Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

WolfenDoom - Blade of Agony: Chapter 2 - Shadows of the Reich

86
6 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 1st person akce *
Forma:
freeware
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
08.06.2017 PC
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://boa.realm667.com/
WolfenDoom - Blade of Agony: Chapter 2 - Shadows of the Reich je druhá epizoda série WolfenDoom z produkce tvůrčího týmu Realm667.

Události plynule navazují na děj první epizody The Staff of Kings. William “BJ” Blazkowicz úspěšně uniká z nacistického vězení v Polsku a vrací se na zpět na spojenecké velitelství. Aktuálním cílem jeho misí je zabránit operaci Hades Project - vývoji tajné atomové zbraně, jež by mohla zvrátit průběh 2. světové války. Blazkowicz v šesti rozsáhlých a komplexních úrovních likviduje nacistická zařízení v různorodých lokacích v Německu, Rakousku, Norsku a také v horkém podnebí Tunisu. V sedmém tajném levelu v Jižní Americe musí zabránit nacistům v nalezení portálu, jenž umožňuje putování v čase, což by mohlo ovlivnit historický vývoj a světový pořádek.

Shadows of the Reich přináší mix akce v duchu klasického Doomu s výpravnou akční podívanou modernějších 3D akcí počátku 21. století. Hra běží na výrazně modifikovaném a vylepšeném GZ Doom enginu, jehož technologické možnosti jsou dovedeny k maximu, včetně nejmodernějších grafických efektů. Oproti první epizodě jsou novinkou Hi-Res textury nepřátel i NPC a snaha o lepší optimalizaci. Hra vyšla v instalačním balíčku společně s první částí The Staff of Kings, jež byla rovněž graficky vylepšena a původní mapy byly vyladěny a obohaceny o nové části.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Druhá epizoda obsahuje opět 6 levelů + 1 tajný, herní doba je ale tentokrát přes 12 hodin, tj. dvojnásobek první epizody. Jednotlivé levely jsou opravdu monstrózní, což si žádá vysokou daň v podobě velkých poklesů framerate. V některých momentech až k 15ps a i když se většinou jedná o chvilkové škobrtnutí, dojem z plynulé akce to dokáže nepěkně zadupat do země. Vypl jsem vše, včetně textur, ale hra jela stejně mizerně. Jedná se o jasný limit enginu, který pravděpodobně není schopen s tak velkými mapami pracovat.

Druhá epizoda je stále pořádně zábavná a poctivá modeřina, ačkoli těch klopítnutí v některých designerských rozhodnutích je tady docela dost. Otravný side-kick, který je sice nesmrtelný, ale taky neprůchozí a při vycouvávání s přestřelky si můžete být jistí, že vám kryje záda (a blokuje ústupovou cestu). Save-load shitstorm kvůli sniperům v mlze mi připravil nejeden rage-quit a pokud bych měl vypíchnout tu největší hovadinu všech dob, byl by to tajný level. Opět se jedná o plnohodnotnou misi, tentokrát ale natolik otravnou a idiotsky řešenou, že jsem měl sto chutí s tím praštit. První půlka si ještě hraje na dobrodružnou notu s hromadou skákhopsání, mačkání tlačítek a skákání do pastí, přičemž jeden zoufalý zákys jsem musel konzultovat s yt a jsem si naprosto jistý, že bych na řešení nepřišel snad nikdy. Co se stane v druhé polovině je ale naprostý voser. Sice originální přesun do vesmíru, ale s opravdu mizerným level-designem minimálně do chvíle, než hráč dojde do New Berlinu, resp. Headleys Hope. Nedostatek munice mi komplikoval postup na každém rohu a nezáživný level-design tomu taky moc nepomohl. Prostě pokud můžete, tajnému levelu se vyhněte (stačí neodevzdat poslední mayský artekfakt tomu skopčáckému vědci).

I přesto přezevšechno můžu Chapter 2 s klidem doporučit. To ukrutné množství práce, vášně a potu tady stříká ze všech stran. Jen doufám, že ve třetí epizodě autoři zůstanou při zemi s těmi svými kreativními záchvaty a přehnanou představivostí.
+12