Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Snoubí-li se videohra s filmem, skalní fanoušci většinou trnou hrůzou. Riddick je však jasným důkazem, že při nejmenším videohry založené na filmu mohou fungovat. Vin Diesel – nemusíte ho uctívat – ale jisté charisma mu upřít nelze. Hrát za něj a hrát si na něj je potěšení. Autoři zvolili skvělý směr adaptace, kdy ve filmovém podání musíte nejprve poznat nepsané zákony věznice, poté se z ní proplížit, a nakonec prostřílet ven. Herní systém je částečně inspirován úspěšným Deus Ex, resp. jednodušším druhým dílem. O plagiát se samozřejmě nejedná, hra je záměrně přímočařejší, srozumitelnější a více založena na plynulém postupu a nerušeném působení temné atmosféry. Pravděpodobně se nedostanete do zákysů, či takticky obtížných situací, které by vás vytrhávaly ze zážitku. Ze začátku je imerze v podobě proklikávání jednoduchých dialogů vítaná a je fakt, že od poloviny hry, kdy by to mohlo otravovat, si už téměř s nikým nepokecáte.

Herní design je docela pěkný, podobně jako v druhém Deus Ex se v nadsázce řečeno jedná o koridor + ventilace, ale ve výsledku je mnohem komplexnější, protože skutečně působí jako přirozené prostředí jedné velké a místy hrůzostrašné věznice. Mé opětovné srovnání s Invisible War vychází i z toho, že jsem původně mylně předpokládal, že Riddick používá vylepšený Unreal 2 engine. Má s ním totiž řadu styčných bodů, např. specifickou fyziku těl (příliš nereflektuje jejich tíhu), avšak zároveň i vynikající hru světel a stínů, která silně připomíná Thief: Deadly Shadows. Líbí se mi, že umělá inteligence umí přesně reagovat na prostory, které si sama osvítí baterkou, nicméně to je asi tak jediná pochvala, kterou můžu jejím směrem vyslovit. Na stealth postup reaguje umělá inteligence již v prvním Thiefu nesrovnatelně lépe. Na druhou stranu design nemá vždy „nápadná“ temná místa pro schovku, občas musíte přeběhnout i na světle, čímž se obtížnost pomyslně vyrovnává. Oproti Thiefu je to arkáda, oproti Doom 3 sofistikovanost, vnímám to jako zlatou střední cestu pro vychytanou mainstreamovou stealth hru. Riddick je dost krátký, ale za to nesmírně intenzivní a bez slabých míst. Četl jsem, že herní rozpočet byl spíš menší, takže klobouk dolů za to, že raději hru zkrátili, než zkurvili.
+26
  • PC 85
Riddick byla jednou z her, která se v roce 2004 pokoušela o konkurenci svaté trojici Far Cry, Doom 3 a Half Life 2. Přestože kvalit výše zmíněných nedosáhla, v paměti jsem ji měl jako velice slušnou střílečku a znovu dohrání to jen potvrdilo.

Příběh se odehrává nejspíše někde mezi Černočernou tmou a Kronikou temna (EDIT Tak prý před Černočernou tmou), přičemž je celkem jednoduchý. Ultradrsňácký Riddick je převážen do vesmírného Alcatrazu, pekelné díry jménem Butcher Bay, kde vládne neomezeně Hoxie. Strážní jsou psychopati, muklové jsou ta nejhorší spodina, běžné jsou boje na život a na smrt, na každém kroku jsou automatické střílny, vše je kontrolováno elektronicky. A i tak Riddick ani chvíli nepochybuje, že unikne a nepochybujete o tom ani Vy. Ať už vidíte jak bezcitně jedná a zabíjí, nebo ať už přes rty cedí jednu ze svých tvrďáckých hlášek, víte že na konci se z té díry dostanete. I přes jednoduchost nabízí pár pěkných zvratů a jediné co jsem nepochopil proč Hoxie neprohnal Riddickovi kulku hlavou když měl tu možnost.

Celá hra má temnou, kovově industriální a dirty grafiku, na nějaké kochání nebo eye candy efekty tu moc místa nezbývá. Špinavé vězeňské bloky střídají plechové ubikace strážných, různé doly a až ke konci se podíváte i na pár pěkných lokací (kryo centrum). I tak vypadá grafika naprosto pohodově a bez problémů stačí i dnes.

