Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (23.07.2014 09:36): Bedničky a mothové, nepovinné questy (těch jsem si vlastně ani, mimo dvou či tři, nevšiml) mi přijdou jako maličkosti (z hlediska implementace), ovšem u otevřeného světa a s ním z části spojeným vracením máš pravdu; to není vyřešeno nejlépe. V průběhu hraní mi to ale ani nepřišlo - nebylo ho tolik, aby to bylo znát.

A ovládání mi přišlo více než bezproblémové (na myš+klávesnice). Konzolovitost v tom příliš nenacházím :). Tedy až na gamepadu uzpůsobenému interfaceu.
@Drolin (komentář): "A podobně střídmý byl i designér, který z důvodů časové náročnosti a velikosti týmu vyškrtal (možné) nepotřebné prvky a výsledek tak působí až nezvykle uceleně."

Interesantní, anžto oproti jedničce to má spoustu zbytečností - zbytečně open mapy, plné motýlků ke sbírání, beden s lékárničkami a zbraněmi, sidequestů, za které dostaneš zbraně, pobýhání sem a tam.

Jednička byla přímočará, možná až příliš, ale dvojka mi tedy ucelená nepřišla ani náhodou.

Ale největší hřích dvojky je ovládání, které je oproti jedničce poněkud... konzolovité.
Vi se jak to vypada s konzolovyma verzema? Vzhledem k neuspechu dvojky asi nijak nadejne, ze...
No fajn fajn, lokace jsou porad zajimave a unikatni a pribeh je celkem zajimavy taky, ale uz to neni takova galerie. Souboje vychytanejsi. AAA gamedesign to kazdopadne neni. V podstate otevreny svet, strida se den a noc. Sem tam bugy.
Coto? Zatím žádná diskuze? Já myslel že někteří se na tuhle hru hodně těšili...