Third Front: WWII je mix takticko-strategickej hry a kartových súbojov, v ktorej ste veliteľom najväčšej cisárskej armády na európskom kontinente a musíte úspešne vymyslieť plán invázie. Snažíte sa použiť svoje karty tak, aby ste vyradili všetkých zvyšných protivníkov z hry. Rozložíte si po hraniciach kartičky a následne sa môžete pustiť do rozširovania územia. Karty sa delia na päť druhov: pechota, tanky, letectvo, námorníctvo a opevnenie. Každá jedna karta má vlastné atribúty, s ktorými musíte pracovať a všetko je založené na systéme "kameň, papier, nožnice". Vývoj bitky však okrem čísiel často ovplyvňuje aj náhoda. Third Front: WWII spája klasickú vojnu aj s prvkami fantasy, konkrétne sa v nej vyskytujú mágovia, bohyne, alebo aj cestovanie v čase. Rovnako si môžete vytvoriť aj vlastné artefakty a vybaviť s nimi svojich vojakov a veliteľov.
Online hranie je založené hlavne na medziklanových bitkách a turnajoch, pričom si svoj klan môžete založiť so svojimi priateľmi. Následne súťažíte s inými klanmi a snažíte sa dostať do prvej ligy.
Bída, i pro zapáleného karbaníka. Zprvu to tak ovšem nevypadalo, začátek kampaně na mě zapůsobil obtížností, vždy bojujete proti přesile a souboje vyžadují rozvážný postup, navrch si soupeř elitním oddílem dobývá území zpět! Tolik k prvním hodinám, bohužel se na povrch rychle vynoří jednoduchost mechanismů, omezení ve variabilitě jednotek a i nepřátelské oddíly poleví v obraně. Soupeř na rozdíl ode mě nevylepšoval své vojsko, později není problém s jednou kartou zničit tři čtyři oponentovy kusy.
U hry mě udrželo asi jen přebarvování Evropy mojí barvou, takový pohled se neomrzí, i když jsou souboje repetitivní a snadné, a na mapě samotné nelze pořádně nic dělat.
U hry mě udrželo asi jen přebarvování Evropy mojí barvou, takový pohled se neomrzí, i když jsou souboje repetitivní a snadné, a na mapě samotné nelze pořádně nic dělat.
Pro: Začátek, než člověk rozlouskne systém a postaví více jednotek
Proti: Mělké herní mechanismy a tím pádem i neodpovídající délka kampaně, nevybalancovaná obtížnost, uživatelské rozhraní, bugy