A samotná hratelnost? Kdo by čekal střílečku od začátku do konce, spletl by se. Po většinu času máte se střílením utrum, protože zbraně strážců jsou kódované na jejich DNA a kdo není v seznamu, dostane od zbraně co se pokouší sebrat akorát šlupku. Většinu času tak strávíte ve stealth módu s nožem, vlastními pěsti či nějakou trubkou, budete lámat vazy, obracet bouchačky proti strážcům a vystřelovat jim mozek.

Další rozsáhlou pasáží jsou adventurní úkoly. Asi dvakrát se dostanete mezi zhruba dvacítku muklů, kteří něco potřebují. Riddick je sice ten poslední co by někomu pomáhal, ale protože potřebuje za služby tu postup dál, tu peníze či krabičku cigaret, nezbývá mu (a Vám) nic jiného. Úkoly jsou slušné a často se táhnou přes pár dalších kol. A nebojte se, že v nich zabloudíte. Jsou tu sice odbočky, které ale vedou většinou k nějakému bonusu, jinak se tu ztratit nedá. Což neznamená, že by cesta byla primitivní tunel.

A protože bez střílení by střílečka stála za prd, dojde i na střílecí pasáže, kde se chopíte slabého kulometu, silné brokovnice a ke konci i mocného (ale zpomalujícího) rotačáku a budete kosit. Zbraní je pomálu, ale vzhledem k prostředí je to logické. A stejně tak je logické, že se potkáte většinou s lidskými nepřáteli, tu tam ovzláštněnými asi dvěma druhy odporných potvor a pár roboty. Roboty si můžete i osedlat a s téměř nezničitelným robotem je to teprve pravá jízda.

Protože velká část hry v temnotě, pomůžou Vám baterka na zbrani a zhruba po půlce získá Riddick své "noční oči", kterými osvětlíte veškerou temnotu, ale zase si musíte dávat pozor na světelné zdroje, které Vás oslepí. Výborně je vyřešeno i léčení. Žádné lékárničky, Riddick má prostě 4 čárky života, které ubývají a pokud se stihnete schovat, ta aktuální se Vám doplní. Na ten zbytek jsou nanomašiny (s hnusnýma jehlama), které ale mají omezenou použitelnost. A ještě 4x za hru potkáte větší nanomašinu (s ještě hnusnějšíma jehlama), které Vám počet čárek vylepší.

A protože 3D akce není 3D akcí bez secretů, sbíráte tu 59 krabiček cigaret, které Vám ve finále odemknou spoustu a spoustu artworků, videí, komentářů, betaverzí hry atd..

Toť v kostce vše. Musím uznat že všechno výše jmenované funguje na jedničku a pokud jsem během hry nadával že si chci taky zastřílet a ne se vrhat s nožem proti kulometu, tvůrci přesně věděly, kdy přepnout a ze stealth akce udělat opět střílečku. Jsem spokojený zas jako před léty.

Pro: Drsná hra se slušnou grafikou, mixem několika hratelností a parádním hrdinou.

Proti: Těch střílecích pasáží mohlo být přece jen více.

+19
  • PC 90
Herní výzva: To je člen!
V roce 2004 lidé slintali nad hvězdným trojlístkem druhého Half-Life, Far Cry a Doom 3. Málokdo by čekal nějakou konkurenci. Ta přišla. A velmi důrazně. Riddick je totiž fakt dobrá hra. Je to jedna z těch her, kdy mě to tak baví, že nechci konec. A když to skončí, tak jsem smutný.

Perfektní atmosféra trestanecké kolonie, ze které není úniku. Prostě vás jen zamknou na nějaký neznámý planetě a nechají vás dožít na hnusné šlichtě. Nehostinné podmínky. Žádná práva. Jen právo silnějšího. Graficky je to moc hezky udělané a ozvučení je super. Poutavý příběh pohání skvělý scénář. Jako ve filmu.

Herní náplň se pořád mění. Plynule přechází od stealth k akci a zase nazpátek. Hra nenudí ani chvilku. Perfektní spád vás pořád žene dopředu. Je fakt, že jsem se kvůli nelineárnímu postupu asi dvakrát na chvíli ztratil, ale zato se tady dá pěkně pokecat z vězni a některý postup řešit více možnostmi. Hra hodně poutavě graduje.

Většina zbraní je na DNA, takže si užijete spíš bojů na blízko. Ty jsou taky zábavné. Stejně jako střílení ve střílecích pasážích. Úplně nejzábavnější je ale jízda v mechu. Celá hra je hodně zábavná. Jen škoda, že je tak žalostně krátká. Sice se nic nenatahuje a drží se to filmového zážitku, ale je to fakt krátký.

