Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Until I'm Gone

Žánr

Forma
freeware
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Until I'm Gone měla být 2.5D, hororová point-and-click adventura s psychologickým podtextem. Hra měla běžet na Wintermute enginu a první datum vydání mělo být na přelomu let 2005 a 2006.

Příběh se měl odehrávat v období kolem vánoc kdy hlavní hrdina manažer Nathan jede do zapadlé horské vesnice Pitfall Mountains, setkat se v místním hotelu se svou milenkou. Když se však rozhodne odjet zpět domů rozpoutá se neobvykle silná sněhová bouře a prakticky odřízne vesnici od zbytku světa. Nathan je tak nucen v hotelu zůstat a postupně začne odhalovat různá tajemství této horské krajiny.

Titul měl původně obsahovat přes sedm desítek scén odehrávajících se v různých typech prostředí a chybět neměly ani pro žánr typické hádanky a hlavolamy. Všechny postavy měly být vyvedeny kompletně v real-time 3D včetně stínů a v plánu byly i předrenderované cutscény.

Hra byla vývojáři oznámena na přelomu let 2004 a 2005 a zejména herními médii byla často přirovnávána ke kultovní adventuře Syberia, přestože tvůrci jakoukoliv inspiraci touto hrou pravidelně odmítali. V dalších letech bylo vydání počinu několikrát odloženo a to zejména z důvodu personálních změn ve studiu a nedostatku volného času tvůrců. Poslední známé datum vydání mělo být v roce 2010 a přestože samotné studio vývoj oficiálně neukončilo je dnes hra všeobecně považována za zrušenou.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.