Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Hra vychází pouze digitálně na platformách Steam, Desura a Gamersgate.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Hra vychází pouze digitálně na platformách Steam, Desura a Gamersgate.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Hra vychází pouze digitálně na platformách Steam, Desura a Gamersgate.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Hra vychází pouze digitálně na platformách Steam, Desura a Gamersgate.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Vývoj Q.U.B.E. začal v roce 2009 jako studentský projekt. O rok později založili tři hlavní členové týmu herní studio Toxic Games, aby mohli svoji hru dokončit. Financování se ujal Indie Fund, podporující nadějné nezávislé vývojáře, a společně dotáhli projekt ke konci. Zajímavostí je, že celá hra vznikla v Unreal Development Kitu bez potřeby mít v týmu programátora.
Q.U.B.E. je logická hra z pohledu první osoby, která procvičí kromě mozkových závitů i vaše reflexy.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Do hry vyšlo rozšíření Q.U.B.E.: Against the Qlock.
V roce 2014 vyšla vylepšená verze Q.U.B.E.: Director's Cut, která přidala namluvený příběh a nové hádanky a zahrnula existující rozšíření přímo do základní hry. V roce 2022 vyšla Q.U.B.E.: 10th Anniversary, která vylepšila grafickou stránku a přidala do hry novou kapitolu s novými hádankami. Zároveň z ní lze pustit i originální verzi i verzi Director's Cut.
V roce 2018 vyšlo pokračování s názvem Q.U.B.E. 2.
Probouzíte se v prázdné bílé místnosti, složené z velkých kostek. Po troše zkoumání zjistíte, že některé kostky jsou barevné a reagují na vaše příkazy. Experimentujte s kostkami různých barev a naučte se je používat ve svůj prospěch. Dostaňte se pryč, kudy je to jen možné!
Do hry vyšlo rozšíření Q.U.B.E.: Against the Qlock.
V roce 2014 vyšla vylepšená verze Q.U.B.E.: Director's Cut, která přidala namluvený příběh a nové hádanky a zahrnula existující rozšíření přímo do základní hry. V roce 2022 vyšla Q.U.B.E.: 10th Anniversary, která vylepšila grafickou stránku a přidala do hry novou kapitolu s novými hádankami. Zároveň z ní lze pustit i originální verzi i verzi Director's Cut.
V roce 2018 vyšlo pokračování s názvem Q.U.B.E. 2.