Žili byli v domečku bratr se sestrou, Peciček a Májenka. Jednoho dne přiletěli v létajícím talíři zlí mimozemšťané a chudáka Pecička unesli. Májenka ho chce samozřejmě zachránit, a tak sestrojí hyperrychlou superraketu a vydá se mimozemšťany pronásledovat. Čert ví, proč kvůli záchraně bratra musí sbírat ovoce, od jablek až po banány, ale pokud dokázala sestrojit raketu, jistě ví i tohle a tak se s ní o tom nebudeme hádat.
Hra využívá prastarého herního principu, kdy směrovými šipkami ovládáte malou raketku, ta se pohybuje daným směrem setrvačností a posléze padá dolů. Takže vzlétnete, posbíráte všechno ovoce, načež se vám zpřístupní cíl/přistávací dráha, kde musíte jak jinak, než úspěšně přistát. Hratelnost je ozvláštněna palivem, jež dochází, ale dá se dotankovat na místě tomu určeném a bombami, které se po levelech válí a kterými zase můžete odstřelovat jakési klády bránící v přístupu k čemukoliv. Nutno zmínit i dabing, který se skládá z jednoho slova "pomóc" v intru hry.
Hra se ovládá šipkami (let) a mezerníkem (bomby).
Raketka je arkáda s jednoduchou hratelností, která mě zaujala natolik, že jsem ji dohrál na jeden zátah. Nejedná se o dlouhou záležitost, grafika vypadá jak narychlo načrtlá v Malování, ale nějakým zázrakem to funguje.
Sběr ovoce, likvidace překážek a hlídání hladiny paliva jsou atributy, které jsou v Raketce zpracovány dobře. Hratelnost však shazují bugy v letové fázi, kde jsem občas narazil do neviditelné bariéry nebo nefungovalo správně ovládání. Nebýt těchto neduhů, byl by to ideální kousek na ukrácení dlouhé chvíle.
Sběr ovoce, likvidace překážek a hlídání hladiny paliva jsou atributy, které jsou v Raketce zpracovány dobře. Hratelnost však shazují bugy v letové fázi, kde jsem občas narazil do neviditelné bariéry nebo nefungovalo správně ovládání. Nebýt těchto neduhů, byl by to ideální kousek na ukrácení dlouhé chvíle.
Pro: jednoduchá hratelnost
Proti: krátké, bugy