Výborný prequel k ucházejícím filmům.

Pro: scénář, spád, atmosféra, zvuky, prostředí, různorodá hratelnost

Proti: divné menu, hodné krátké

+16
  • PC 95
Riddick byl pro mne docela neznámý počin, ovšem vysoké hodnocení mě donutilo si zahrát abych následně zjistil že se jedná o opravdu kvalitní dílo s kvalitním dabingem, filmovostí a hudbou.

Riddick se nebojí tmy, tma se bojí jeho a v této hře tomu tak opravdu je. Ani jednou se mi nestalo že bych měl strach přímo ze tmy, která je zde opravdu černo černě černá, naopak liboval jsem si v ní a vždycky si pomlaskával nad každým tiše zabitým dozorcem.
Ve hře se ujmete postavy Riddicka jehož dabuje samotný Vin Diesel, pokud jste viděli film Černo černá tma (Pitch Black) pak vám bude jasné o co přibližně půjde. O útěk z brutálně velké věznice jež se odehrál před filmem, dokonce je i část hry která trochu onen film imituje a tak vám v této části půjde opravdu o krk a světlo vám bude pomalu docházet zatímco ve tmě číhá nepřítel. Tato část je poměrně na začátku ještě před tím než Riddic bude mít vyleštěný bulvy, rovněž tuto část musím hrozně ocenit za její napínavý průběh. Celkově je hraní velice svižné, rychlé a příjemné i přesto že jste po většinu hry v sračkách a místo toho aby jste se z nich dostali se dostáváte ještě hlouběji. Aby toho nebylo málo hra vás ještě donutí nenávidět oné dozorce, jež se po dobu hraní staly trnem v oku a i když jsem mohl nějakého jen obejít, musel jsem ho prostě zabít aby se dostalo uspokojení.
Trochu mě mrzí že jsem to hrál na střední obtížnost, čekal jsem větší výzvu, proto doporučuji hrát na nejtěžší obtížnost.

Hra nevypadá vůbec špatně, naopak, až na roboty je grafický zpracování opravdu dobré. Jen mi přišlo na dobu vzniku zastaralé, nevadilo mi to ani trochu! Ozvučení a hudba byli sice na jedno brdo ale to taky nevadilo a nakonec jsou velmi povedeny.
Filmová atmosféra, příběh a dabing dali nakonec vzniknout parádnímu zážitku z téhle středně krátké jízdy, někdy zopakuji!

Oblíbená část:
Jáma (The Pit)

Oblíbené zbraně:
1 - Ruce
2 - Skalpel
3 - Vyleštěné bulvy

Pro: Hudba, Atmosféra, Riddick, Dozorci k eliminaci, Stealth, Dabing, Zajímavé menu, Cigarety.

Proti: Divný roboti, Krátkost, Střelba mohla být propracovanější, Nízká obtížnost.

+22
  • PC 90
Jako zahalená, nezajímavá a páchnoucí postava v potrhaném plášti. Nikdo o něm nic neslyšel. Náhle však tajemná postava sejme svou kapuci a všichni náhle užasnou. The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay se stejně jako Riddick samotný objevil znenadání a svou lesklou pleší oslnil herní svět. Od neznámého studia v roce 2004 vyšla hra od níž jsem (jako asi všichni) moc nečekal. A PRÁSK z Riddicka se vyklubala nejen naprosto bezkonkurenčně ¨nejlepší hra na motivy filmu ale také se stal jasným kandidátem na hru roku.

Jak už jistě víte Escape from Butcher Bay je více žánrovou hrou. Převážně akce a stealth postupu. Krom klasického střílení a plížení je zde zahrnut: Souboj na blízko a prvky adventury RPG a "plošinovky". Tyto "mišmaše" z mnoha důvodů nedopadají příliš dobře. Ale Escape from Butcher Bay je jedna z opravdu mála vyjímek. Všechny tyto prvky do sebe zapadají skvěle a ani jeden nepřekáží nebo se nepřiživuje na úkor toho jiného.

Ono je vlastně těžké říct jaký žánr tu převládá, protože ke střílení se dostanete až relativně pozdě. Souboje na blízko tu spolu se stealth postupem alespoň ze začátku dostávali přednost. V jiné části hry se naopak přihlásí o slovo zbraně. Následně zase o zbraně přijdete. Je to zkrátka dobře vyvážené.

