Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Warcraft III není hra okamžiku. Pravé dozvuky válečné vřavy ale přišly až několik dní po závěrečných titulcích, když jsem si uvědomil, jak moc propracované ty hry Blizzard má. Ne z formálního, ale z obsahového hlediska se před námi rýsuje vynikající zážitek. Příběh sice není tak brilantní, jak se může zdát (a je v něm vaty až běda), zároveň však dokazuje, že samotné hraní jedné blizzardovské hry je pouze malým střípkem do velké skládanky, skutečné extáze dosáhnete hraním všech souvisejících her za sebou - takže pokud vývojáři plánovali předem vydat World of Warcraft, kde se součástí tohoto vesmíru stanete snadno a rychle, spokojeně si s mým názorem můžou podat ruku a zkontrolovat obsah své peněženky.

Vlastní hra či editor světů nestojí příliš za řeč, po několika zkušenostech omrzí, zato kampaň přináší velký zážitek. Chytře kloubí hráčskou nenažranost s napětím z neznámého, takže na své si snad přijde každý. Ta lidská navodí dojem lehké strategie po děti, nemrtvá obrátí misky vah na opačnou stranu, někdy až moc tvrdě, orksé mise jsou dokonale vyvážené, na několika místech i hezky napsané a kampaň za temné elfy připomene lidské začátky, na triviálnost soubojů můžete ale zapomenout. Blizzard lákal i na filmová videa, ano, všechny berou dech, zároveň mi však do komiksového stylu Warcraftu neseděla a byla zatraceně krátká, to je ale jenom malá výtka, měli jste mě vidět, jak jsem hledal po skončení nemrtvé kampaně na zemi čelist.

Ostatní chyby jsou zanedbatelné a nepodstatné. Emocí jsem si v kombinaci s Frozen Throne odnesl vrchovatě. Vyloženě zklamán nejsem s žádným bodem. Ale na druhou stranu, po většinu času jsem ani nešílel. Asi stárnu.
+12 +14 −2
  • PC 90
Hra byla výborná a ještě je o tom není pochyb...
Ale mám pár výtek:
1. Český dabing je sice ohromně vtipný ale na celkovém dojmu z hry to už tak vtipné není spíš je to katastrofální
2. Nevím jak vy ale já sem porazil počítač na obtížnost easy až na po 10 (a to jsem si ještě musel přečíst návod "Jak hrát za lidi" ve ScorpionsWinCheater, doufám že se to tak dobře píše).
Dost kritiky přejděme na chválu... Příběh Warcraftu III mě velice zaujal. Asi není divu když jsem přečetl dvě knížky z tohoto fantastického a jedinečného světa... Filmečky k příběhu mi ale ovšem připadají trochu zbytečné ale na druhou stranu sou zase velice pěkné. U bodu grafiky se na chvíli zastavím, Warcraft grafika se mi líbí protože je jedinečná, barevná prostě Warcraftovská proto sem si nedávno nainstaloval i hru Torchlight, jediný důvod byla právě ona jedinečná grafika.
Hra je výborná strategie která se zapsala do dějin tzv. PC Games, v srdci hráčů zůstane ještě velice dlouho, pravděpodobně asi ani nacházející Starcraft II jej nevymaže z našich, vašich, jejich ne, srdcí...

Pro: Grafika, příběh

Proti: Možná trochu nepřiměřená obtížnost

+12 +15 −3
  • PC --
Dlouho ocekavany treti dil Warcraftu prinesl kyzenou 3D grafiku a zejmena dve nove rasy - Pohromu Nemrtvych a Temne Elfy. Dej se toci okolo navratu Plamenne Legie, ktera se vraci do Azerothu za ucelem jej naprosto pohltit. Hra vas vede pres zoufalou snahu lidi o odvraceni pohromy v Lordaeronu, vyvrazdeni Elfu v Quel Thalasu Pohromou Nemrtvych az pres zabydlovani Orske Hordy v Kalimdoru k porazeni Plamenne Legie Temnymi Elfy s pomoci Aliance Lidi a Orku. Hra skrz ctyri na sebe navazujici tazeni dokonale zabavi na desitky hodin. Na vyber mate dve obtiznosti, z nichz druha je v zaverecnych misich hotove peklo. Zejmena posledni mise braneni postupu Legie vstric Stromu zivota byla serii nekonecnych loadu. Kazda rasa dostala po vzoru Starcraftu unikatni a odlisne schopnosti kazde jednotky. Pribyl odvod surovin na udrzbu armady od 40, respektive 70 jednotek. Za velkou chybu povazuji vyrazeni boju na vode, ktere mi pri hrani chybely. Oproti tomu mate za kazdou rasu az dva hrdiny, kteri na rozdil od Starcraftu mohou zemrit a ozivite si je v Oltari bouri. Hra dostala paradne zpracovany cesky dabing s ucasti znamych ceskych daberu (napr. Martina Stranskeho nebo Jana Stastneho). Samozrejmosti je multiplayer pres LAN a battle.net. Suma sumarum dustojny nastupce predchozich dilu, ktery ale zklamal odklonem k pozdejsim hram typu DOTA.

