Jedno z nejúspěšnějších vývojářských studii ve východní Evropě, které o sobě dalo poprvé významně vědět ohlášením atmosférické FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl v roce 2001. Vývoj slibného projektu sice trval dlouhých šest let a byl několikrát přepracován, ale studio se nedalo a po jejím úspěchu v roce 2007 pokračuje ve svých projektech a slibuje vydat ještě velké věci.
Kromě již zmíněné hry má ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii strategii Cossacks a několik dalších her.
Kromě již zmíněné hry má ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii strategii Cossacks a několik dalších her.
Jedno z nejúspěšnějších vývojářských studii ve východní Evropě, které o sobě dalo poprvé významně vědět ohlášením atmosférické FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl v roce 2001. Vývoj slibného projektu sice trval dlouhých šest let a byl několikrát přepracován, ale studio se nedalo a po jejím úspěchu v roce 2007 pokračovalo ve svých projektech.
Kromě již zmíněné hry má ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii strategii Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn.
Kromě již zmíněné hry má ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii strategii Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn.
Jedno z nejúspěšnějších vývojářských studii ve východní Evropě, které o sobě dalo poprvé významně vědět ohlášením atmosférické FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl v roce 2001. Vývoj slibného projektu sice trval dlouhých šest let a byl několikrát přepracován, ale studio se nedalo a po jejím úspěchu v roce 2007 pokračovalo ve svých projektech.
Kromě již zmíněné hry má studio ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii real-time strategií Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn a zatímco jedna část zaměstnanců přešla do vývojářského týmu 4A Games, druhá část vytvořila tým nový s názvem Vostok Games. O tři roky později v prosinci 2014 bylo studio GSC Game World znovu otevřeno a v současnosti (2015) pracuje na třetím dílu real-time strategie Cossacks.
Kromě již zmíněné hry má studio ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii real-time strategií Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn a zatímco jedna část zaměstnanců přešla do vývojářského týmu 4A Games, druhá část vytvořila tým nový s názvem Vostok Games. O tři roky později v prosinci 2014 bylo studio GSC Game World znovu otevřeno a v současnosti (2015) pracuje na třetím dílu real-time strategie Cossacks.
Jedno z nejúspěšnějších vývojářských studii ve východní Evropě, které o sobě dalo poprvé významně vědět ohlášením atmosférické FPS S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl v roce 2001. Vývoj slibného projektu sice trval dlouhých šest let a byl několikrát přepracován, ale studio se nedalo a po jejím úspěchu v roce 2007 pokračovalo ve svých projektech.
Kromě již zmíněné hry má studio ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii real-time strategií Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn a zatímco jedna část zaměstnanců přešla do vývojářského týmu 4A Games, druhá část vytvořila tým nový s názvem Vostok Games. O tři roky později v prosinci 2014 bylo studio GSC Game World znovu otevřeno a oznámilo vývoj třetího dílu real-time strategie Cossacks, který vyšel v září 2016.
Kromě již zmíněné hry má studio ještě na svědomí vcelku úspěšnou sérii real-time strategií Cossacks a několik dalších her.
9. prosince 2011 byl tým rozpuštěn a zatímco jedna část zaměstnanců přešla do vývojářského týmu 4A Games, druhá část vytvořila tým nový s názvem Vostok Games. O tři roky později v prosinci 2014 bylo studio GSC Game World znovu otevřeno a oznámilo vývoj třetího dílu real-time strategie Cossacks, který vyšel v září 2016.