Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

MIND: Path to Thalamus

  • PC 60
Hra mi byla dvakrát doporučována, a tak zatímco napoprvé jsem odolala, neboť mě popis a videa ze hry až tak nezaujaly, tak napodruhé, kdy hra stála méně jak jedno euro, jsem hru zakoupila s tím, že ji tedy zkusím.

Logické hry nepatří k těm hrám, které bych často hrála, a tak jsem se docela těšila, že vyzkouším po delší době něco nového. Z popisu hry jsem se těšila na enviromentální hádanky, nějaké to cestování časem a na příběh pacienta v kómatu, který hráče chytne za srdce. Zde mi ovšem uškodila moje fantazie, a tak jsem se těšila a byla zvědavá na něco, co jsem vlastně nedostala. Snažím se nemít nějaká očekávání u her a přistupovat k nim s čistou myslí, ale čas od času to zklamání někdy přijde.

Vyzdvihla bych surrealistické prostředí, které bylo tvořeno nevědomím onoho hlavního hrdiny ležícího v kómatu. V průběhu hry jsem se pořád těšila a byla zvědavá, co přijde dál. Logické hádanky nebyly nijak těžké, vcelku rychle jsem přišla na to, co se po mně chce, jen to chtělo provést správně a někdy i s dobrým načasováním. Po chvíli jsem zjistila, že princip hádanek se velmi často opakuje a nejsou zrovna nápadité. Je také škoda, že hru nepodkreslovala nějaká lepší hudba, která by hrála častěji než párkrát za hru. Na druhou stranu chápu, že to asi dělalo malé studio, a tak asi nebylo peněz nazbyt.

Co mi ale už opravdu vadilo, tak byl save systém. Nemám ráda ve hře checkpointy, pokud se hra nedá uložit jinak. Vyhovuje mi možnost uložit hru, kdy já chci. Pokud to nejde, tak alespoň dojdu k checkpointu a hru ukončím. Tady byl problém v tom, že nešlo dost dobře poznat, kde je daný checkpoint (žádná vizuální nápověda), kde končí kapitola. Ještě že hra není moc dlouhá.

Také jsem moc nepochopila, proč musím podržet ESC, abych se dostala do menu a proč se hra okamžitě ukončí, když náhodou zmáčknu ESC v nastavení. Ale to jsou spíše jen drobnosti, nad kterými kroutím hlavou.

Hra byla zajímavá svým prostředím, ale ke konci již zdlouhavá, protože se logické prvky opakovaly a příběh mě u hry zrovna také nedržel.

Pro: prostředí, zpočátku logické hádanky

Proti: opakující se hádanky, nevýrazná hudba, save systém

+12