Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Sinister (09.05.2013 20:43): Jo, ten důvod tam opravdu není. Po zkušenosti s Dragon Age DLC. Ta nejsou špatná, ale jde jen o velmi krátké příběhové odbočky (většinou tak na třicet minut) a platit za ně ty původní pálky mi přijde ztřeštěné. Každopádně body dolů pro Bioware za ty cliffhangery (např. s Morrigan), které bez DLC zanechali. S ním tedy také, ale alespoň je v tom nějaké rozuzlení... A Bioware za produkci DLC budu hanět všude, kde budu chodit.
@jurajjanosik (07.05.2013 18:39): pravda ale na tom mi nic ubohého nepřijde,jasně omluva za to že hra byla uspěchaná konec nenapraví ale já si myslim že to není v silách nikoho aby udělal to co BW natož napsat konec který vyřeší všechno a uspokojí všechny. To prostě nejde.
@eremita (07.05.2013 23:53): Jasně, jen jsem reagoval na větu "Kdepak hra to byla dobrá a koneckonců to zakončení opravila Citadela." Možná myslel Ext. Cut...
Jsem prostě alergickej na většinu DLC. (snad kromě Trine 2: Goblin Menace)
@pajmič (07.05.2013 15:08): "koneckonců to zakončení opravila Citadela" - to jako DLC to opravilo, no paráda, kup si hru a pak si k ní ještě pořiď 8 DLC a budeš možná v obraze=krásný.
ME je super trilogie, ale abych byl nucenej si kupovat DLC pro lepší pochopení hry, tak to fakt ne...
@pajmič (07.05.2013 15:08): Nejen kvůli konci je Mass Effect 3 nejhorší ze série příklad: V 1 si skoro každý vybral za radního Andersona a ne Udinu (mizernej politik) a ve 3 výsledek: Udina je radní ..., nebo zabil jsi královnu Rachni a pustil jsi jí ve 3: když jsi jí nezabil, tak jsi jí musel osvobodit a dalo ti to pár mizernejch WA, pokud v 1 nepřežila, tak si jí Reapeři naklonovali a po ovobození tě zradí. A to byly ty slavné rozhodnutí z předchozích dílů?
Dále romance a rozhovory: ve 3 nejčastější hláška Liary u ní v kabině: "Hello Sheppard" a asi 3 trochu delší dialogy to mi připadá dost málo, navíc pokud byl člověk věrnej od 1 tak to vůbec hra nebere v potaz (původně měla bejt odměna za věrnost), vztah začíná od 0 a 7 sekundová animačka jako finále mě příjde dost ubohý.(
.
Ano ten konec ale kdybych tu hru měl soudit jen podle konce asi bych se z toho zbláznil. Kdepak hra to byla dobrá a koneckonců to zakončení opravila Citadela.
A pak je tu samozžejmě EA ME3 bylo uspěchané už na pohled: nedodělané chodby v hubech,neotexturované a nefunkční postavy...jako by prostě zničeho nic musely produkci daných míst ukončit. To samé DA2 čas na produkci hry 14 měsíců...wtf? Jak na tak velkou hru můžou dát EA tak málo a času a jen jedno studio? A nakonec za těch podmínek obě hry byli zvládnuté dobře to je třeba si uvědomit.
Taky mám rád spoustu starších her od Bioware, ale z těch nových jsem totálně zklamaný a hodně naštvaný. Poslední hra co za něco stála byla Mass Effect 2, trojku totálně zabily "originálním zakončením" a nevyužitím rozhodnutí z předchozích dílů.
Taky Dragon Age 2 stála za pendrek: nejvíc mě štval design prostředí a respawn vln potvor ze vzduchu.
Snad nepo..... Dragon Age 3, jinak je lidi i já totálně pohřbí.
Já miluju všechny jejeich hry kromě jejich prvotiny Shattered Steel. Paradox je že jsem u jejich her v dětství strávil tolik času a nevěděl že za tim stojí oni,jsou to páni.
@valcik (17.01.2013 19:17): Nesouhlasím, ne úplně. Bioware udělali jen tři hry, které mám opravdu rád. Čtyři, když trochu slevím a přidám KotOR.

