Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Evil Within 2

78

Diskuze

« Novější Starší »

@Paul (21.10.2017 12:14): Díky. Z letmého projíždění walkthrough jsem si myslel, že to je nějak takhle. Úplně poslední scénu jsem ale neviděl, spíše ten konec před ní. Ono i jednička měla určité náznaky na konci, kde se dá polemizovat, takže třeba i z dvojky to může vypadat na trilogii.

@Paul (20.10.2017 23:38): Když už jsi to dohrál, můžeš do spoileru hodit nějaké spojitosti s prvním dílem či případně, jestli byl jen nějaký slovem zmíněný Ruvik nebo byly náznaky, že by ty dva díly mohly souviset tak, že by se objevil v třetím díle? Spoilerů se nebojím a viděl jsem i konec hry, ale z toho asi moc nepochopím o co jde. A jak se ke hře dostanu, tak pořád tam bude dost věcí, které mě překvapí a jde mi spíše přímo o ten zážitek při hraní, než že by mi spoilery něco kazily.

Bylo to pěkný. Ten větší důraz na příběh jsem ocenil, ikdyž byl relativně basic. Ale pěkně ukončený, že mě ani nemusí mrzet že trojka na 99% nebude. Pořád považuju jedničku za o něco lepší díky vyšší variabilitě lokací, ale nemůžu říct že bych se u dvojky kdykoliv nudil.

13:04, o hodinu kratší než jednička a 10% horší. Dobré to bylo, ale vysoké hodnocení ukazují, jak doba zdegenerovala. Dvojku sice vylepšili a odstranili spoustu nesmyslů z jedničky, ale pořád tam zůstalo několik do očí bijících kravin. Přes jednu bednu přeskočit jde, přes druhou nejde, přestože je menší. Nemožnost libovolného skoku je prostě vopruz. Před dvaceti lety by s nima recenzenti za tohle tvrdě zúčtovali, protože jakmile se jednou někde skákání objevilo, tak se to stalo standardem a kdo ho neměl, tak byl břídil. A takových věcí je tam víc, nemluvě o zabugovanosti. Škoda.

Konverzace s Kidmanovou u promítačky a s Tatianou při vylepšování postavy jsou naprosto úžasné. Spolu se známými zvuky je to opravdu vždycky jako vrátit se domů. Ta hudba, zvuk zrcadla..

A když už jsme u zvuků - vykradení clickeři v EW 2 zní daleko líp, než originál. Na jednou stranu mě ta drzost zaráží, je to fakt docela okatě okopírované, ale sakra.. je to skvělé!! Celkově zvuky jsou parádní.

3 kapitola je zvláštní, protože v ní jde utopit moc hodin, ale vesměs je to jen toulání se po mapě.
4 kapitolu jsem asi nepochopil, nebo jsem něco minul..
ALE
5 kapitola je naprosto boží!! A cítím, že už bude jen líp.

Ještě k těm prodejům, v UK to prodalo na PC v krabicích 300 (slovy tři sta) kusů. Ubohý. Dle Martina Schovance jenom samotný xzone prodalo u nás víc PC krabic :)

@SilentWolf (16.10.2017 15:49): Sice jsem to dohrál skoro podruhé, ale nijak jsem si nevšiml, že by se to nějak řešilo. Krom toho, že je to 'znak' jedné postavy, kde další má zase všude oheň a ta poslední foťáky...

Je ve hre aspon nejak rozvedene to voskove tema, nebo je to proste jen cool cover a design monster?

Verim, ze proste 3 kapitola je slaba a bude lip. Ale uz od zacatku mi tam vadi ten "matrix". Naopak je tam ale hromada drobnosti, ktere se mi libi. Uz jen treba pitomy kavovar, nebo strelnice.

Prvni 3 kapitoly holt mela jednicka lepsi. Kdyz clovek prezil ty bugy. Uvidime zbytek.

Tak zrovna Wolfenstein 2 má taky dost slušnej marketing....

u EW 2 je ale otázka, proč to vydávali teď, když vychází hromada dalších titulů. Peněženky zákazníků nejsou nafukovací. Já to taky zařadil až někam na konec fronty titulů co si pořídím a to mám tuhle značku hodně rád, ale je tu prostě ještě několik jiných titulů c mají přednost.

A teda podle mne se to propagovat snaží, potkal jsem už několik placených inzercí na hru. Ale blbej termín.

