Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • Switch 80
Tahle variace na Hotline Miami není tak silná, ale pořád je to zábavný zážitek, který asi nesedne tolika lidem jako právě Hotline Miami. Dvě hlavní mechaniky, které ho od něj odlišuji jsou zpracovaný extrémně dobře. Ta první je zpomalovaní času. V principu je to něco jako takový Max Payne bullet time. Druhá mechanika je po tom uskakování před nepřátelskými kulkami, které můžete provádět i při bullet timu. Celkově díky tomu přestřelky vypadají neskutečné stylově. Samotné zasazeni do Hong Kongu je příjemné. Jednotlivé lokace levelů jsou nadesignovány moc pěkně. Pro lidi co se rádi chalengují tak můžou hrát levely opakovaně, aby dosáhli vyššího scóre. Hře by slušela větší příběhová výpravnost. Přišlo mi to u ní trochu odflákle. Mechanika bossfightů má skvělý nápad. Zamrzí, že každý bossfight je v jádru to stejné. Obdivuhodné je že hru vytvořili pouze dva lide. Na takové poměry je to neskutečné.

Pro: Vizuál, animace, bullet time, akrobatické úskoky, level design, soundtrack

Proti: Slabé a zkratkovité vyprávění příběhu, bossfighty jsou všechny stejné

+8
  • PC 70
Solidní věc, pro fandy John-Wooovek povinnost. Graficky mnohem lepší, než ten pradávnej prototyp. 

Jen to střílení dvěma směry zároveň tu není (což chápu, s jednou myší a jedním kurzorem to jde blbě). Na gamepadu jsem to shledal nehratelný, na myši bez problému. Škoda, že příběh je jen tak aby se neřeklo, prakticky neexistuje, a všechny mise jsou čistě o čištění zástupů nepřátel. Chybí tu nějaké ozvláštnění, jež tak prospívalo Hotline Miami. Soundtrack má pár světlých momentů, ale hitparáda to není.

Nicméně, když se člověk dostane do toho flow a roztančí ten krvavej balet, tak je to prostě radost hrát.
Klobouk dolů před Vreskim, že to v jednom člověku dotáhl až k vydání.
+16
  • PC 80
Neustále opakování a laděné průchodu úrovněmi, které i po úspěšném dohrání (čti vystřílením všech protivníků) láká na znovuzahrání přes tři úkoly vázané ke každé úrovni.
Bullettime, akrobatické úskoky a (omezeně) zničitelné prostředí přidávají do hry jistou možnost taktizování. Nepřátelé jsou rychlí a přesní, využívání zpomalení času je tedy víc než nutnost. Někdy více nepřátel najednou může dost pozlobit, ale díky pomoci od vývojářů v podobě menšího hitmarkeru v zaměřovači (ukáže se jen pokud je nepřítel v dostřelu) či doplnění „bullettimu“ při úspěšném zabití není problém dostat ze sebe větší šlamastiky.
Úrovně zhruba třetí den (hra se odehrává na ploše pěti dnů) začínají působit okoukaně a i když působí díky pouličním neonům a lítajícímu sklu dobře, mozek stejně po x-tým opakování úrovně nebude vnímat nic jiného, než rozestavění nepřátel, které se může při každém restartu lehce změnit.


Příběh o ex-poldovy, který se chce pomstít mafii není sám o sobě nic extra a jeho vyprávění je přímočaré a (oproti HM) nezajímavé. Hodně narážím na výtky ohledně omezeného počtu zbraní (čtyř), ale osobně mi to vůbec nedělá problém, protože každá zbraň má ve hře svojí jasnou úlohu a případná „změna skinů“ by ničemu nepřidala. Co zamrzí znatelně více je absence nějakého melee útoku, či melee zbraní nebo aspoň toho blbého hození zbraní po nepříteli. Náboje nedojdou tak snadno a když se tak stane, na zemi se přece válí další. Souboje s bossákama si jsou všechny velmi podobné, ale stále cool a hlavně jsou výzvou.

Upřímně mě The Hong Kong Massacre strašně nadchlo a i když se ve Vreski nepodařilo napodobit Hotline Miami se vším všudy, má to ke kousku od Dennatonů dost blízko. Nadchlo mě to tak moc, že se mi při hraní naprosto neplánovaně povedlo splnit první úkol Herní výzvy 2019.

Herní výzva 2019 - 1. "Lovec trofejí"
+14