Střelba je tu zpracována kvalitně, i když tu není mnoho zbraní (pistole, brokovnice, útočná puška, paralizér) AI není úplně nejlepší, ale když už došlo na nějakou tu přestřelku nikdy jsem si neřekl " jéžiš zase střílet, jděte do....." Pestřejší je přeci jen výběr ze zbraní na blízko. Od různých typů boxerů, nožů, šroubováků a dalších věciček jenž, jsou důvodem několika stránkové brožury o bezpečnosti práce.
Souboje face to face jsou fyzické a jednoduché na pochopení. At už jdete na na vězeňského mukla (který touží sníst váš mozek nebo vzít vaši počestnost) jen holými pěstmi nebo s výše zmíněnými zbraněmi, vždy je souboj o správném načasování a reflexech. Pokud se vám se správném okamžiku podaří vykrýt protivníkův útok, Riddick mu velice efektivně upraví fasádu nebo mu elegantně vystřelí mozek z hlavy.

Přibližně v půlce hry dostane Riddick schopnost, která ho tak charakterizuje. Tedy schopnost vidět ve tmě. Zde už i tak dobrý stealth prvek nabere nový rozměr a tma se stane vaším nejlepším přítelem.

Ve vězení ovšem nejste sami a proto s ostatními przniteli dětí, obchdníky s bílým masem a masovými vrahy budete komunikovat. Plnit pro ně úkoly a získávat tak bonusové předměty či rady. Ve většině případech si můžeme v konverzaci vybrat co Riddick řekne. Také se pochopitelně můžeme rozhodnout zda daný úkol přijmout či ne, protože věřte či ne, ale vaše rozhodnutí mají následky. Pokud tedy nějakého mukla podvedete nebo nesplníte úkol dle jeho představ bude si to chtít časem od vás vybrat i úroky. Takových situací je tu ale jen po málu.

Hra se vás postupem lokacemi snaží co nejméně limitovat. Můžete nepřátele zabít potichu a takticky, vystřílet je jako.....Riddick nebo si jich nevšímat a snažit se nadělat co nejméně rozruchu (což není jednoduché). Do toho vám jako zpestření přijde pod ruku utočený mech kterým budete své nepřátele cupovat na kousíčky.

Riddick samotný je jeden velký testosteron. Drsňák s výraznou osobností jakých není mnoho, nelítostný, tvrdý jako žula. Duke proti němu vypadá jako ukňouraná puberťačka.

Grafika hry je stále velmi pěkná. Nasvícení a stíny byli s té době naprosto nadstandardní. Stejně tak i ozvučení a dabing (zejména Vina Diesela).

Atmosféra vězení je vystižena perfektně. V první polovině hry jsem si opravdu připadal jak v nějakém kvalitním vězeňském filmu. Část kdy se vyrojí mutanti je také co atmosféry skvělá a dá vám vzpomenout na první film s Riddickem, Pitch Black.

Je to skoro až k neuvěření ale Escape from Butcher Bay překonává obě filmové předlohy. Co do scénáře a zápletky se Kronika temna nemůže s Escape from Butcher Bay ani poměřovat. Tato hra nakopávala zadky. A ani takové "veličiny" jako Doom 3, Fear, Far Cry se Riddicka nechytaly. Škoda že v době vydání o ní vědělo minimum lidí a prodeje nebyly takové jaké by si hra zasloužila. Za mě ale jasná hra roku 2004.

Pro: Skvělá kombinace mnoha různých herních stylů, atmosféra, grafika, Riddick.

Proti: Eeeee.....hm možná trochu horší AI?

+26
  • PC 90
Říká se, že náhoda je blbec, ale pokud budu psát o této hře, ke které jsem se díky JohnoviCZ úplnou náhodou dostal, musím konstatovat, že ona tím blbcem rozhodně není, ba naopak je jeho naprostým protikladem. Proč tomu tak je?