Smutne :/ o to vic si te dvojky aspon budu vazit. Kdyz je to asi na dlouhou dobu posledni dobry survival horror. Ale tez mi hodnoceni klimbá "jen" kolem tech 75%.
Byl u toho vubec ten Šinži? Nebo se na tom podilel z dalky jak Miyazaki na DS2?

@kuler91 (16.10.2017 13:39): singleplayer focus a bethesdí nedostatek marketingu. Když vychází novej TES nebo Fallout tak do marketingu rvou neskutečný prachy, ale u her těch "vedlejších" studií na to nějak kašlou.
DotS je Death of the Outside ne? Ten prodal na PC 80000, což je ubohý. Nevím kde jsi vzal 4 mega Dishonored 2.

@Paul (16.10.2017 13:21): A co mají všechny hry krom Prey společného ? Otázka za milion korun :D
DotS nevím co je tedy ...
Prey mě hodně mrzí ... ten bude aktuálně typuju něco kolem 1 mega prodaného :( ... ale Dishonored 2 je cca na 4 milionech, což není tak špatné a EW mě popravdě ani nemrzí :)

Můžeme se rozloučit s další značkou, na PC prodáno zatím pouhých 50,000 kopií, v UK TEW2 prodalo čtyřikrát méně kopií než jednička za stejnou dobu.
Takže to máme Prey, Dishonored 2, Dishonored 2 DotS a TEW2, všechny se prodávají hůř než předchozí díly do té míry, že se dost možná ani nezaplatí. Předpokládám focus na "game as service" multiplayer bullshity v bethesdí budoucnosti.

14 hodin, chapter 8, pořád baví moc, ikdyž je to asi o kousek slabší než jednička. Maloměsto má atmosféru, ale prostě už to není tak variabilní.

Jediná hra, kde ma bavil New Game Plus je Dishonored 2 a to len vďaka tomu, že som vďaka tejto funkcii pokojne mohol kombinovať schopnosti Corva a Emily. Inak ma to tiež bežne neláka a baví ma to postupné vylepšovanie postavy od nuly.

@GodOfTheSick (15.10.2017 12:51): mě teda NG+ nebaví vůbec, naopak se mi líbí ta progrese když jsem na začátku slabej a vážím si každýho náboje a postupně nabírám výbavu a schopnosti. Mít všechno od začátku je u mě opak zábavnosti.

@kuler91 (14.10.2017 23:16): Taky mě to zatím moc nebaví. Místo hororu je to spíš paranormální detektivka v zombie světě, jestli to takhle bude 20 hodin, tak teda nevim.

@Bodkin (15.10.2017 12:24): Když v NG+ hraješ za supermana se všemi vylepšeními a výbavou, tak je jasné, že je to od začátku zábavnější než když hraješ za lamu, co neunese dvě sirky a neuběhne víc jak tři metry.



Vzalo mi to 19h na Survival obtížnost a hned jsem si dal NG+, protože to byla nejzábavnější část i u jedničky. Takže jsem zase v chapter 3 a už se mi do toho prolézání všeho moc nechce, asi bych tomu měl dát na chvíli oraz.

Ale stejně mi to nepříjde jako dobrý nápad, designovat hru, aby byl a nejzábavnější při druhém hraní, protože upřímně kolik lidí to udělá?

Tak mám cca 4,5 hodiny a přestává mě to trochu bavit ... horror to teda není vůbec, postava běhá jak připosraná a ta grafika v exteriéru je opravdu odporná.
Jediné co dělám je to, že běhám za signálem z vysílačky ... no čekal jsem trochu víc, pokud se to časem nezlepší, tak to vidím tak na 70 - 75 % maximálně. No budu si muset asi počkat na Wolfa, ale tohle mě trochu zatím zklamalo ...

Chapter 13 a imo se mi víc líbí jednička. Ty opravené věci jsou supr (můžu otvírat dveře z kleku a nezvednu se, dokonce i když jsem v coveru vedle nich!), ale nemá to ten drive.

Dal jsem 65K a to je asi max co na gamepadu dám, ono obecně se mi tu mnohem hůř střílí než v jedničce. To bude tím zoomem...

Mimochodem vsimli jste si, ze se skiny nepratel i mrtvol generuji po kazde smrti nove? :-D

edit:
Jinak se mi zatím víc líbila jednička, ale soudím dle prvních tří kapitol. Holt když už je tam toho Matrixu moc, je to takové jiné..

Ale design monster je parádní, zajímalo by mě co mají s tím "voskem".