Oni se tak spíše potácí v kruhu a především záleží, jestli se na ta důležitá místa zrovna dostanou schopnější lidé.
@Neklan (19.01.2013 02:01): Kdyby vytvořili hru pro inteligentní hráče, tak by se tak dobře neprodávala. Trend doby je přístupnost a otevřenost co nejširším masám. A tohle je u "příběhové" single player hry dost omezující nastavení.

Když si vezmeš standardní MMO, tak se v něm přirozeně vytvoří určité zájmové skupiny hráčů - např. nikdo z hard-core raiderů ve WoW nejspíš nebude kritizovat příběh, za který by se styděla krmná fantasy studenta/ky střední školy, a stejně tak měsíc starý pilot v R&B nebude nadávat CCP, že nepilotuje titan v ofenzivě ve Venalu.

Bohužel v single player hrách tahle "přístupnost masám" až tak dobře nefunguje, protože činnost je nalinkovaná dopředu (obzvlášť ve hrách posledních let, kde se herní struktura poněkud optimalizovala...).

Jinak řečeno, když náročnější hráč zvolí hru zaměřenou tak, aby oslovila co nejširší masy, tak může být poněkud zklamán. A z vlastní neblahé zkušenosti musím bohužel dodat, že příběh bývá zpravidla ten nejslabší element (u her obecně), což se dá vydržet, pokud je a) herní mechanismus solidní, b) hra nestojí a nepadá s příběhem. Jinak řečeno, když vezmeme hru, která je zaměřená na masy, a stojí a padá s příběhem - dostaneme takový ošklivý, nepěkná věc...
@Sinister (29.09.2012 01:58): souhlasim. co porad nechapu je paradox, ze hra ktera ma rozpocet v radu desitek milionu dolaru, na kazdej vlas hlavni postavy jsou 4 tymy po 12 lidech (nadsazka), ale nenajmou jednoho vzdelaneho cloveka, treba za $2000 mesicne, kterej by jim jenom rekl veci ktere jsou tam naprosto debilni... ale podobne je to i u filmu.
Bud si myslej, ze je to jedno, a lidi to stejnak sezerou (McDonalds - upadek vseho) nebo tim neco sledujou (NewWordOrder Conspiracy - vymyvani mozku). Osobne se bojim, ze je to ta prvni moznost.
Právě jsem se doslechl, že za odchodem Hudby se Zešukem stojí Zplozenci....jak jinak:-D
@NateLogan (29.09.2012 01:03): Dal bych nevím co, abych si mohl přečíst skutečné pocity vývojářů Mass Effectu 3 během vývoje a po vydání. Nemůžu se totiž zbavit pocitu, že je hra nedodělaná, že neudělali, co přesně chtěli, že změna scénáristy logicky ničemu nepomohla, že je ve hře už na samotném začátku hodně chyb v jejich vlastním univerzu - a bez vysvětlení v kodexu.
@Zoltan (28.09.2012 15:33): Asi někde mezi. EA na ně tlačilo, ať jim vyrábí peníze a házelo jim klacky pod nohy (přesouvání lidí). Hráči jim zase vyčítali ne až tak kvalitní DA2 a ME3 (respektive bylo slíbeno něco lepšího). Neplánované práce na Extended Cut DLC asi taky náladu nezvedly. Taky ten brutální damage control po vydání ME3 nenechal nikoho klidně spát, minimálně tedy v PR oddělení Bioware...

No prostě podle mě nálada v Bioawre poslední dobou asi nebyla zrovna ideální a pánové ve vedení si asi řekli, že jim ty nervy za to nestojí. A jestli mají nastřádanou dostatečnou finanční hotovost někde bokem...

