Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Angel Mapper Angel Mapper
USA
USA
Založeno 0000
Založeno 0000
Angel Mapper je přezdívka používaná vývojářkou Rachel Cordone. Rachel má dlouholeté zkušenosti s prací v Unreal Enginu a živí se jako smluvní programátorka pro různé společnosti. Původně začínala s editorem pro Half-Life později zakoupila Unreal Tournament a od roku 1999 tak pracuje s tímto enginem.

Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.
Angel Mapper je přezdívka používaná vývojářkou Rachel Cordone. Rachel má dlouholeté zkušenosti s prací v Unreal Enginu a živí se jako smluvní programátorka pro různé společnosti. Původně začínala s editorem pro Half-Life později zakoupila Unreal Tournament a od roku 1999 tak pracuje s tímto enginem.

Jejím samostatným projektem je hra Prometheus, která byla původně vytvořena jako modifikace Unreal Tournament 3. S touto modifikací se Rachel zúčastnila projektu Make Something Unreal, kde vyhrála 2. fázi soutěže a celkově skončila na čtvrtém místě. V roce 2009 se rozhodl Epic uvolnit Unreal Development Kit a Rachel tak mohla vydat standalone verzi hry. Jejím záměrem bylo vydání i komerční verze, nicméně k tomu zatím nedošlo.
Oficiální stránky vývojáře (http://www.angelmapper.com)
Oficiální stránky vývojáře (http://www.angelmapper.com)