@Paul (14.10.2017 12:20): Megaodporně. Skoro bych řekl, že mezi PS3 a PS4 verzí byl jen minimální rozdíl...

Chapter 8 - JE to hlavně to městečko, nějaké ty military tunely, místy návrat do Beaconu, ale v budovách je to právě občas skok... mimo. Ale co se atmosféry týče, tak to imo nemá tu šťávu z jedničky. A hlavní záporák je taky víc lame.
Ale ty nový monstra (ty větší) jsou zase hezčí.

Ale na PC na vysoké detaily vypadala jednička luxusně. Dvojku soudit nemůžu na základě videí, ale tak určitý obrázek si udělat můžu a přijde mi, že v interiérech místy vyniká a v exteriérech je to trochu slabší.

@Paul (14.10.2017 11:23): Jinak co se týče lokací a shlédl jsem letmo walkthrough, tak mi přijde, že to je celá hra v tom městečku, ale interiérové lokace jsou i tak docela rozmanité a pěkné. Ale vím, co tím myslíš. Jednička měla vesnici, město, rozbořené pevnosti, Ruvikovu vilu, speciální lokace a hromadu různých interiérů.

Dvojka mi přijde, že je celá zasazená do toho městečka s tím, že určité budovy a jejich interiéry jsou pořád rozmanité.

Ale soudím na základě proskákaní walkthrough hraním, takže možná se podíváš i jinam, takže se tedy můžu mýlit. Ale uprostřed a ke konci jsem pořád viděl tu stejnou mapu toho města, tak soudím podle toho.

@kuler91 (14.10.2017 11:28): grafika je stejná jak v jedničce, ale ani jsem nic jinýho nečekal když to běží na stejný generaci konzolí a prakticky stejném enginu. To u her platí tak nějak obecně už.

@CrocoRay (14.10.2017 01:53): O Ruvikovi zatím ani vidu ani slechu.

@SilentWolf (14.10.2017 08:37): jo, proto jsem si ten nightmare dal. Ale už se to docela poddalo, zvládám to :)

Ta openworldish struktura se mi líbí, ale pokud se bude celá hra odehrávat v tom městečku tak by to bylo dost smutný. Pokud jednička nečím fakt vynikala, tak to byla rozmanitost level designu.

Ej, taky jsem dal Nightmare... :D psalo to, že je to pro lidi, kterým se líbila obtížnost jedničky..

Nemysleli tím doufám EW1 AKUMU. :D

@kuler91 (13.10.2017 22:21): Co se týče optimalizace, tak sestavu mám core i5-4460 3,2 GHz, GTX 1060 6 GB VRAM a 16 GB RAM.

Na medium máš s GTX 1060 pouze 50 fps? Rozlišení 1920x1080? Já čekal, že to pojedu na high. Jinak grafika se mi líbí z videí a jednička vypadala luxusně. Možná jsi moc náročný :-)


@Paul (14.10.2017 00:49): Začátek jsem četl. Ale spíše mi jde o to zakončení jedničky, kde to vypadalo, že se Ruvik dostal ven. Ono to bylo nejasné, ale vypadalo to tak. Jestli i ten se dostane časem do hry nebo tam jsou jiní záporáci.

@kuler91 (13.10.2017 22:21): headshoty by šly snadněji, to je fakt. Optimalizace fakt nic moc. Kde mi Dishonored 2, Prey, TEW1 jely bezchybně, tak tady mám při nastavení 1080p s presetem high sice 60fps, ale občas to stutteruje. Což je otravný vzhledem k tomu, že grafika je vytížena sotva z poloviny a procesor taky. Chtělo by to doopečovat.
Jinak první dojmy ale dobrý, ikdyž jsem na začátku, sotva jsem dolezl do Unionu a našel toho technika.

@CrocoRay (13.10.2017 22:09): Navazuje to vcelku očekávatelně, o tři roky později Kidmanka najde Sebastiana, řekne mu že jeho dcera je naživu, ale musí za ní zase do STEMu, takže jde..

@Paul (13.10.2017 21:52): Vím, že tě jednička hodně bavila, tak budu rád, když postupně budeš přidávat nějaké dojmy a srovnání s jedničkou. Budu rád za informace. A nějaké menší spoilery, jak hra navazuje na předchozí díl příběhově, o tom se taky rád něco dozvím. Ono nevím, kdy se ke hře samotné dostanu a jak budu mít náladu, tak si alespoň tady rád něco přečtu.

A co optimalizace? Jak to jede?

