Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 30
Nemůžu si pomoct, ale od Warcraftů 3 jde celá série do prdele. Trojky přinesly naprosto ohavnou asymetrickou grafiku. O to smutnější, že to samozřejmě nebylo vůbec nic originálního, jen slabý(leč navzdory mému přesvědčení hodnoceno masou jako úspěšný) pokus o dosažení něčeho tak skvělého jak Bulfrog se svými Populous 3. Tento hnusný grafický koncept se táhne(logicky) i World of warcraft a Diablem 3. Tam všude je cítit ta hnusná textura a nevkus asymetrie. Wowko není vyjímkou a graficky jej řadím mezi největší shitty hry, co kdy herní průmysl přežvýkal, omrdal a vyplyvnul. Navíc i každý retard ví, že celé Warcraft a starcraft, není nic jiným než naprosto do očí bijící kopií Warhammera. Amen. 30 %
-11 +5 −16
  • PC 50
Zkusil jsem to a chvíli mě to i bavilo (tedy asi 10 dni) a pak to bylo stejně nudné jako všechny ostatni MMORPG hry.

Proti: je to MMORPG

-15 +12 −27
  • PC 0
Kritizuji WoW, vydávám se tedy na politickou sebevraždu. Smysl této hry mi uniká. Nevím totiž jak někoho může bavit hrát celé dny hru, ve které se loví nové brnění nebo učí nová kouzla apod. a přitom nemá žádný příběh, který by hráč prožíval a který by ho motivoval hrát dál. A to že budu mít meč s lepšími statistikami než někdo jiný? To má někoho bavit?
-15 +16 −31
  • PC 5
Tak trochu zbytečná hra, která nejenom že má spousty chyb, ale také zmagořila mnoho hráčů, kteří se stali podobně závislí, jako feťák před svou dávkou ;-) Z mého okolí vím, že právě tato hra mnohým sebrala jejich "mládí" a místo aby běhali za holkama, tak pařili WoWko.... ;-)
-15 +7 −22
  • PC 10
Na žádost mého pána Aladina, musím vyhovět jeho zdvořilému přání a svůj komentář tedy více rozvinout.

Nuže nejspíše vás bude zajímat jak jsem se stal džinem z láhve, vše tenkrát začalo v mém útlém dětství....okej okej..tak tedy zpět k tématu.

K mmorpg zaujímám rozporuplné postoje, byl jsem odkojen na Ultimě online, pak jsem jsem zkoušel i různé modifikace hráčů a celkem úspěšně jsem se prodíral od jednoho k banu k druhému a posléze od jednoho perma banu k druhému. Tyto bany byly předzvěstí toho, že na místo mé generace pomalu ale jistě nastupuje řada ukňouraných buzíčků, kteří si stěžovali a plakaly nad ukradeným zcizeným majetkem jejich postav, když narazili na Balorova a jeho loupežnickou kompanii, která opovrhovala lůzou hráčů odmítající poctivé pvp s full lootem.

Nejsmutnějším a nejdojemnější z toho je to, že v dobách kdy vývojářskou lásku k hrám nahradila láska managerů k profitu a zisku, se z MORPG multiplayer online rule play game stalo MMORPGMASS multiplayer online rule play game a tak vývojáři začali vycházet vstříc i ufňukaným buzíčkům a hardcore hráči utřeli nos a o tom že i ve wowku tato komunita měla zdravé jádrojsem přesvědčen že mnoho z nich by pvp s full lootem uvítalo svědčí zklamání těchto hráčů a jejich nespokojenost z neustálého snižování obtížností hry, aby obsáhla co největší generační rozdíl hráčů a tak samozřejmě logicky i intelektuální rozměr a výsledek?

Výsledkem je podprůměrná sračka, slátanina ve které právě mixování debility a podřadnosti s důvtipem a kvalitou, tedy sčítání mínus s plus, vede k smutné nule. Chápu že mnoho lidí je selektivních a ve hře si dokážou najít to své, ale já takovej nejsem a když mě něco štve pokazí to celý dojem a zážitek, opět malý příklad tentokrát dostupný od 18 let Představte si že jdete na rande s ženou vašich snů, rande probíhá suprově a pak jdete do ložnice a zjistíte že to co má mít mezi nohama má místo krční páteře nebo paty!! Samozřejmě kdyby to bylo jen prohozeno s ústy tak mávnete rukou a jde se na věc! Ale takhle! to néé..i když..hmm. NE! vážně ne! A to i přesto že je to žena s mnoha klady a vašich snů.

Co však považuji za největší vítězství ufňukaných buzíčků je to, že hra postrádá kvalitní pvp systém s možností full lootu. Full loot říkáte si možná někteří, to je v podstatě již téměř učebnicová záležitost, která nejen že přidávala na skvělé zábavě a ještě hardcorovější obtížnosti(soupeřem vám není stupidně naskriptované npc, jehož program je zemřít, ale inteligentní oponent vědom si RIZIKA a stejnou touhou vyhrát nebo zdechnout, v tomto případě vyhrát a vzít si vše(možnost očóřit vás o celou výbavu a nebo naopak) pojednání o kladech PVP s FL mám v příspěvku u hry Shadowbane, tudíž nemá cenu to rozepisovat). Obecně platí kde není co riskovat, není co získat.

K bohužel mizerné obtížnosti a podřadnosti přibývá a snad ještě podřadnější pastelková grafika a naprosto blizzardní..chtěl jsem říct bizarní grafická stylizace hry, která vážně až zabolí a o trapných questech typu "zabij 100 much masařek" snad ani nemluvě.

Smutné je, že tahle komerční sračka nastavuje zrcadlo "úspěšnosti" a tak kvalitních mmorpg titulů se asi jen tak v brzké době nedočkáme. Howgh

Ještě bych se chtěl zamyslet nad neuvěřitelně shnilou hráčskou základnou této hry, dokonce mezi ně patří i Breiwik a ostatní s ním hrávali a to dokonce až 16 hodin denně!
Běžný hráč WoW!

Pro: rychlý uinstall

Proti: všechno, kde není co riskovat není co získat, Breivik

-27 +18 −45
  • PC 0
Nulová originalita, grafika nic moc, špatný nápad, pořád dokola to samý, stereotyp, blbost, a vůbec tyhle starověký hry mě vůbec neberou

Pro: nic

Proti: vše

-54 +9 −63