Když jsem hru poprvé spustil, první, co mě doslova uhodilo a posadilo na zadek, byla úžasná grafika připomínající Doom 3, nad jejíž kvalitou se dodnes klaním. Po odehrání pár kapitol mi začínalo být pomalu a jistě jasné, že při útěku z věznice Butcher Bay si ztělesněním hlavního hrdiny Riddicka užiji malou směsici několika herních žánrů a sice nefalšovanou akci, stealth akci a částečně i adventuru. Posledně jmenovaný styl je tu sice zastoupen v menší míře, ale leckdy jsou rozhovory s vězni i jinými osobami velmi klíčovými momenty, bez nichž je další postup hrou nemožný. Přestože tento žánr není nic pro mě, tady mi jeho přítomnost nepřišla jako nepříjemné a zdlouhavé zdržování řečmi o ničem, ale naopak jako lepší vnímání a vychutnávání průběhu děje. Pokud jde o zbývající dva herní styly, dají se zde samozřejmě různě kombinovat, ale jelikož má hra spousty příběhových zvratů, při nichž Riddick o svoje ne vždy lehce získané zbraně přijde, je často v rámci svého přežití nutností procházet lokace v tichosti a maximálně za použití svých tvrdých pěstí a někdy si zase v rámci opětovného získání potřebné výbavy lze užít velice zdařilé přestřelky, jejichž kvalita se velmi rychle přibližovala k F.E.A.R., což je, obzvlášť u mě, ocenění nezanedbatelně vysoké. Ovšem ještě vyšší ocenění si ode mne také vyslouží naprosto perfektní originální dabing jak samotného Riddicka, tak i ostatních postav, jelikož ten kvalitu hry rapidně zvýšil.

Co dodat? Když sečtu všechna zmíněná pozitiva s konstatováním, že negativa po marném úsilí hledám jen velmi ztěžka, pak mi z toho všeho vychází jasný výsledek spočívající ve vynikajícím herním zážitku spojený s téměř okamžitou znovuhratelností. Mohl jsem si tedy přát něco víc? Myslím, že o odpovědi není pochyb.

Pro: výborná grafika, skvělý dabing, pestrá kombinace herních stylů, dějové zvraty

Proti: nic zásadního

+43
  • PC 80
Escape from Butcher Bay je pro mě příjemné akční překvapení na závěr tohoto roku. Hra je sice opravdu docela krátká, zato však velmi vydatná a - především - je pojata trochu jinak než většina bývá. Je fajn po dlouhé době hrát FPS, kde tvůrci respektovali, že hlavní hrdina má i nějaké tělo a tak např. při lezení po žebříku prostě zbraň držet nemůže, natožpak aby s ní střílel. Také kontaktní boj pěstmi (noži atd.) a docela dost možností, jak holýma rukama vyřídit ozbrojeného protivníka výborně zpestřují obyčejné střílející pasáže. Samotné zbraně jsou vcelku standardní, ale opět je zde pár hezkých specialit; rotační kulomet, který lze nést jen přímo v rukou, poškozená puška, brokovnice s omezenou výdrží baterky a samozřejmě mechové.

Hudba mi sem tam připomněla první Fallout a jeho bezútěšnou atmosféru (což je dobré). Vytkl bych snad jen docela jednotvárné prostředí (až na závěr) a grafické zpracování - mám teď namysli nerealisticky kontrastní stínování.

Ať se jdou zatracení nemluvové Freeman, Blazkowicz aspol. bodnout; hlášek sice mohlo být víc, ale i tak je herní Riddick (mluvený přímo Dieselem) docela dobrý akční hrdina. A potěší i přítomnost tlamy Perlmana (zdálo se mi, že jeho postava mu byla i trochu podobná) nebo třeba Johna "Bendera" DiMaggio, jen příběh by mohl být krapet propracovanější. Každopádně fajn hra.
+18
  • PC 85
Až překvapivě dobrá hra s plešounem a vyleštěnýma očima navrch. A taky jeden z těch mála případů, kdy je hra lepší jak film (teda s tím předpokladem, že se dělá někdy v době, kdy vyšel druhej filmovej Riddick).

Hodně povedené jsou pěstní souboje. I když v aréně jsem toho posledního tvrďáka musel vzít párkrát tyčkou, jinak to prostě nešlo. Hodně povedené jsou taky střílecí pasáže, ale největší vychytávka je ničit okolní světla a plížit se nebo zabíjet nepřátele potichu ve tmě. Občas sice zarazí, že i na dobře viditelném místě vás enemáci prostě nevidí, ale tak bonus pro vás.

Hra má suprovou atmosféru, úžasné akční scény, které podtrhuje dynamická hudba. Jenom zamrzí opravdu krátká hrací doba.