Tady někdo koukal na Twin Peaks, tolik červenejch závěsů..

Jsem si ambiciózně dal Nightmare a mám docela problém zabít toho prvního dementa jak na mě skočí v tom baráku kde mamka krmila synka, hned první encounter. Ehm.

Docela překvapení, nic jsem si o tom nezjišťoval a nesledoval trailery a nic a... ono je to trošku openworldovité.

A tenhle přístup se mi líbí více, můžu teď šmejdit kolem a prohledávat každý kout a dají se tam najít užitečné věci. Hledat všechny sošky bude peklo :D

Jen mě mrzí, že příběh dvojky ruší úplně mou verzi, když jsem měl za to, že nikdy z toho prvního STEMu neunikl a že je pořad ve snu (inception style).

Ale jinak je to fajn, jsou tam lidi s kterýma se jde bavit, nové zrůdy a spousta míst k objevování.

Protip - neudělejte stejnou chybu jako já a nezanedbávejte keře, plížení se v nich je OP a na některé mrdky je dobré jít až se sniperkou, A ano, to jsem pořád v chapter 3, což je vlastně 'opravdový' začátek.

Ed: Jo a upravili některé věci, co mě na jedničce hrozně sraly a není to tak vyložená kopírka RE4.

Ed2: Teď jsem zabil asi hodinu tím, že jsem se pokoušel dostat přes překližku v tom Tracking skladu a najít heslo k počítači a obojí se udělá v 'mainquestu', takže když něco vypadá že nejde, tak to opravdu nejde...

@Paul (12.10.2017 16:22): Sleva to jistí, beztak vyjde zase nějaká GOTY-varianta. Jedničku u mě dost zabila replayabilita - v NG jsem jen našel to, co mi chybělo a v zásadě jsem i vzdal hraní na Akuma. Potenciálu je tam sice hodně, ale nechtělo se mi trénovat ovládání a navíc to trochu "zamrzlo" v době před RE4. U EW2 jen doufám, že příběh bude v podobném duchu (pro mě největší plus jedničky).

@Paul (12.10.2017 16:22): Jo, já tomu věnuji neděli, pokud mi to zítra dojde na pobočku CZC. I když.. vypadá to, že možná ani nedojde. To už by asi šel mail.

Ale těším se moc. Prý tak jak byla jednička Residentovská tak je dvojka zase trochu víc říznutá do Silent Hillu. HAJP HAJP!!

https://www.youtube.com/watch?v=vNLJvu0EB_Q

Solidní recap jedničky. Pro velké fanoušky varuju, že je tam nemálo kritiky, ale prochází hrou misi po misi a komentuje příběh i mechaniky. Pro ty, co mají mezery, protože ji nehráli v dohledné době, je fajn shlédnout, než vyjde dvojka. Mám za sebou půl hodinku a je to teda asi lepší, než narychlo a na sílu tu jedničku dohrávat, pokud vás třeba frustruje (to umí dobře!).

@Paul (20.08.2017 18:57): Tak doufám, že máš pravdu. Tohle je jedna z věcí, která se mi hned vybavila v hlavě, když jsem se dozvěděl o pokračování. Ta první věc, ale byla to, že na pokračování se hodně těším po velmi povedené jedničce a nejasném otevřeném konci, který si o pokračování přímo říkal.

@Paul (20.08.2017 18:57): Já si taky myslím, že to pošlape dobře ... bylo by divné, kdyby se nepoučili ... navíc jak říkáš, tak minimálně Doom měl jednu z nejlepších optimalizací. Pokud se bude držet trend Id teechu, který nastolil v Doomu, tak by zažil tenhle engine solidní comeback ... :)

@CrocoRay (20.08.2017 18:14): Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby TEW2 běželo mnohem lépe než jednička. Protože dvojka poběží na verzi idtech enginu z nového Dooma, a ta je optimalizována luxusně. Ale samozřejmě záleží jak se s tím poperou v Tango a jestli ty nároky nezvednou rozsáhlejší lokace.

Na hru jsem zvědavý, ale docela by mě i zajímalo, zda bude mít taky tak krvavé nároky jako první díl v době, co vycházel. Přece jen v 1080p to chtělo na vysoké detaily už GTX 680, tak si pořád říkám, že moji GTX 1060 dvojka asi taky pěkně vyždíme.

Ale jsem zvědavý. Jednička byla skvělá a dohrál jsem ji hned 5x, tak snad mě dvojka nezklame.