Shadwen měla zvláštní propagaci ještě před vydáním, ve formě dema, kdy čím více lidí demo dohrálo tím se snižovala základní cena hry. Částka se zastavila na 17 eur, zajímavá myšlenka, ale u tohoto studia, kdy předchozí hra Trine 3 skončila nedodělaná z nedostatků zdrojů značně podivné rozhodnutí.
I samotná hra je dost rozporuplná. Na jedné straně tu máme pěkně provedené prostředí středověkého města a jeho zákoutí, plné hlídkujících zbrojnošů kdy jejich brnění a zbraně vypadají uvěřitelně a mají svoji váhu, na druhé straně je to ale prázdné město kde nic kromě zmíněných hlídek není.
Je sice fajn, že hráč může projít úroveň bez toho aniž by někoho zabil nebo naopak likvidovat potichu stráže ze zálohy jednoho po druhém a odklízet jejich těla z dohledu, ale to je taky celá náplň hry. A ta se za celých 15 misí nezmění. Prostředí sice nabídne trochu jiné kulisy, ale bude to stále stejné kde se jen změní počet stráží a překážek k důležitým dveřím do další úrovně.
Ani tomu nepřidá že jsou pouze dvě varianty nepřátel, kdy ta obrněnější lze zlikvidovat pouze útokem z výšky nebo těžkým předmětem hozeným na hlavu nebožáka. Hlavní hrdinka Shadwen sice dokáže vytvářet z nalezených předmětů pasti ve formě nášlapných min, samostřílů na zeď, bomb či zařízení pro odvedení pozornosti, ale součástek je málo a luxus častého používání těchto vychytávek si zkrátka nedopřejete.
Hru zkrátka ubíjí stereotyp, který se po pár misí dostaví, že odehraji jednu a další si dám radši zítra, abych se toho nepřejedl a to je znak špatné hratelnosti. Je to nevyužitý potenciál slušně zpracovaného prostředí a grafiky, ale se slabou hratelností. Je to škoda,že to dopadlo takto průměrně a co dalšího Frozenbyte nachystají z toho mám obavu.
I samotná hra je dost rozporuplná. Na jedné straně tu máme pěkně provedené prostředí středověkého města a jeho zákoutí, plné hlídkujících zbrojnošů kdy jejich brnění a zbraně vypadají uvěřitelně a mají svoji váhu, na druhé straně je to ale prázdné město kde nic kromě zmíněných hlídek není.
Je sice fajn, že hráč může projít úroveň bez toho aniž by někoho zabil nebo naopak likvidovat potichu stráže ze zálohy jednoho po druhém a odklízet jejich těla z dohledu, ale to je taky celá náplň hry. A ta se za celých 15 misí nezmění. Prostředí sice nabídne trochu jiné kulisy, ale bude to stále stejné kde se jen změní počet stráží a překážek k důležitým dveřím do další úrovně.
Ani tomu nepřidá že jsou pouze dvě varianty nepřátel, kdy ta obrněnější lze zlikvidovat pouze útokem z výšky nebo těžkým předmětem hozeným na hlavu nebožáka. Hlavní hrdinka Shadwen sice dokáže vytvářet z nalezených předmětů pasti ve formě nášlapných min, samostřílů na zeď, bomb či zařízení pro odvedení pozornosti, ale součástek je málo a luxus častého používání těchto vychytávek si zkrátka nedopřejete.
Hru zkrátka ubíjí stereotyp, který se po pár misí dostaví, že odehraji jednu a další si dám radši zítra, abych se toho nepřejedl a to je znak špatné hratelnosti. Je to nevyužitý potenciál slušně zpracovaného prostředí a grafiky, ale se slabou hratelností. Je to škoda,že to dopadlo takto průměrně a co dalšího Frozenbyte nachystají z toho mám obavu.