Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Brian Harris

USA
Jižanský vývojář začal s programováním mimo herní průmysl, když od prosince 2000 do července 2003 pečoval o bankovní techniku ve službách společnosti C&A Associates, Inc. Poté přijal jednorázovou zakázku na nový aukční systém pro autosalon Oakview Auto Auction, s čímž byl hotov už v září 2003 a následovaly čtyři měsíce bez práce. Zároveň si však v letech 2003-2004 udělal postgraduální studium v rámci tzv. The Guildhall na texaské Southern Methodist University.

Do id Software nastoupil v únoru 2004. Jeho prvním úkolem bylo naprogramovat UI pro Doom 3 (2003), což následoval vývoj netkódu Quake 4 (2005), během kterého si střihl Xbox 360 port Quake II (2005). Tuto zkušenost později využil i při portování idTech enginu 4 a 5 pro konzole 7. generace. V Enemy Territory: Quake Wars (2007) se postaral o navigační systém a podílel se na programování enginu pro Rage (2011) a Doom 4. Byl hlavním programátorem DOOM 3: BFG Edition (2012) a tutéž funkci po řadu let zastával i v případě již zmíněného Doomu 4.

Když se vývoj právě této hry ocitl ve slepé uličce, rozhodl se z id Harris v červnu 2013 odejít programovat k Nvidii, společnosti zabývající se primárně výrobou grafických adaptérů pro herní počítače. Tam pracuje dodnes, zatímco se v soukromém životě těší radostem i strastem rodičovství.

Nejlépe hodnocené hry