Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Wanted: Weapons of Fate

  • PC 55
Komiksy jsem nečetl, ale před hraním jsem se podíval na film, protože jsem zjistil, že na něj hra přímo navazuje. Dobře jsem udělal, ne z hlediska toho, že by šlo o nějaké extra kvalitní dílo, ale protože by mi řada věcí unikla. Příběh totiž navazuje přesně tam, kde ten filmový skončil a dostal jsem vysvětlení na řadu nezodpovězených otázek, i když jich také pár přibylo.

Mimo příběhu je nejlepším a pravděpodobně i nejznámějším prvkem hry možnost zatočit dráhu vystřelených kulek, kterou jsem využíval celkem často, i když se po čase dost okouká. Další vychytávka, tedy zpomalování času, už není tak bombastická a je dobrá asi jen na protivníky se štíty a bosse.

Už ve filmu se střílelo o sto šest, a tak mě nepřekvapilo, když hra pokračovala v nastaveném trendu. Na začátku je nábojů strašně moc a Wanted je na střední obtížnost (nejvyšší je pro první hraní uzamčená) vcelku jednoduchý kousek, poslední dvě kapitoly mi ale už daly zabrat. Nábojů je stále hodně, ale nepřátel také, jsou o poznání odolnější, takže se vystřílí daleko více munice a na některých místech je jí nedostatek.

Posbíral jsem všechny lístečky, zabil všechny krysy, a získal tak veškeré bonusy, ale znovu za jinou postavu s novými režimy a možnostmi to určitě hrát nebudu. Z osmi titulů, které stihlo švédské studio GRIN za svou existenci vytvořit, jsem hrál pouze poslední tři a Wanted je z nich jednoznačně nejhorší. Už jen samotná vzpomínka na zvonici s nekonečnými schody, které je třeba zdolat před finálním soubojem, mě od znovuzahrání dokonale odrazuje.

Pro: příběh, zatáčení dráhy kulek, bonusy

Proti: nevyvážená obtížnost, zvonice s nekonečnými schody

+13