Třeba je za pár let uvidíme na Kickstarteru :)
To je samozrejme nonsense. Oni neodišli dobrovoľne. To je len správa pre média. V skutočnosti boli nútení odísť nie len z EA, ale aj z celého herného priemyslu (kedže majú s EA podpísanú aj Non-Compete Agreement -- a teda -- Dohoda o tom, že nemôžu pracovať v priemysle po dobu X -- väčšinou 3 až 5 -- rokoch aj po vyhodení z EA). Rozhodne to nebolo ich dobrovoľné rozhodnutie.

Boli odídení z dôvodu finančnej katastrofy TOR, pravdepodobne najväčšej z celej hernej histórie. Odhadované rozpočty 250-500m nie sú pokryté ani z tretiny.

Rovnako ako bol odídení Marc Jacobs - šéf Warhammer Online (pod taktovkou EA), tiež približne po 8 mesiacoch po vydaní WAR, ktorý bol podobnou hernou finančnou katastrofou.
@NateLogan (23.09.2012 21:07): To je vlastně taky pravda.
Každopádně, podle mýho názoru, rozjeli projekt ToR v nesmyslnou chvíli. Čert vezmi nevhodný čas k výměně scénáristy na konci série, není to fajn, ale, když už vím, že pracoval na ToR, je to pochopitelné. Co pochopitelné není, je neustálá snaha prorazit hlavou zeď. Ty společnosti jsou šílené - každá si bude dělat svoje WoW killery, aniž by vzaly v úhavu, že je to spíš sebevražda. Jsem toho názoru, že jediným WoW killerem bude samotné WoW, až ho autoři tak rozmělní, že to nebude atraktivní pro nikoho.
Jediný rozumný čas pro vydání ToRu byl podle mě tak měsíc či dva po vydání Diabla III.
@Matthew.J (23.09.2012 15:59): Informace, kterou mám, přišlo současně s oficiálním ohlášením dvojky (ty tři roky jsem vystřelil od boku, vzpomněl jsem si až teď, na E3 reportáž ze Score), takže rovnou trilogie. Otevřený konec jedničky je asi jako otevřený konec u Godzilly - kdyby to vyšlo. Ale samozřejmě je logické, že tu značku ukončit nechtějí. Nedivím se.
Nicméně doteď nechápu, pokud už to plánovali jako trilogii hodně dlouho, že zrovna u třetího dílu vyměnili scénáristu. To prostě nedává smysl. Ačkoli o jeho (ne)kvalitách se teprve přesvědčím.
@NateLogan (21.09.2012 09:41): To jo, ale zhruba před třemi lety se počítalo s tím, že značka Mass Effect bude dějištěm trilogie a konec. A když teď oznámili hru z Mass Effect univerza, je mi jasné, že velkým firmám se splnil sen a hry vydávají férově jako seriály. A svým příspěvkem jsem chtěl říct, že pořád nemám jasno v tom, jestli se mi to líbí nebo ne.
Mimochodem, opravdu jsem nečekal, že značku Mass Effect ukončí třetím dílem, jak jsem se několikrát dočetl. Moc žhnoucí želízko v ohni. Fakt nevím, jak se k tomu postavit. Snad budu mít jasno, až dokončím třetí díl.
Teď je otázka, jestli za některými ne až tak šťastnými rozhodnutími u DA2 (doba vývoje) a ME3 (překopaný scénář a jiný scénárista) stojí oni, nebo jestli naopak oni drželi vedení na uzdě.
@Giovanni Antonio Kekelli (25.01.2012 17:08): Na druhé straně, dobrých her mají pořád víc než dost. Musí člověk přestat být fanda Dooma, potom co Romero dosral Daikatanu? Ne. Musím přestat být fanda ME když posrali DA2? Taky ne. Stejně tak nemusím přestat být fanda Kulhánka, když mě nenadchlo Stroncium, ale Noční Klub jsem četl několikrát.
Mass Effect sérii mám rád, ale jsem přesvědčen, že trojka bude strašná sračka.