Ve The Magic Circle se ujímáte role betatestera nedokončené hry. Napříč tomu, že za tímto dvacet let očekáváným pokračováním stojí známé jména, potýká se s řadou problémů. Ale co jako obyčejný tester můžete změnit?
The Magic Circle se dá označit jako netradiční adventura z pohledu první osoby s důrazem na průzkum. Procházíte šedým 3D světem chystané hry, který se jeví díky řadě chyb a nedostatků jako nehratelný a mezitím na vás z nebe srší rozvášněné debaty vývojářů. Naštěstí brzy získáte schopnost editovat některé objekty a nepřátele. Postava hráče má přímý boj zakázaný, nicméně šikovným přepisováním chování NPC můžete docílit mnohého (kolikrát mají situace více řešení).
Se všema early accessama a polohotovýma hrama, co dnes vychází, se zdá námět aktuální a zajímavý. Jen mi přišlo, že příběh nedokáže upoutat a šel až na pár klíčových momentů do pozadí. Hlavně nikdy nevidím skutečnou podobu zúčastněných NPC, k audio nahrávkám a obřím létajícím bulvám tolik nepřilnu. Herní náplň mě bavila, čekal jsem tedy víc akce, na záběrech ze hry bylo k vidění pár potvor, ale skutečně slouží jen jako adventurní překážky/předměty do inventáře s extra krokem. Některé schopnosti byly fakt silné a s plnícím se inventářem bylo čím dál lehčí vymýšlet řešení. Taky jsem cca 90% postupu řešil s jediným "pokémonem" a když už mám možnost tahat za sebou celou bandu, uvítal bych více zádrhelů pro kombinování dvou a více jednotek. Ale celkově spokojenost.