Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Evil Within 2

81

Diskuze

« Novější Starší »
Nepratele se mi vic libili tady. Ten bily sajrajt byl zajimavy. Jeste kdyz to nepriteli vyrostlo z hlavy :-D a nekteri pripominali clickery. A ta baba s nozem, co vyzaduje k zabiti dva stealth utoky.. kazde oko cumelo jinam. Potrebuju prohlizec nepratel jak v jednicce!! :-D

Me se hlavne libi, ze se vsechny postavy dockaly jakehosi vykoupeni a zalezelo mi na nich. Coz jsem v jednicce nemohl rict o nikom. Ta byla totalne plytka. Hlavne teda ta Kidmanova.
@SilentWolf (13.12.2017 22:57): Víceméně se s tebou shodnu prakticky ve všem, ale stejně mi o něco víc sedla jednička, sice ne příběhově, ale tím jak měla variabilnější lokace. Ale ve všem ostatním je zas lepší dvojka no..
Taky bych klidně bral trojku, ale je super že to ukončili tak uspokojivě, že kdyby nebyla, taky ok.
Byla to jízda! Chválím dvojku ve všech ohledech, krom absence sirek (zrovna tady to dost vadí..). Sebastian je zajímavější než v jedničce. Kidmanová je i z pitomé vysílačky zajímavější než v jedničce - zde je to konečně oblíbená postava, podobně jako Ada. V jedničce jsem ji hejtil. I ta Tatiana je tady cosi víc cool než v jedničce.

Užíval jsem si každý dialog, i vzhledem k tomu, že jsou často (hlavně v podání Sebastiana) směšně pitomé. Jestli to bylo dabingem, nebo tím, že příběh trochu víc pohltil, to říct nedokážu. Možná jen nějaká moje část preferuje tyhle zastaralé videoherní animace, topornou mimiku a divné gesta víc, než nějaké snímání obličejů a dokonalou mimiku a filmovost. (neplést si s trapností Andromedy prosím). Každopádně melodie spolu s praskáním zrcadla, do toho následováno řečmi Tatiany a mňoukáním kočky. Občas je prostě něco kouzelného na místech, kde se často vracíte (zdravím Majulu). Tady na té hře je perfektní i to pitomé pití kávy.

Bossfighty byly úžasné - věřím, že byly zvládnutelné i s itemy, které se válely v arénách, ale ten tlak jsem cítil po celou dobu hry. Nikdy jsem neměl do ničeho plné množství nábojů. A ke konci už to občas bylo opravdu o kulku. Jednička byla asi obtížnější, ale tam to bylo frustrující. Zde je ta obtížnost vyvážená, funguje tu stealth a celkově máte dobrý pocit z překonaných překážek. Jednička byla víc pokus/omyl.

Vážně mi to sedlo. A určitě bych byl z trojky nadšenější než z oznámení nového Resident Evilu.

edit: ale moc moc moc mi chybí prohlížeč nepřátel jako v jedničce.
@SilentWolf (10.12.2017 20:41): S tím duchem jsem to nějak neukončil. Teď nevím, zda to bylo kvůli tomu, že jsem přehlédl jednu lokaci ze startu anebo jsem přehlédl čtvrtou lokaci někde ke konci. Ale štve mě to. Já prošel dvě pasáže a bavily mě.
@CrocoRay (10.12.2017 19:55): To se mi líbí víc než ty otevřené oblasti. A prostě se toho najednou odehrálo až moc dobrého..

1. Střet s hromadou nepřátel v jedné malé chatce. (Resi 4!!!)
2. Zakončení té linky s "duchem".. kdy jsem si prostřelil hlavu a získal revolver. Hezké vzpomínky na jedničku.
3. Onen revolver a hodně cool animace přebíjení (když stále míříte), plus ho drží jednou rukou.
4. Konverzace s Kidmanovou na posledních fotografiích byly super.
5. Skvělá lokace laboratoří. Bál jsem se v nich.
6. Perfektní boss s plamenometem. Takhle se boss fighty mají dělat. Velká oblast, mnoho prostoru pro taktizování. Celkově bosse v této hře zatím chválím. I když mnoho z nich jsou prostě jen mini bossové..
7. Skvělá lokace nějakých hlubin kde jdete krví - plus jakási socha, které trčely ruce z rukávů ale místo obličeje měla větve. Tam byl i povedený jumpscare.
8. KONEČNĚ, když jsem si začal říkat že něco takového hře akutně chybí, scéna v domku před katastrofou, kdy jsem si pokecal s Myrou a Sebastian se konečně sebral.

