Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jinak co se týče mých voleb v závěru tak:

- APEX jsem zlikvidoval
- Feuerschwinge jsem pustil na svobodu
- Lowfyrovu nabídku ke spolupráci jsem odmítl
@Artran (08.06.2022 18:32): Momentálně dohrávám SR: Hong Kong, celková kvalita story je imo o něco horší než v Dragonfallu, ale co se týče gameplaye a replaybility si vede HK lépe, než jeho rok starý předchůdce. MOžná je to tím, že tentokrát hraju za čistého mága a to je zas úplně jiný žážitek.

Moje hodnocení trilogie - Returns (70), Dragonfall (85) a Hong Kong (80-90)


" V jakých RPG jsou dialogové skillchecky podobného typu jako v Shadowrunech a Disco Elysiu (tj. v rámci rozhovorů je skillcheckem podmíněná volba vidět včetně daného skillu)? Vím, že jsem tohle zaregistroval v Pathfinder: Kingmaker. Která další RPG to mají, a obzvláště: která RPG to mají ve větším množství? "

Hoši ti už vše známější napsali, ale já bych ještě doplnil ATOM RPG a jeho pokračování ATOM RPG: Trudograd .
A nakonec Colony Ship: A Post-Earth Role Playing Game  - hra od tvůrce Age of Decadence.
@Tulareanus (08.06.2022 18:09): Pointa je, že až po převzetí Bethesdou lze vidět ony možnosti v dialogovém okně společně s požadavkem na ně, ačkoliv danou postavou ani nemusí jít efektivně využít (ne výlučně, jsou perky, které odemykají zcela unikátní možnosti; ty se nezobrazují). V New Vegas to samé. Jestli to tak funguje i ve čtyřce, to nevím, nehrál jsem.
@Artran (08.06.2022 17:29): "Mám na mysli vysloveně to, že mezi replikami dialogu máš volbu, u které vidíš, že je podmíněná např. charisma 6, a pokud té hodnoty nedosahuješ, tak je volba zešedlá."

První dva Fallouty tohle mimochodem nesplňují, přichází to až s třetím dílem.
@Red (08.06.2022 16:16): No jo, na Age of Decadence jsem úplně zapomněl. To mám i vysoko v pořadníku a už jsem to i chvíli hrál. Na to se těším hodně. Chtěl bych to dohrát za kupce bez soubojů.

@Jab (08.06.2022 16:33): V Tormentu to je? Pravda je, že je to už déle, co jsem to rozehrával (nahrál jsem tak cca 10 hodin), ale tohle si nepamatuju. Mám na mysli vysloveně to, že mezi replikami dialogu máš volbu, u které vidíš, že je podmíněná např. charisma 6, a pokud té hodnoty nedosahuješ, tak je volba zešedlá (nebo to může být dáno i procentuelní úspěšností jako v Disco Elysiu).

@Malignus (08.06.2022 16:22): Díky. Mám ji na Steamu, ale bohužel se mi nějak nechtěla spustit. Zrovna Bloodlines bych ale chtěl dát někdy v budoucnu šanci.

@Drolin (08.06.2022 16:36): To už spíš Underrail - teď bez ohledu na ty dialogové skillchecky.
Také původní Planescape Torment. Či Neverwinter Nights 2.
V jakých RPG jsou dialogové skillchecky podobného typu jako v Shadowrunech a Disco Elysiu (tj. v rámci rozhovorů je skillcheckem podmíněná volba vidět včetně daného skillu)? Vím, že jsem tohle zaregistroval v Pathfinder: Kingmaker. Která další RPG to mají, a obzvláště: která RPG to mají ve větším množství?
@Artran (06.06.2022 01:34): Hele, já jak jsem odehrál všechny díly i fanouškovský mody a některé před 5 a více lety tak jsem viděl skillchecky na charisma třeba 6 mnohokrát, ale jestli to bylo zrovna tady... :)
@Thorar (27.08.2020 20:43): Ted jsem je pridaval (byt uz je vsechny vlastnim), takze stale ano. Je to nejlepsi deal na Epicu zatim, tedy pro tech par lidi, kteri je jeste nekoupili za pakatel v nejake sleve. :P
Zdarma na epic games store v rámci kolekce Shadowrun Dragonfall + Returns + Hong Kong 27.8-3.9
@Flowerpot (07.01.2018 17:02): To je imho dojem, když jí vyhovíš. Zkus jí příště odmítnout a uvidíš, jak rychle se změní zpět v "predátora". A prostě má na svědomí spoustu lidských životů. Že to udělala kvůli zničené přírodě (jako pomstu) je pochopitelné z jejího pohledu, ale raději bych to bral z toho "lidského". Kdy je prostě vrahem. Shot ale dostala tak či tak. :)
@Jab (07.01.2018 16:11): Lenže Feuerschwinge nijak nemanipulovala. Feuerschwinge vraždila v amoku. Z kozmickej perspektívy síce nie samozrejme ospravedlniteľnom, ale pochopiteľnom. A to dokladá aj to, že veľmi pravdepodobne po vyslobodení odletí odpočívať do nejakej džungle, počká, kým sa civilizácie rozložia samé, a bude dúfať, že zaujme opäť svoju hippie guardian entiu úlohu. Čo je ostatne aj jej hodnotenie od Lowfyra, keď ju označí za najčistejšiu (a implikovane najnaivnejšiu) dušu z drakov, ktorá nezdieľaľa manipulatívnosť svojich spoludruhov. A jemu by som v aspoň tom psychologickom odhade dôveroval, keď už v ničom inom.

