Angel Mapper je přezdívka používaná vývojářkou Rachel Cordone. Rachel má dlouholeté zkušenosti s prací v Unreal Enginu a živí se jako smluvní programátorka pro různé společnosti. Původně začínala s editorem pro Half-Life později zakoupila Unreal Tournament a od roku 1999 tak pracuje s tímto enginem.
Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.
Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.
Angel Mapper je přezdívka používaná vývojářkou Rachel Cordone. Rachel má dlouholeté zkušenosti s prací v Unreal Enginu a živí se jako smluvní programátorka pro různé společnosti. Původně začínala s editorem pro Half-Life později zakoupila Unreal Tournament a od roku 1999 tak pracuje s tímto enginem.
Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.
Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.