Celé to prostě působí moc hezky. Sebastian má osobnost, Kidmanová taky. Má to konečně to, co jednička ne. A to si nedokážu představit, jak by to na mě působilo o to víc, mít dcerku.
@SilentWolf (10.12.2017 19:36): Ale je více lineární, ne? Mně se líbil více začátek, kde se více prozkoumávalo, ale druhý polovina to zase rozjíždí příběhově a už se utkáváš s těmi záporáky, které jsi celou dobu viděl jen z povzdálí. A také lokace se trochu mění. A na staré dobré kámoše narazíš :-) Nebo už jsi narazil? Tu část bych si ze srandy dal znovu.
U dvojky se mi libi, ze kdyz cekam pasaz, kde si zas trochu nasyslim naboje, tak prijde boss. :-D crafting je nutny a casto je to fakt tak tak. V chatce me zachranily ciste jen kourove strely do kuse. Nevim co bych bez toho skillu na stealth killy v kouri delal. :-D
@Phoenix (10.12.2017 13:02): To máš pravdu. Akorát s tou pestrostí, co se týče počtu nepřátel budu vkusem asi ve většině :-)) U prostředí to může být opavdu ošidné. Někdy prostě jedna lokace sedí k danému tématu nebo zasazení hry, ale i tak jde udělat zábavným způsobem a designově si s tím pohrát. Teda pokud se nejedná o poušť, ale tak tam si člověk můžu vypomoct různými kobkami a dalšími objekty.

Jinak vkus máme odlišný, ale třeba ten průzkum z důvodu zisku zdrojů se mi také líbí. Měla to i jednička, ale je jasné, že dvojka je na tom v tomhle případě o hodně lépe, když nabízí větší mapu, kde si člověk volně pobíhá a má více prostoru pro tuhle činnost a je to tak tedy i zábavnější. Sice to dá člověku více zabrat někdy něco najít, ale o to má pak větší radost.
@CrocoRay (10.12.2017 02:57): Na příkladu nás dvou jde krásně vidět ono klasické "Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem" :-)

Já u FPS preferuji spíše nižší počty nepřátel, alespoň základní práci s inventářem, nutnost hledání cesty dále / kladení důrazu na průzkum z důvodu zisku zdrojů, více variant řešení situací atd. A rozumím tomu, že jsou zase jiní, kteří to mají přesně obráceně.

I s tou pestrostí to může být ošidné, připomíná mi to humornou recenzi na Gene Troopers s fiktivním rozhovorem v Cauldronu "Ještě tam není džungle, dáme tam džungli." :-)

