Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Star Battalion

Star Battalion HD

17.10.2010
01.04.2011
65
1 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Star Batalion je arkádový vesmírný simulátor podobající se sérii Star Wars: Rogue Squadron. V kůži elitního pilota Odboje jménem Sonan Firehawk musí hráč splnit všechny úkoly v celkem čtrnácti misích, které se odehrávají na několika planetách nebo přímo ve vesmíru mezi asteroidy a vraky lodí.

Hlavní herní náplní jsou bitvy mezi piloty Odboje a Monarchistů. Hráč usedne do kokpitu čtyř různých vesmírných lodí či letounů, přičemž každé z těchto plavidel disponuje jak laserovými kanóny, tak i raketami. Liší se však v rychlosti letu, výdrži štítu a především v palebné síle.

Hra se ovládá pomocí akcelerometru nakláněním mobilního zařízení v kombinaci s gesty pro úhybné manévry a tlačítky pro střelbu a zrychlení či zpomalení, případně je možno pro ovládání pohybu v nastavení zapnout virtuální páčku. Ve výchozím nastavení je pohled kamery umístěn za ovládané plavidlo, ale lze jej přepnout na pohled z kokpitu. V kampani hráč nalezne mimo režimu pro jednoho hráče i kooperační režim pro více hráčů přes wi-fi, a to buď lokálně anebo online.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • Android 65
Když jsem přestal používat svůj Sony Ericsson Xperia Play kvůli rozkostičkovanému displeji, nepočítal jsem s tím, že jej ještě někdy zapnu. Snad jedině abych dokončil prvního Crashe Bandicoota, ale určitě ne na rozehrání a dohrání Star Battalionu. Ve vysunutém stavu totiž displej funguje normálně, což je na hraní ideální, ale na přenášení v kapse zas tak úplně ne.

Když jsem Star Battalion spustil poprvé, nijak zvlášť mě nenadchl a používal jsem ho spíše jako rozptýlení pro svého staršího syna. Nesnažil jsem se totiž téměř vůbec pochopit ovládání, a tak jsem se plácal v prologu, který mé ratolesti ke štěstí bohatě stačil. Letos jsem si však řekl, že to přece nemůže být až tak složité a opravdu, stačilo číst pokyny, které vyskakovaly na obrazovce a po chvíli jsem s přiděleným strojem uměl celkem obstojně manévrovat.

No dobrá, pustím se tedy do první mise. Znič satelity, postřílej drony, popoleť o kousek dál a znič kanóny a stíhačky! Dobrá práce, mise splněna. Další mise už přinesla změnu a měl jsem za úkol zničit nepřátelské věže, a pak? Stíhačky samozřejmě. Na scéně se však objevili i mechaničtí pavouci se štíty a před jejich likvidací jsem musel zničit generátory štítu. Další mise, nová loď, noví nepřátelé, ale cíl byl pořád stejný, všechno nebo všechny zničit.

Náplň misí se stále dokola opakuje a jen zřídka se objeví nějaká novinka v podobě sledování jednoho zatoulaného nepřítele nebo infiltrace nepřátelské základny. Přesto jsem se však při tom střílení po všem, co se hýbe či nehýbe celkem bavil, ale je mi jasné, že kdyby hra měla těch misí 50 a ne jen čtrnáct, bavit bych se přestal. Ze všech misí nepovažuji za nejtěžší tu úplně poslední, ale tu s označením 4.2 (In and Out), kterou se načala druhá polovina hry. Ze začátku šlo všechno jako po másle, ale pak jsem narazil na cosi, co na mě neustále střílelo rakety a já neměl téměř žádný manévrovací prostor, a to já tuze nerad.

Když jsem zjistil, že hra obsahuje achievementy, tak jsem jich samozřejmě musel získat co nejvíce. Sestřelit 1 000 nepřátel jsem považoval téměř za nemožné, ale po dohrání hry jsem jich měl přes 500 (za to byl taky ačív) a zbytek jsem sestřelil při plnění dalších úspěchů, především při hledání skrytých mincí. Mimo multiplayerových achievementů, které jsem nemohl splnit nejen proto, že Star Battalion už nikdo nehraje, ale také proto, že mi odešlo zapínaní Wi-fi, jsem získal úplně všechny a dostal se na svých klasických 80 %.

Pro: mnoho druhů nepřátel, stealth části některých misí, achievementy

Proti: převážná většina hry je jen o střílení, druhá polovina mise 4.2

+17