Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tarhiel (11.12.2012 11:46): Stačí naprosto jednoduše zagooglit:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-07-24-obsidians-chris-avellone - poslední otázka.

"With Torment, I'd argue that the D&D base actually, in places, got in the way of the experience."
S tím bych souhlasil, Planescape bez D&D by byl lepší hrou. Pro mě teda určitě. Co mi není jasné, k čemu je licence Tormentu bez Planescape. To jako že by byl nameless one v úplně jiném světě? Pokud by to ale měl být duchovní nástupce (jak se zmiňuje Avallone v tom rozhovoru), tak je přece zbytečná i licence na Torment.
Avellone v nejakom rozhovore spomínal, že ak by aj robili dalšie príbehy v Planescape univerze, nechcel by tam D&D pravidlá, lebo ich v niektorých prípadoch zväzovali. Takže myslím, že sa ich ani odkúpiť nechystajú.
Planescape je iba znacka herneho sveta ako Forgotten realms a dalsie, ale to bol vzdy bezne predavany franchise takze tu nejaky velky problem nevidim, podla mna to je iba jednoducha otazka kupenia licencie na ten svet, ovsem kolko to stoji a ci do toho pojdu je otazne.
@valcik (02.12.2012 20:21): Odkupil prava k Torment, nie Planescape :) To mas ako s Drakensangom. Odkupenim ziskala nova spolocnost znacku Drakensang, ale nie Dark Eye. Preto ten online paskvil, co vznikol pod touto znackou, nema nic spolocne s Das Schwarze Auge a jeho svetom. Aby pripadna hra mohla byt aj Planescape, bude sa musiet este Fargo (resp. majitel znacky) dohodnut s Wizardami. Takze je to taka...obojaka sprava - zatial :)
Kouknul jsem teď na tohle video a musím uznat, že mi ty polohy kamery važně stačí tak jak tam jsou:).http://www.zing.cz/novinky/13535/video-z-wasteland-2-ukazuje-opustenou-oblast-a-obriho-skorpiona a btw hudba hodně jako ze starých Falloutů:). Stejný autor se nezapře:).
já myslím samozřejmě pouze pohled z vlastních očí. Prostě abych si kameru mohl nastavit tak jak chci. Nepotřebuju tam vidět zbraň apod. ale abych prostě když příjdu do pobořenýho města měl možnost prohlédnout si ho z vlastních očí. Nebo prohlednout si něčí zbroj apod.
@Bodkin (12.06.2012 16:57): jo Battlestar Galactica mě sice nebaví, ale ten engine je v pohodě. Není to grafická špička, ale pro účely Wastelandu to bohatě stačí. Vím, že to bude top down, ale stejně bych bral zoom do first person. To by mi úplně stačilo ke štěstí. Pak by to podle toho co o tý hře vím mělo být úplně perfektní.
@valcik (22.04.2012 15:49): i takový případ je. Já to teda nehrál jo, ale Gods: Lands of Infinity. Pokud chcete taktické boje, tak je to asi nejlepší varianta. Já to i celkem chápu. Já jsem vždycky spíš rád objevoval. Rád jsem přišel do nového města, kde byly zajímavé věci (frakce, něco jsem musel splnit abych se někam dostal, pak jsem třeba mohl něco vlastnit) a ten first person je v tomhle jakoby příjemnější. Wasteland jsem nehrál, ale původní Fallouti mě i dneska dokážou vtáhnout do svého světa:) i když nejsou 3D. Jak jsem tu pastnul ten článek - hodně mě zaujala případná možnost budování základny. To zní hodně dobře...
@Hamster (22.04.2012 13:43): Feidias řekl z pohledu vlastní očí. Doktor sice cosi povídal o F3, ale FPS vytáhl až valčík. Každopádně původní a vcelku snad použitelný požadavek byl o FPP. Což mě moc nepohoršuje.
@RNDr. Gunár Pavel (18.04.2012 21:24): já právě taky no. Fallout New Vegas a Human Revolution podle mě dokazují, že lze udělat first person RPG s obsahem kde se nemusí tolik střílet když nechceš.

valcik: taktické boje z první osoby nikdy neuděláš tak dobře to je pravda, ale jinak už mě napadají jen samá pozitiva. A když si vzpomenu na Operation Flashpoint. Tak i taktika se dá udělat promakaně ve first person.

Adolfik: co to je za člověka v tvé profilové fotce? Vypadá jak Al Pacino z Kmotra 3:)).

P. S.: skvělý článek http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-a ... hudci-falloutu-59198
šak oni jenom diskutují...to co vypadá jako cool nápad může ve hře bejt jako pěkná trapárna a na vývojářích je právě co implementovat a co ne
Feidias...jo ale proč ne.
Hlavně ať si dají na to záležet, protože jsou tu konečně zvučná jména tvůrců rpg her, kterým snad nikdo nebude kecat do vývoje.
Následujícím výrokem si pravděpodobně znepřátelím půlku databáze a hraničí to z kacířstvím nicméně, bral byl bych radši aby to bylo z pohledu vlastních očí. Zní to až trapně ale je to tak. Jsem samozřejmě rád. Vypadá to výborně! Těším se a budu hrát, ale přesto...