Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zool 2

Gremlin Graphics Software •  Imagitec Design (Jaguar) •  The Warp Factory (Amiga, PC)
1993
09.12.1994
1994
30.04.2013
32
2 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Zool 2, který je pokračováním multiformátové plošinovky Zool, se nese v podobném duchu, jako první díl a hráč zde ovládá buď postavičku Zoola nebo jeho přítelkyně Zoozy. Jejich úkolem je překonat 15 levelů, které se v závislosti na zvolení postavy mírně odlišují, a opět zneškodnit hlavního záporáka prvního dílu Kroola, kterého tentokrát doplňuje i jeho společník Mental Block, a zachránit tak svoji dimenzi.

Hráč v každém levelu musí nasbírat určitý počet předmětů v rámci časového limitu, aby mu byl zpřístupněn exit. Zool 2 umožňuje multiplayer pro dva hráče v rámci split screenu a dále obsahuje i arkádovou minihru podobnou Tetrisu.

V roce 2013 byl Zool 2 portován i na mobily s OS BlackBerry.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 20
Tentokrát budu opravdu zlej, protože tahle hra mě totálně zničila nervy.

Všechno co jsem napsal k Zool 1 platí i tady - kýčovitá grafika (hojně posetá reklamami na Chupa Chups), naprostý chaos, zmatek a bordel, kdy na Vás padá neustále ze všech stran něco, kromě zepředu, abyste se náhodou nemohli bránit. Bloudění, sbírání blbostí, respawn monster, málo životů.

Autoři se ale totálně pomátli a udělali ze hry nehratelné šílenství. Podotýkám, hrál jsem na easy a se save states a stejně jsem hodně hodně dlouho neměl takovou chuť se na to vysrat, dokoukat hru na youtube a říct si, že mi to za ty nervy nestojí. Proč? Odskakování od zdí funguje tak z 50%. V jedné chvíli se zaseknete a až díky youtube zjistíte, že mravenčí ninja umí jakési salto od zdi - stačí držet střelbu a jít dopředu... Hrdina má naprosto šílenou setrvačnost což v kombinaci s rychlostí hry znamená, že skoky na malé plošinky budete skákat třeba 20* - protože buďto nedoskočí, nebo sletí dolů, nebo když se zadaří Vás něco zabije. Je tu nutnost sesbírat 99 pokladů, což se mi přes ukládání v jednom kole nepovedlo a chcíp. A je tu naprosto brutální časový limit, který Vám ve spoustě kol dojde, takže je nutnost hledat skryté chodby a v nich hodiny s časem či další životy.

Nemá cenu rozepisovat různé další chuťovky jako monstra při skocích ze všech stran, nutnost trefovat něco během skoků v úhlech kam hrdina moc nedostřelí, nejrůznější pasti, propadla a propasti nastavené vždy tak, abyste pokud možno ztratili co nejvíce energie.

To vše v 5*3 + 1 kole, což dělá 16 kol bez jakékoliv možnosti napojení. Výsledek? Posledního šéfa, jakousi kostku jsem v druhé fázi zabíjel s jedním dílkem energie na poslední život s tím že kdyby mi došel čas, jel bych od začátku i přes ukládání. A tohle prostě ne... nedoladěné ovládání, naprosto přepálené kombinace potvor a skoků a minimum životů v kombinaci s věcmi co jsem vytýkal už jedničce. Nebudu nadhodnocovat ani procento, tohle byla prostě sračka na 20%.
+10