Pro: lepsi grafika, dve nove rasy, najimani zoldaku, zvraty v pribehovych liniich, paradni profesialni cesky dabing, hrdinove

Proti: vyrazeni boju na vode, odklon z RTS smerem k MOBA

+12 +13 −1
  • PC 80
V době Command & Conquer seríí přišel Blizzard s Warcraft III a ukázal, že realtime strategie prostě může být jiná. Warcraft III si mě musel získávat na dva tahy, ale podařilo se mu to. Hra je výborně vyvážená, příjemně hratelná s neskutečně promakanýma filmovýma pasážema u kterých jsem seděl s otevřenou pusou a říkal si, ať si Blizzardi udělají pobočku a tvoří renderované filmy na motivy svých her. V jejich podání se jedná již o umění. Každopádně, abych se vrátil ke hře. Jednotlivé národy jsou perfektně uvěřitelné a hrdinové jakožto hlavní drtiči vaší armády jsou výborná složka, která hru perfektně oživuje. Kdo má rád real-time strategie, určitě W3 hrál, kdo ne, měl by to napravit.

Pro: grafika, hudba, zábavnost, famózní filmečky, příběh.

Proti: Nizko posazená kamera nad mapou, větší možnost oddálení by neškodila.

+11 +12 −1
  • PC 85
První hra, kterou jsem si koupil - tenkrát stála 1599,- a já volal do JRC každý den, jestli už jim přišla. Byl jsem z ní naprosto nadšen...vždyť mi bylo 15...letní prázdniny díky tomu byly dokonalé.

Na strategii výborný děj, výborné postavy, obstojný dabing, nádherná videjka (tradičně) a kampaň za orky a elfy...

Je to jedna z mála 3D strategií, ve které se vyznám.

Pro: filmečky, děj, Arthas, celý svět Warcraftu je skvěle propracován

Proti: možná přílišná podobnost se všemi ostatními rts

+10 +11 −1
  • PC 90
Při slovech Warcraft III: Reign of Chaos se mi jako první vybaví jedny z nejlepších cinematiců jaké jsem kdy měl tu čest vidět a také do detailu všechny pocity, které jsem tehdy při prvním sledování (a hraní) cítil. Bylo mi 12 a právě single playerový příběh spolu s úžasnou hratelností, originálně stylizovanou grafikou a výtečným dabingem se mi do paměti vryly takovým způsobem, že se ke hře budu vždycky rád vracet.

Pro: Příběh, Dabing, Rasy, Cinematics, Hratelnost,...

Proti: Některé slabší mise

+10 +11 −1
  • PC 95
Při prvním hraní jsem se musel lehce usmívat nad grafikou, portréty postav a vůbec mi ta hra přišla taková moc dětská. Ale protože jsem si jí jako fanda Warcraftu koupil, přišlo mi to jako škoda hru odinstalovat a nikdy se k ní již nevrátit. A toto bylo nejlepší rozhodnutí jaké jsem za svou herní "kariéru" udělal. Kampaň mě naprosto učarovala a začal se u mě projevovat syndrom "ještě dohraju misi a půjdu spát". Po dohrání jsem se hned vrhl na Battle.net a začal měřit své síly s ostatními hráči, zkoušet módy na hru a vůbec co se tak při onlinovém hraní dělá. Samozřejmě jsem si koupil i datadisk, a ten mi, věřte nebo ne, vydržel dodnes. Podle mě nejúžasnější strategie součastnosti, a to i přes fakt, že bude za chvilku slavit šesté výročí

Pro: multiplayer, příběh, filmové sekvence

Proti: pro nekoho minimalistické, trvá než si hru oblíbíte

+8 +11 −3
  • PC 90
Podle mne jedna z nejlepších strategií co kdy vyšla, neuvěřitelný příběh(sám jsem dohrál kampaň 5x), jednoduchá hratelnost, český dabing, naprosto úžasné filmové scény. Warcraft III byla moje první z této serie a vzala mě natolik, že jsem začal číst i knihy, neboť příběh je na této hře to nejlepší.

