Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Scalebound

Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Akční RPG Scalebound bylo představeno roku 2014 na E3 konferenci vydavatele Microsoft, který projekt financoval. Po spolupráci s vydavatelstvím Activision šlo tak pro japonské vývojáře z PlatinumGames o druhou spolupráci se západním vydavatelem. Scalebound se opakovaně vyskytovalo na několika výstavách až do roku 2017, kdy byl projekt oficiálně zrušen.

Hratelností mělo jít o open-world akční RPG s důrazem na souboje, podobně jako například pozdější NieR: Automata. Hráč měl zavítat do světa Draconis, kterému, jak je již z názvu patrné, vládli draci a další monstra. Pro hrdinu jménem Drew tenhle fakt ale neznamenal velkou překážku, protože jeden z draků mu dělal společnost a mezi naším hrdinou a oním drakem existovalo určité pouto. Pokud by jeden z dvojice zemřel, znamenalo by to smrt i pro druhého.

Drew k boji využíval chladné i střelné zbraně, ovšem výrazným prvkem byla schopnost stát se polovičním drakem a na bojišti tak zesílit. Nechyběla ani možnost se na drakovi proletět nebo jej různě vylepšovat. Dalším z důležitých aspektů byl i Dragon-Link mod, v němž šlo draka ovládat nebo mu zadávat rozkazy. Samozřejmostí byla i online kooperace až pro 4 hráče.

Hideki Kamiya z PlatinumGames se později vyjádřil, že Scalebound byl vysněný projekt. Práce na něm započaly již roku 2006, ovšem nikdy se pro něj nenašel vydavatel a přednost dostávaly jiné hry. Pro studio se také jednalo o úplně novou zkušenost, jelikož nikdy předtím na open-world online RPG nepracovali. Tenhle fakt byl pravděpodobně i důvod, proč byl projekt zrušen, jelikož Phil Spencer naznačil, že existovaly pochybnosti o možnosti splnění počátečního cíle na obou stranách. Vzhledem k protahující se době vývoje a zmíněným pochybnostem se tak nejspíš nechtělo Microsoftu dále projekt financovat.

Později se objevily spekulace, že by hra, založená na konceptu Scalebound, mohla vzniknout pro Nintendo Switch, ovšem zatím nebylo nic potvrzeno. Vzhledem k časté spolupráci Nintenda a PlatinumGames ale tyhle spekulace dávají určitý smysl.


Poslední diskuzní příspěvek