A určitě souhlasím s tím, že ve dvojce jsou více propracované charaktery, člověk rozumí jejich motivaci, ale ono to zase celé souvisí se způsobem vyprávění, který byl odlišný od jedničky.
@Phoenix (10.12.2017 01:54): Ale jako ten malý počet nepřátel bych spíše bral jako zápor a jsem zastáncem pestrosti. Ale zase hře musím uznat, že hlavní záporáci byli lépe zpracovaní. Teda ani ne lépe, ale bylo jich více, zatímco jednička měla víceméně pouze Ruvika. Tady bylo více propracovaných hlavních charakterů a nebyly to jen příšery jdoucí na porážku.
@CrocoRay (10.12.2017 01:32): Mně dvojka nejen počtem nepřátel sedla podstatně více než jednička. Hrál jsem ji ve First Person, atmosféra jaxvině a na obtížnost Survival to bylo IMHO (narozdíl od jedničky) tak akorát, aby byl člověk občas nucen použít všechno co hra nabízí (stealth, crafting, všechny typy zbraní), ale aby to zase nebylo frustrující. Časem se k ní rád vrátím na Nightmere.
Super - dnešní hodinka byla parádní. Noví nepřátelé, vzpomínka na Resi 4 vzdor hordě v jedné malé chatce s parťákem, skvělá nová lokace laboratoře. Z Kidmanové se stává normální postava a ne robot jak v jedničce. Těším se na každou další fotku, abych s ní mohl pokecat. A obtížnost.. no.. zatápí mi to. Ale příjemně. Letos to dohraju.. :D
Zdarec mam Grafickou kartu NvidiaGTX1060-3GB a 8GB Ram a hra EVIL WITHIN2 mi jede na 25 snimku nevite proč dik.
@CrocoRay (22.11.2017 00:12): Ano, konec jedničky byl taky tenhlecten horrorový 'oh no' moment a ve dvojce o něm nebyla ani čárka. Tak trochu zlomyslně doufám, že žádná trojka nebude (100k na Steamu) takže z těchle konců nic nebude a jestli to chtěli udělat, tak to měli udělat rovnou a ne počítat s celou sérií.
@Bodkin (21.11.2017 20:55): Já to spíše chápal právě tak, že se jakoby rozpadnou jako organizace a přijdou o moc,
takže nebudou představovat hrozbu a budou zničení. Nevěděl jsem, že je to takhle zmasakruje. No, ale opětovné načtení Stemu už určitě bude práce Ruvika, když jsou všichni mrtví a Myra se obětovala. Nebo nevím, jak by to přežila a jaký by měla důvod k obnově.
@CrocoRay (21.11.2017 20:50): Vždyť s tím počítají od samého začátku, za to mohl rozpad toho STEMU. Bez něj není žádný... no už ani nevím jak se jmenovali. 'Otec' je chtěl ovládnout a rebelové je chtěli vypnout. Což se podařilo.
Ale ještě ohledně toho konce bych se rád poptal na vaše názory, protože v jedné věci jsem se asi sekl, když se teď tak zamyslím.

Jak všichni ti agenti padají v krvi k zemi, tak to byla práce Myry? Já to nejdříve chápal, že chce zničit hlavně ten Stem a Moebis zničí tak, že jim vezme moc, ale ne takhle kontaktně je pozabíjet a celkově ta násilnost přišla spíše na práci Ruvika. Ale asi beru, že to byla práce Myry. Přesto úplně ta poslední scéna, jak se Stem načte.
Tohle už by měla být práce Ruvika, ne? Ke konci jedničky se dostává do venkovního světa pomocí Leslieho,
takže ohledně dalšího náznaku bych se vážně nedivil.
Dohráno. Vydání trojky je naprosto jasné a řekl bych, že 100% jisté, pokud se dvojka nějak nepropadne v prodejích, což pochybuji, když po vydání jedničky se nebáli jít do dvojky.

Ony už odkazy konců obou dílů to jasně říkají, že tvůrci chtějí trilogii. Jasné jak facka. Na konci jedničky Ruvik opouští pomocí Leslieho Stem a dostává se do reálného světa a také se stává silnějším. Dvojka je taková odbočka mezi tím hlavním, abychom se seznámili více se Sebastianem a jeho rodinou a vytvořili si k němu větší pouto. Tohle je normální praktika u některých trilogií. A trojka se bude vracet k Ruvikovi. Už i dvojka nat o jasně naráží. To jak ti vojáci Moebisu pochcípají za "nejasných" okolnéstí, tak je jasné, že se jedná o Ruvika. A po zničení Stemu se opět načte? Jasně, práce Ruvika. Tohle jsem přesně chtěl od dvojky. Jasný náznak, že Ruvik se vrátí.
Ruvika jsem si hned ze startu oblíbil, takže jsem potěšen.
Mám ten pocit jenom já anebo je dvojka o hodně chudší, co se týče monster? Jednička nabízela také mnohem pestřejší lokace a pokaždé na vás čekal jiný boss. Tady jsem snad narazil jen na dva či tři větší a jedninečné bosse a to už jsem skoro u konce. Kapitola 15 je to a Theodor byl teda takový slabší boss fight. Ale zase uznávám, že Sebastian hodně zdrsněl oproti jedničce a kurevsky více si věří, což se mi na něm dost líbí.
Na té střelnici jste dali všechny na nejlepší výsledky? Já měl problém jen s tím řetězením, kde jsem ten nejvyšší nedal, ale nahrál jsem nějak 90 000.

Jinak Almara nebo jak se tomu nadává, je jenom ve vedlejších misích nebo na ni pak narazíte i v nějaké hlavní, takže vedlejšáky jsou jen, abyste si s ní užili více srandy? Mám na mysli takovou tu potvoru, kde utíkáte v tom cvokhousu před ní a luštíte menší puzzle, abyste se dostali ven.

