Před nějakými dvaceti lety jsem si řekl (oslněn fenomenální sérií Quest for Glory), že bych si rád vyzkoušel i všechny ostatní sierrácké "questy" a jejich vícedílné série. PQ zůstal až na chvostu (mám kompletně dohrané QFG, GK, KQ kromě osmičky a nedávných epizod, tři SQ, obě Phantasmagorie i EQ a prvního Larryho).
I já se pral s řízením a nakonec jsem to jakž takž zvládl až ke konci hry (kdy jsem se naučil najíždět i na tu policejní stanici ze západu a ne z východu). Orientace ve městě mi zas tolik problémů nedělala (snad jen jednou jsem si spletl kvadrant mapy), spíš mi pily krev časové limity. A zámek v šatně, čekal bych, že po prvním vyřešení puzzlu už se bude otevírat automaticky.
I já se pral s řízením a nakonec jsem to jakž takž zvládl až ke konci hry (kdy jsem se naučil najíždět i na tu policejní stanici ze západu a ne z východu). Orientace ve městě mi zas tolik problémů nedělala (snad jen jednou jsem si spletl kvadrant mapy), spíš mi pily krev časové limity. A zámek v šatně, čekal bych, že po prvním vyřešení puzzlu už se bude otevírat automaticky.
Pro: grafika, policejní prostředí, přechod 80. a 90. let
Proti: příběh, řízení, zastaralost ovládání