Receiver 2 je pokračování experimentální hry Receiver, která původně vznikla v rámci akce "7-day FPS" od Rock, Paper, Shotgun. Vývojáři během sedmi dnů měli vytvořit od podlahy FPS střílečku a výsledkem byl úspěšný Reciever.
Druhý díl tak není opravdovým druhým dílem, ale spíš naplněním původního konceptu a jeho dotažení do konce. Receiver 2 se stejně jako jeho předchůdce spoléhá na velmi podrobné a realistické zacházení s palnou zbraní. Hra přesně simuluje každou pohyblivou část zbraně. Od závěru, pojistky, zásobníku, kohoutku i spouště je potřeba vše ovládat jednotlivými klávesami. Záleží i na tom, jak opatrně a rychle zbraň tasíte a zdali přitom prstem nezavadíte o spoušť. Minimalistická hudba i provedení nepřátel umocňují surrealistickou povahu hry a zdůrazňují, o co zde jde především: o manipulaci se zbraní.
@USER47 (25.05.2020 10:39): Už opraveno :) jsem si to při psaní blbě napsal a jak to pak člověk má na ctrl+c, tak to nasype všude :))
Pro: atmosféra, poučnost, filosofie, originalita, simulace zbraní
Proti: někdy frustrující, při každé smrti jdete do předchozího levelu, malá variabilita nepřátel