Respektíve takto. Z ľudskej perspektívy by to bol ekvivalent toho, ako keby sa niekto prebudil a zistil, že mu všetkých príbuzných a domáce zvieratká po celom svete posledné dekády systematicky vyvražďoval jeden klan, všetky mestá a miesta, ktoré navštívil, nechal v ruinách, zničil prakticky celý svet, v ktorom žil, o ktorý sa staral a ktorý si zamiloval, zničil, on by sa z toho zbláznil a začal by náhodne vraždiť ľudí z toho klanu. Čo opäť, nie je ospravedlniteľné chovanie, ale nejak trochu pochopiteľné asi je. A myslím, že by si neskôr - keď už by podobný amok nehrozil - fakt zaslúžil shot at redemption.
@Flowerpot (07.01.2018 16:02): Právě APEXu jsem původně pomáhal, páč jsem si říkal, že by ta dračí iluminátská verbež potřebovala nějakou protiváhu. Rychle jsem pochopil, že je to jen další manipulativní mrcha. Trest smrti pro Feuerschwinge beru ve stylu "alespoň něco". Dračí genocidu jsem odmítl (a co jsem postřehl, tak představuje vlastně nejhorší řešení). Nicméně jsem si říkal, že smrt Feuerschwinge bude alespoň malý signál drakům, aby při manipulaci lidí, elfů atp. našlapovali v budoucnu více opatrně, neb je to případně může stát i život.

Feuerschwinge je úplně stejně arogantní, jako ostatní draci. Z toho rozhovoru s ní to jasně vyplývá.
@Jab (07.01.2018 15:31): Tak ja by som to bral, že mythomonštrá typu Feuerschwinge - tým, že je v svojej ekoagitke drasticky odlišná od ostatných drakov - sú tak nejak mimo zákon a trest, takže by ma táto legálna perspektíva jej zabitia ako trestu vôbec ani nenapadla, a nič nenaznačuje, že by ju mal podobný amok znovu chytiť.
A práve vzhľadom na tie jej motivácie a utrpenie, čo si prežila, mi prišla vlastne nekontroverzne redemption-worthy, až tak, že som jej tú redemption úprimne prial.
@Red (komentář): V Hong Kongu je bojový systém trochu vylepšený (hlavně odpadá to pověstné "otevření dveří a smrt" - protože nepřítel se tam první kolo většinou pouze pohybuje), hackování je lepší i horší (v DF jsem vlastně radši moc nehackoval). A je tam bojů celkově méně. Nicméně stále nic moc vybalancování postav (i když "na funkci" to ve výsledku nemá až tak vliv).
Tak dohráno, dobré to bylo. Zase jsem měl špatný předpoklad o času, GOG ukazuje 41h. Určitě si v budoucnu vyzkouším i jinou postavu.
Tak už jsem v boji proti apexu. Zjišťuju, že systém, jaký dosud fungoval, už nefunguje. Mi obnovilo vzpomínky že tu na DH někdo na tento problém upozorňoval, každopádně přes dvě hodiny v tahu, najednou přestaly postavy reagovat a savy během souboje se vypařily. Zkusím to pozítří.
@Javor (24.03.2017 13:49): Není potřeba přežít všechny vlny, je potřeba to v Matrixu popřepínat a počkat, než se všechno přepíše. Další nepřátelé nepřicházejí v závislosti na fázi přepisování, ale v závislosti na tom, jak je kosíš, tj. další dolezou až v moment, kdy ti předchozí chcípli.

Zadekluj v jedné z těch dvou místností s turrety, nech nějakou ochranu u terminálu, který je dál, zbylé postavy rozmísti tak, aby viděly do té druhé, ohlídej si, abys měl zapnuté jedny turrety a opatrně, aby umíralli velmi pomalu, je ohryzávej.
Mně se to takhle podařilo s tím, že mi tam vběhly jen dvě vlny a kdybych byla opatrnější, šlo by to asi dát i jen na jednu, tj. když tam fakt necháš jednoho omráčeného, bude to úplně stačit.

Souboje jsou dementní, systém tě trestá za efektivitu, čím dřív je zabiješ, s tím víc budeš bojovat.
@Red (24.03.2017 16:17): Cyberware průběžně (i když nabídka v DF je dost bída) - respektive vždy už tu "nejlepší" variantu (pokud je tam víc - třeba ne oční implantát 3%, ale až 6%). Zbytek buď jednou nebo taky až tu poslední variantu. Samozřejmě žádný cyberware pro magické postavy...

Obecně je systém zbraní a brnění dost tragický - trochu se to zlepšilo v SW: HK, ale pořád nic moc. Vzhledem k cenám je často lepší počkat až je dostupný ten poslední "tier" výbavy. Navíc jde prostě jen o upgrade "víc čísel" (kromě věcí jako je Vindicator, samozřejmě).

@Javor (24.03.2017 13:49): Pokud vím tak ne - prostě vybij všechny vlny (asi i rychlejší než se zdržovat s nějakým omračováním).
Kdy jste asi tak začali něco kupovat? Mé zásoby lékárniček a granátů se začínají ztenčovat, ale 50 000 pořád nemám. Lákají mě ty implantáty, ale jsem šaman tak je asi mít nesmím? Minimálně chci nějakej lepší oblek.
Dotaz týkající se (nejspíše) poměrně pokročilé fáze hry:

Dostal jsem se až k runu, kde mám zlikvidovat APEX/Monicu. Následný boj není náročný, ale úděsně zdlouhavý. Dá se to nějak obejít? Mám totiž dojem, že nová vlna se objeví vždy po vybití té předcházející, tak mne napadlo nechat nějakého chudáka naživu a jen jej zbavovat AP, jsem ale líný to testovat. Uvítám samozřejmě i jiné tipy, o věžích a možnosti nechat AI naživu vím.
No jo, fantasy pořad slovenských elfů, z toho bych se taky zbláznil.