Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Ondřej Vašíček • 36 let • Webový programátor, kodér, grafik light a generátor nerealizovaných ná • ČR - kraj Jihomoravský

Komentář

Přejít na komentáře

A Fisherman's Tale

  • PC 85
Takhle by mohli VR titulky klidně vypadat. Grafické malebné, náplní poetické, ale především s na prdel sednoucím konceptem pro virtuální realitu.

Valve Index už vlastním nějakou dobu (těsně před vydáním Half-Life Alyx), takže to opojně kouzelné seznámení s virtuálním světem už mám za sebou. Aby mě dokázal VR titul nadchnout, musí mít něco více.

Před samotným hraním jsem netušil, o čem A Fisherman’s Tale bude. A pokud máte ten luxus nevědomosti, rozhodně si nic nespoilerujte byť jediným videem či dokonce i obrázkem.

Hra je totiž převážně puzzle hrou s (ve hrách) poměrně originálně zpracovanou mechanikou. Když jsem jí poprvé uviděl, z její vizualizace jsem sbíral bradu ze země. „Mindfuck!“, vykřikl jsem doslova! Vidět něco tak surrealistického na vlastní oči a zároveň být tím, kdo to ovládá a je tam uprostřed všeho, je vskutku bizarní zážitek, který jinak, než ve VR nezažijte.

Jde o jednu z her, která by bez VR byla poloviční.

Proto pokud jste tak ještě neučinili, nezjišťujte si nic a pusťte se do hraní tohoto komorního příběhu o jednom rybáři. Jde sice o poměrně krátkou jednohubku, nebude však litovat.

Pro: hlavní herní mechanika; grafika; poetičnost; vnitřní vypravěč

Proti: krátké

+4