Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Drolin (23.08.2014 11:03): Na ovládání Shadowgate nestojí, a proto ho není nutné zachovávat v původní podobě. Kdyby se hra dala ovládat "jedním logickým klikem", tak pochybuji, že by si na to někdo stěžoval, že už to není ten pravý Shadowgate. Včetně tebe. Zvlášť když třeba k ovládání předmětů v inventáři v původní Amiga/DOS verzi je potřeba méně kliků než v remaku 2014. Čili kritika je úplně na místě.
@GodOfTheSick (23.08.2014 10:35): Zbytečné je držet "E" u sbírání předmětů v Infinite, inventář a boj u Witchera jsou úkázkou špatného designu a podobně. Shadowgate jako remake si již z principu musí nechávat jisté anachronismy, tedy kritika v tomto směru je zcela bezpředmětná.

A nevím, kde bereš pět kliků, když stačí tři :).
@Drolin (23.08.2014 09:11): Jaké principy? Vždyť jenom to rozhraní a ovládání je úplně mimo mísu. Možná na tabletu s dotykovým ovládáním by to fungovalo, ale dělat na PC kvůli každé blbině zbytečně pět kliků navíc je známka hodně špatného designu.
@7c (23.08.2014 00:44): Ano, velmi povedené v tom o co se snaží. Jako remake je to nadprůměrně odvedená práce.

Je ale zajímavé, že designové principy z roku 1987 fungují daleko lépe než u většiny původních současníků. Vedle nového Texe, Mementa Mori 2 a Infamy adventura, kterou je dobré neminout.