Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 0
Croateam Member: Šéfe, dochází nám love na kox.
Croateam Boss: Cože!? Taktosme v prdeli. Co tržby za třetího Sema?
CM: No, nic moc... spíš nic, než moc.
CB: A už jste vydali Serious Sama 2 na Steamu?
CM: Jo, ten už tam nějakou dobu visí.
CB: A už jste vydali komplet edici všech Samů?
CM: No, zatím ne, dohodli jsme se, že přidáme nový obsah, aby si to lidi měli o důvod víc koupit.
CB: Hm, co tam máte v záloze?
CM: Máme tady ty tři levely, co jste rozhodl odstranit ze Second Encounter, že prej to byl moc velkej šyt.
CB: Ahah, tak je vydejte jako DLC.
CM: Ale šéfe, sám jste říkal, že jsou to úmorné levely bez nápadu.
CB: Jojo, to jsem říkal. A?
CM: No a taky to nemáme vyvážené, obtížnost, munici a tak.
CB: Jojo, to si pamatuju. Neměl jsem věčně munici do kvérů, to ste fakt posrali!
CM: No takže co?
CB: No takže to vydejte jako DLC. A dejte jim tam ještě nějaké multyplajer mapy. Multyplajer stejně nikdo nehraje, ale bude to vypadat lépe v popisu hry.
CM: Ale šéfe...
CB: Hele, bez keců, jo? Vypadněte a dejte mi vědět, až mi to DLC vydělá na dalších deset kilo koxu...
+23 +25 −2
  • PC 60
První DLC série Serious Sam se nese v duchu dílu, ze kterého bylo vystřiženo. Proto jeho mapy nejsou tak dlouhé a ani hektické jako v díle, který potřebujete pro jeho spuštění. Přesto je jeho obtížnost o něco vyšší díky skutečnosti, že kvanta nepřátel včetně jejich silnějších druhů, se objevují dříve než adekvátně účinné zbraně.

Bohužel už na první pohled je vidět, že prostředí ve kterém se Sam v singleplayeru pohybuje – obrovská hranatá prostranství – vypadají nápadně podobně jako multiplayerové mapy. A to až na místnost s bossem, jehož bylo již možno "zahlédnout" v díle třetím. Zde je ho také možno upilovat na férovku, ale pravděpodobně vám při tomto maratónu dojde munice lepších zbraní. Proto, až na to přijde, raději zapátrejte po alternativním způsobu zabití.

Kdybych to měl jednoduše shrnout, tak je toto krátké rozšíření příjemnou oddechovkou pro ty, kterým se první setkání líbilo více než druhé. A protože obsahuje zbrusu nové hlášky a první díl se mi v závěru začínal zdát moc dlouhý, beru vystřižení a následné vydání vlastně jako pozitivum.

Pro: Méně hektické než druhý díl, nové hlášky

Proti: Design map

+12 +14 −2