Pro: hratelnost, rozdílnost ras, hrdinové, multiplayerové mapy typu RPG-mod

Proti: v dnešní době snad jen grafika

+7
  • PC 75
Hru jsem dostal (docela) nedávno od kamaráda a přesto že jsem nehrál ani jeden z předchozích dílů ani přídavků hra mě v kampani naprosto vtáhla do své atmosféry.
První věc která mě zaujala je grafika, upřímě řečeno mimo dema je neskutečně zastaralá, i přes to ale svou úlohu plní na jedničku. Další věc na kterou bych chtěl upozornit je množství bojovníků které lze najímat za každou jednotlivou frakci, jen u orků jsou: dělníci, jezdci, letci, taureni, šamani, trolí léčitelé a mnoho dalších.
Rasy, ač jsou jen čtyři jsou naprosto odlišné a za každou je nutné zvolit jiný způsob boje. Časem si začnete promýšelet i kterého hrdinu si kopíte neboť každý má jiné schopnosti. Abych to shrnul, Warcraft 3 regin of chaos je pohodová, odpočnková záležitost u které vydržíte díky délce jednotlivých kampaní celé hodiny.

Pro: lze se u ní dobře odreagovat, pestrá paleta nepřátel, prostředí

Proti: grafika, angličtina, AI nepřátel

+6 +8 −2
  • PC 90
Přelomová strategie, která přinesla nečekaně zábavnou novinku v podobě hrdinů (leckdy označované taky RPS - role playing strategy), kampaní rozvíjejících svět Warcrafu, chytlavých renderovaných filmečků a samozřejmě perfektního multiplayeru. Potvrzuje se, že Blizzard prostě umí dělat chytlavé hry.

Pro: hrdinové, Horda, svět Warcraftu

Proti: doba, kdy chyběl datadisk

+3 +6 −3
  • PC 75
Hra která udělala do světa díru jako atomová bomba. Hra jejíž mody a různé verzy se hrají dodnes což je 7 let. Skoro to nemá chybu. Perfektní grafika, příběh, hlášky a já nevím co ještě. Problém je v tom že ta inspirace stolním Warhammerem Fantasy Battles je opravdu docela vidět. Jako jeden příklad uvedu orky, gobliny atd. Orkové byli Games Workshopem snad jako první prezentováni jako nemyslící zelené bytosti, vrhající jednu hlášku a druhou. A pod nimy jsou goblini... eště méně myslící (jde to eště vůbec?) bytosti které neustále něco kutí a v orčí hiearchii to nemůžou nikam dotáhnout. Pravda goblini orkům neslouží skalně ale že by se nenáviděli to taky ne. Mohl bych říct ještě něco ale nechce se mi toho sem moc psát. Hra je to dobrá ale v inspiraci je to hodně znát a to mi vadí. No noc třeba překonám počet mínusů od Ebba v Mass Fffectu.

P.S.: Warcraft 3 ještě ujde, ale takový Starcraft je až tak ošklivá kopírka, že to až je smutné jak to ty Starcraft fan boys nevidí :D

Pro: Skoro vše

Proti: Inspirace Warhammerem FB

-2 +9 −11
  • PC 60
Warcraft oproti Age of Empires/Mythology serii v multiplayerovej stranke spolieha hlavne na bezduche klikanie mysou. Pocet roznych strategii je minimalny, ved staci si pozriet par top replayov. Kazdy hraje to iste s malymi zmenami proti roznym rasam. Ekonomika je takisto v pozadi, jedina otazka je kedy ist zabrat dalsiu banu.

Kedze cely system je centralizovany okolo hrdinov tak jeho strata pekelne zaboli. Jednotky hraju omnoho mensiu rolu ako v uz spominanej Age of serii a tak nie je neobykle sledovat replaye najlepsich hracov, ktori v 90% bitkach "focusuju" superovho hrdinu.

Warcraft 3 navyse ako jedna z mala RTS hier ma dost velky "luck" faktor. Predmety z creepov padaju nahodne a moze sa stat ze jednemu hracovi padne Book of Dead a druhemu napriklad dost nevyrazna aura do obrany. A to radsej ani nebudem spominat zaciatky ked padali tome of experience a greater tome of experience na creepoch co mohli namiesto toho dropnut zbytocny ring of protection +2.

Ku kampani sa radsej ani nebudem vyjadrovat, pretoze som to dokazal hrat len po koniec ludskeho tazenia. Znovu musim spomenut neuveritelne zly cesky dabing "zase prace?" "duveruj ale proveruj!" ... ktory sa neda vypnut. Jedina moznost je objednat originalnu anglicku verziu cez internet co vsak vyde o nejaku tu stovecku viac.

Pro: popularita hry -- desiatky tisic hracov online kazdy den, turnaje

Proti: hrdinovia, minimum strategii, ziadna ekonomika, priliz dolezite mikro, otrasna komunita na btnete, cesky dabing

-8 +12 −20