Jinak nahráno 10 hodin a jsem momentálně v divadle s tím úchylem, co mě furt fotí.
@Paul (22.10.2017 08:58): Zkoušel jsem dohledat něco podobného pro jedničku, ale zatím bez úspěchu. Přitom poslední DLC bylo nativně ve First Person. Nevíš o něčem?
@Paul (21.10.2017 12:14): Díky. Z letmého projíždění walkthrough jsem si myslel, že to je nějak takhle. Úplně poslední scénu jsem ale neviděl, spíše ten konec před ní. Ono i jednička měla určité náznaky na konci, kde se dá polemizovat, takže třeba i z dvojky to může vypadat na trilogii.
@Paul (20.10.2017 23:38): Když už jsi to dohrál, můžeš do spoileru hodit nějaké spojitosti s prvním dílem či případně, jestli byl jen nějaký slovem zmíněný Ruvik nebo byly náznaky, že by ty dva díly mohly souviset tak, že by se objevil v třetím díle? Spoilerů se nebojím a viděl jsem i konec hry, ale z toho asi moc nepochopím o co jde. A jak se ke hře dostanu, tak pořád tam bude dost věcí, které mě překvapí a jde mi spíše přímo o ten zážitek při hraní, než že by mi spoilery něco kazily.
Bylo to pěkný. Ten větší důraz na příběh jsem ocenil, ikdyž byl relativně basic. Ale pěkně ukončený, že mě ani nemusí mrzet že trojka na 99% nebude. Pořád považuju jedničku za o něco lepší díky vyšší variabilitě lokací, ale nemůžu říct že bych se u dvojky kdykoliv nudil.
13:04, o hodinu kratší než jednička a 10% horší. Dobré to bylo, ale vysoké hodnocení ukazují, jak doba zdegenerovala. Dvojku sice vylepšili a odstranili spoustu nesmyslů z jedničky, ale pořád tam zůstalo několik do očí bijících kravin. Přes jednu bednu přeskočit jde, přes druhou nejde, přestože je menší. Nemožnost libovolného skoku je prostě vopruz. Před dvaceti lety by s nima recenzenti za tohle tvrdě zúčtovali, protože jakmile se jednou někde skákání objevilo, tak se to stalo standardem a kdo ho neměl, tak byl břídil. A takových věcí je tam víc, nemluvě o zabugovanosti. Škoda.
Konverzace s Kidmanovou u promítačky a s Tatianou při vylepšování postavy jsou naprosto úžasné. Spolu se známými zvuky je to opravdu vždycky jako vrátit se domů. Ta hudba, zvuk zrcadla..

A když už jsme u zvuků - vykradení clickeři v EW 2 zní daleko líp, než originál. Na jednou stranu mě ta drzost zaráží, je to fakt docela okatě okopírované, ale sakra.. je to skvělé!! Celkově zvuky jsou parádní.
3 kapitola je zvláštní, protože v ní jde utopit moc hodin, ale vesměs je to jen toulání se po mapě.
4 kapitolu jsem asi nepochopil, nebo jsem něco minul..
ALE
5 kapitola je naprosto boží!! A cítím, že už bude jen líp.
Ještě k těm prodejům, v UK to prodalo na PC v krabicích 300 (slovy tři sta) kusů. Ubohý. Dle Martina Schovance jenom samotný xzone prodalo u nás víc PC krabic :)
@SilentWolf (16.10.2017 15:49): Sice jsem to dohrál skoro podruhé, ale nijak jsem si nevšiml, že by se to nějak řešilo. Krom toho, že je to 'znak' jedné postavy, kde další má zase všude oheň a ta poslední foťáky...
Je ve hre aspon nejak rozvedene to voskove tema, nebo je to proste jen cool cover a design monster?

Verim, ze proste 3 kapitola je slaba a bude lip. Ale uz od zacatku mi tam vadi ten "matrix". Naopak je tam ale hromada drobnosti, ktere se mi libi. Uz jen treba pitomy kavovar, nebo strelnice.

Prvni 3 kapitoly holt mela jednicka lepsi. Kdyz clovek prezil ty bugy. Uvidime zbytek.