Pro: Akce, grafika (a její dynamické stíny), atmosféra

Proti: Žalostně krátké

+21
  • PC 95
Jenom jedna věc: proč to herdek doprčic musí být sci-fi, proč, proč, PROČ? Proč nemůže být tak atmosférická a evoluční hra bez mutantů a vesmírných lodí nebo übermoderních zbraní? Neříkejte mi, že by to bez toho nebylo stejně zábavné ... Rozumějte, ne že bych si někdy něco vesmírného nestřihnul rád, ale sakra tohle se mělo odehrávat jinde a úplně bez mutantů :-).

Pro: Všechno kromě toho níž.

Proti: Potvory, vesmírné lodě a podobný sci fi šmejd.

-2 +2 −4
  • PC 95
Jedna z nejlepších akčních her, která kdy spatřila můj HDD. Pořád se v ní něco děje, svižná akce se střídá s lehce adventurními problémy, aby byla opět vystřídána plížením a schováváním se v temných koutech. Díky tomu nehrozí, že by se hráč nudil a ani se hra nepropadá do stereotypu.
Příběh, který se odehrává před filmem Černočerná tma a samotný Riddick, skvěle namluvený Vinem Dieslem, mě vtáhnul natolik, že jsem dějově navazující filmy musel okamžitě shlédnout. Tak výborné hlášky má snad jen Duke Nukem.
Asi jediná výtka pak směřuje k úrovni, kdy se hráč dostane do oblasti zamořené "mutanty," (nebo šílenými lidmi, už se nepamatuji) která mi do hry příliš neseděla.
Celkově jde ale o výtečnou hru, která celkem neprávem zapadla mezi tituly Doom3 a Half-Life 2.

Pro: střídání žánrů, dynamika akce, zajímavý příběh, hláškující hrdina

Proti: prostě se musí vyskytnout mutanti

+7
  • PC 95
Spickova hra, kterej se da vytknou malo co a hlavni hrdina proste nema chybu, snad nikdy jsem se tak nevzil do postavy, za kterou jsem hral, ale jsem rejpal:

1)V uplne prvni videosekvenci je sice efektni scena, kdy Riddick skace ze stropni prurvy na sneznou obludu, jenze proc? Vzdyt ji moh odrovnat hned, jak ji mel na lopatkach :)

2)Inteligence nepratel ma k te, ktera je k videni napriklad ve hre F.E.A.R opravdu daleko. Na druhou stranu to obcas jinak hodne tezkou cast dost ulehcilo.

3)Hra nema moc osetreny ukladani, casto se mi stalo, ze po nacteni byli nepratele zasekli a uz se odmitali pohnout, coz mi znemoznilo postup ve hre, pripadne se prestali otvirat dvere od vytahu, tudiz opet zasek jak Brno.

4) "SPOILER" Co to je za svet, v nemz se sice veznice tvari drsnejc nez Schwarzenegger a pritom maji s vezni takovou peci, ze i pote, co vyvrazdi pulku personalu se mu nic nestane, jen ho soupnout do lepe zabezpecene oblasti?

Pro: hlavni hrdina, stealth akce, prostredi, variabilita, pribeh, grafika

Proti: kratka hraci doba, umela inteligence,

+5
  • PC 100
Riddick mě ve své době překvapil, jak skvěle vypadal a po čtyřech letech od vydání může stále graficky konkurovat většině vydávaných titulů. Výborný filmový příběh s dobrou kamerou ve video sekvencích, zaujme a nepustí dokud hru nedohrajete. Možnost postupovat v určitých chvílích různým způsobem a ovládat roboty také přispěje ke znovuhratelnosti.

Pokud se vám líbily filmy Černočerná tma a Riddick: Kronika temna, budete ze hry přímo nadšeni.

Pro: filmový příběh, atmosféra, hratelnost, variabilita, grafika.

Proti: občas člověk tápe, kde má vlastně jít.

+19
  • PC 85
Pro mě také příjemné překvapení.Hlavně mám rád filmy Pitch Black a Riddick,takže to byla povinnost.Graficky zajimavý styl.Půl na půl steahl s akcí.Super bitky s vězni.Prostředí monotónní,ale absolutně vystihující věznici.Příběh pěkně zasazen.Ale nelíbila se mi zvuková stránka hry,myslím že byla sprostě odfláknutá.Jediná hra tak trochu podle filmové předlohy,která se opravdu povedla.Doporučuji všem.

Pro: grafika,plížení se,nápad,Riddick,věznice a vězni.

Proti: zvuk

+7