Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Interceptor Entertainment Interceptor Entertainment Interceptor Entertainment
Dánsko
Dánsko
Dánsko
Založeno 2010
Založeno 2010
Založeno 2010
Interceptor Entertainment je nezávislé vývojářské studio sídlící ve městě Hering. Firma byla založena roku 2010 Frederikem Schreiberem. Pozoruhodná je personální politika, umožňující svým zaměstnancům pracovat přímo z domova, kdy vývojáři komunikují prostřednictvím firemního interního fóra. Skladba zaměstnanců je tak vskutku internacionální a jsou zde zastoupeni vývojáři z 10 různých zemí.

První, bohužel nedokončenou hrou byl remake Duke Nukem 3D na Unreal enginu, Duke Nukem 3D: Reloaded. V roce 2010 bylo avizováno započetí prací na tomto projektu, firmě byla udělena “osobní nekomerční licence” k vývoji od 3D Realms a Gearboxu. Ti dokonce přislíbili pomoc při vývoji. Bohužel v roce 2011 došlo k odložení hry na neurčito, zejména díky nejasnostem, jestli vůbec bude vydání nakonec povoleno. Hlavním důvodem podle Schreibera bylo rozporuplné přijetí hry Duke Nukem Forever, kdy rozpracovaný Duke Nukem 3D: Reloaded vypadal lépe, než Duke Nukem Forever v době vydání, tudíž Gearbox nemohl vydání připustit.

Interceptor dále zpracoval konverzi plošinovky Duke Nukem II pro operační systém IOS.

Doposud největším a úspěšně dokončeným projektem je remake Rise of the Triad: Dark War - Rise of the Triad. Hra zachovává duchovní tradici své předlohy a přitom přináší moderní zpracování, díky kterému si hru užijí i současní hráči. Vyšla 31. 7. 2013 pro Steam, GOG a GreenMan Gaming.

Posledním zatím blíže nespecifikovaným projektem je 3D akce Pathfinder pro PS3 a XBox 360.
Interceptor Entertainment je nezávislé vývojářské studio sídlící ve městě Hering. Firma byla založena roku 2010 Frederikem Schreiberem. Pozoruhodná je personální politika, umožňující svým zaměstnancům pracovat přímo z domova, kdy vývojáři komunikují prostřednictvím firemního interního fóra. Skladba zaměstnanců je tak vskutku internacionální a jsou zde zastoupeni vývojáři z 10 různých zemí.

První, bohužel nedokončenou hrou byl remake Duke Nukem 3D na Unreal enginu, Duke Nukem 3D: Reloaded. V roce 2010 bylo avizováno započetí prací na tomto projektu, firmě byla udělena “osobní nekomerční licence” k vývoji od 3D Realms a Gearboxu. Ti dokonce přislíbili pomoc při vývoji. Bohužel v roce 2011 došlo k odložení hry na neurčito, zejména díky nejasnostem, jestli vůbec bude vydání nakonec povoleno. Hlavním důvodem podle Schreibera bylo rozporuplné přijetí hry Duke Nukem Forever, kdy rozpracovaný Duke Nukem 3D: Reloaded vypadal lépe, než Duke Nukem Forever v době vydání, tudíž Gearbox nemohl vydání připustit.

Interceptor dále zpracoval konverzi plošinovky Duke Nukem II pro operační systém IOS.

Dalším úspěšně dokončeným projektem je remake Rise of the Triad: Dark War - Rise of the Triad. Hra zachovává duchovní tradici své předlohy a přitom přináší moderní zpracování, díky kterému si hru užijí i současní hráči. Vyšla 31. 7. 2013 pro Steam, GOG a GreenMan Gaming.

V únoru 2014 se objevují první zmínky o hře Duke Nukem: Mass Destruction. Bohužel vývoj byl nuceně ukončen díky právnímu sporu s firmou Gearbox. Po výměně hlavního hrdiny Duka za Shelly "Bombshell" Harrisonovou vývoj na projektu pokračoval a výsledkem je akční RPG Bombshell, jež vychází 29. 1. 2016.

Počátkem března 2014 bylo oznámeno, že Interceptor odkoupil firmu 3D Realms / Apogee Ltd., se kterými aktivně spolupracuje.

Posledním zatím blíže nespecifikovaným projektem je 3D akce Pathfinder pro PS3 a XBox 360.

Zdroje:
Moby Games - Interceptor
Moby Games - Apogee
Interceptor Entertainment je nezávislé vývojářské studio sídlící ve městě Hering. Firma byla založena roku 2010 Frederikem Schreiberem. Pozoruhodná je personální politika, umožňující svým zaměstnancům pracovat přímo z domova, kdy vývojáři komunikují prostřednictvím firemního interního fóra. Skladba zaměstnanců je tak vskutku internacionální a jsou zde zastoupeni vývojáři z 10 různých zemí.

První, bohužel nedokončenou hrou byl remake Duke Nukem 3D na Unreal enginu, Duke Nukem 3D: Reloaded. V roce 2010 bylo avizováno započetí prací na tomto projektu, firmě byla udělena “osobní nekomerční licence” k vývoji od 3D Realms a Gearboxu. Ti dokonce přislíbili pomoc při vývoji. Bohužel v roce 2011 došlo k odložení hry na neurčito, zejména díky nejasnostem, jestli vůbec bude vydání nakonec povoleno. Hlavním důvodem podle Schreibera bylo rozporuplné přijetí hry Duke Nukem Forever, kdy rozpracovaný Duke Nukem 3D: Reloaded vypadal lépe, než Duke Nukem Forever v době vydání, tudíž Gearbox nemohl vydání připustit.

Interceptor dále zpracoval konverzi plošinovky Duke Nukem II pro operační systém IOS.

Dalším úspěšně dokončeným projektem je remake Rise of the Triad: Dark War - Rise of the Triad. Hra zachovává duchovní tradici své předlohy a přitom přináší moderní zpracování, díky kterému si hru užijí i současní hráči. Vyšla 31. 7. 2013 pro Steam, GOG a GreenMan Gaming.

V únoru 2014 se objevují první zmínky o hře Duke Nukem: Mass Destruction. Bohužel vývoj byl nuceně ukončen díky právnímu sporu s firmou Gearbox. Po výměně hlavního hrdiny Duka za Shelly "Bombshell" Harrisonovou vývoj na projektu pokračoval a výsledkem je akční RPG Bombshell, jež vychází 29. 1. 2016.

Počátkem března 2014 bylo oznámeno, že Interceptor odkoupil firmu 3D Realms / Apogee Ltd., se kterými aktivně spolupracuje.

Posledním zatím blíže nespecifikovaným projektem je 3D akce Pathfinder pro PS3 a XBox 360.

Zdroje:
Moby Games - Interceptor
Moby Games - Apogee
Oficiální stránky vývojáře (http://interceptor-entertainment.com/site/)
Oficiální stránky vývojáře (http://interceptor-entertainment.com/site/)