dnes (Dark Fall, Scratches nebo Asylum).

Opravdu škoda, že je Blackstone tak nekompatibilní i s XP (měl jsem to dokončit, dokud hra fungovala korektně :).
@90210 (30.12.2011 19:27): Špatná není, ale ve srovnání s nejpodobnějším Death Gate jde o druhou ligu.

Zbylé CCS, Mission Critical, Blackstone a Superhero patří mezi ty nejlepší adventury, s čímž po jejich vyzkoušení musím jen souhlasit - Shannara oproti tomu má nepříliš zdařilé dialogy/příběh, zdržující pohyb na mapě + boje atd., jediné co mě při hraní drželo byla jako vždy parádní vizuální stránka.
4Drolin - Ja vim a zrovna Shannara mi prijde jako jedna z jejich nejpristupnejsich her, nejhorsi mi neprijde, je to super hra.
Wheel of Time mela byt puvodne klasicka legendacka adventura, videl jsem i nejaky screeny. Jejich adventury byly zalezitosti pro fajnsmejkry, ktery bohuzel nikdo moc neznal, je proto asi logicky, ze chteli delat pribehovy 3D strilecky. Je docela paradox, ze kdyz si tady zadam profil Legend Entertainment, jakozto adventurnich polobohu, tak me jako jejich nejlip hodnoceny hry vyjedou akorat jejich 3D shootery. Smutny.
No myslím, že ta akvizice GT Interactive ten proces urchylila a to výrazně. Jak je známo velké vydavatelské firmy adventurám ve svých plánech vůbec nefandí. A je hezky vidět, jak se třeba Activision po roce 2000 veškeré takovéto adventurně, RTSkovoRPGčkové produkce zbavil.
Těžko říct, zda se stali obětmi vlastních ambic a přechod na FPS nebyl nutný, nebo se s adventurami měli dlouhodobě problém uživit...
Osobně řadím Legend Entertainment výše než LucasArts nebo Sierru. Opravdu skvělé spojení textové adventury s grafickou v jejich podání.