Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vurhor (03.08.2018 12:00): Brilantní. Jedna z nejlepších věcí, co jsem na youtube viděl. Během té cca hodiny, kdy se původnímu Planescapu věnuje, vyjeví všechny základní aspekty jeho příběhové geniality. Geniality, která mohla být podána jen formou hry a ničeho jiného. Mínusem je, že vše důležité také tedy vyspoiluje. A těch pár, kteří PST nedohráli, připraví o zážitek z hraní. A byť je jeho podání skvělé a detailní, tak ten příběh opravdu funguje jen jako hra (viz např. obligátní otázka Ravel a odpověď hráče).
@AlieN (13.11.2017 22:38): Jsou to hry na 7/10, které slepě kopírují i chyby svých vzorů a nenaplňují nároky na dnešní top hry. Počítaje v to za mě třebas kompletní dabing a absenci vatových NPC.
Hlavně tohle těžení ze vzpomínkového optimismu na léta 1998 - 2001 ještě nevyprodukovalo žádnou AAA hru. Počítaje v to Pillars, Numeneru, Tyranny atp. Který hold "klasice" kdy překonal originál? Wait... Novej Blade Runner je o dost lepší jak ten původní. :)
Beamdog možná pracují na novém Planescape RPG, které se možná bude bude jmenovat Planescape: Unraveled: odkaz
@ugraugra (29.04.2017 17:46): No šest dnů ale při jaké hodinové dávce? :))

Já hrál PST asi také okolo těch dvou měsíců. Myslím že to hře trochu prospěje, pokud ji dávkuje hráč po menších částech.
@ugraugra (29.04.2017 17:46): tak každá hra nesedne kdykoli....mně zprvu nesedl třeba již zmíněný gothic 3....nebo vampire masquerade redemption...ale později při správném rozpoložení jsem tyto hry projel bez dechu.. a zrovna planescape vyžáduje to správné rozpoložení...když jsem to hrál poprvé...hledal jsem intenzívnější hru jako baldur...až později jsem spomalil a začal si užívat komplexně celou hru
Konečně jsem to dokázal dohrát!

A zjistil jsem, že ačkoliv je to bezpochyby výborná hra, tak to není úplně můj šálek čaje. Ten konec, u kterého prý mnozí uronili slzu, mě nechal úplně chladným. Někdo mi i tvrdil, že to je hra na 2 měsíce, což je samozřejmě blbost. Dohrál jsem to za 6 dnů, což je tak akorát.

Asi jsem od toho očekával moc. Asi je hra moc rozvleklá a hratelnost je příliš založená na čtení. Na vybroušený diamant jako je třeba Jagged Alliance 2 to nemá ani zdaleka. Zklamaný nejsem, ale do top10 si hru nedám. Moje srdce patří jiným :)

btw donutilo mě to přemýšlet a zvednout hodnocení Ultimy IV, Ultimy V & Gothicu 3, protože ty hry ve mě prostě zanechaly stopu a miluju je i přes jejich chyby :)
@RXQ79rudax (15.04.2017 17:06): Nesúhlasím. Ako som aj doslova napísal o zoomovaniu v tej recenzii:

"Túto novú funkciu, ktorá sa objavila už v predchádzajúcich Enhanced edíciách, som najviac ocenil v lokáciách podobných bludisku. Na miestach, kde som v pôvodnej hre blúdil som si teraz jednoducho oddialil kameru a hneď som mal lepší rozhľad. Je to síce len malý zásah do hrateľnosti, ale jednoznačne príjemný a k lepšiemu."

Len dodám:
U Baldurs Gate EE mi to fakt pripadalo ako len tak pre efekt, ale v Planescape, tam kde som pred polrokom v pôvodnej verzii zbytočne blúdil, tu som hneď uvidel vďaka tomu východ.
Ono třeba ten zoom bude má solidní využití na tabletu a mobilu.
já se sice budu opakovat, ale nechápu jak se lidem může líbit ta vylepšená verze - podle mě je to zmršená verze, jak jsem četl tak se ve hře nedá nastavit to originální rozlišení a asi ani ne ten původní vzhled - nelíbí se mi to nové uživatelské rozhraní; v jedné diskuzi jsem četl příspěvek nějakého člověka - který má stejný názor - tedy noestojí o nějaké to zůmování ven - aby se z postav stali mravenečci, chce si pořádně vychutnutat tu atmosféru a ten art; takže až budu hotov s TToN - tak si naplno rozehraju zase PT v hezky pekěn v orignálním rozlišení; jink v TToN už jsem několik hodin přes 100 a ještě jsem nenašel Matkinu - hru si pořádně užívám/vychutnávám;
Tak tá enhanced verzia je zatiaľ OK. Dobre že vylepšili ten HUD. Konečne nieje nutné sa preklikávať cez pravé tlačítko myši, čo bolo v pôvodnom Tormente dosť nešťastne vyriešené. Grafická stránka vyzerá rovnako ako v BG II EE, teda vôbec nie zle. Ale aj tak je 20€ dosť vysoká cena iba za takéto vylepšenia (teda pokiaľ viem, tak by nemalo byť zlepšené a ani pridané nič iné okrem pár zmien v dialógoch). Ešte že som hru dostal zadarmo :)
@Flowerpot (28.03.2017 23:36): to jsem se úplně zhrozil - ale jak se zdá tak se jedná jen o v tip; ale i tak je s těmi úpravami co tam skutečně mají být to bude oficiálně zmršená hra - ale jak píškou tak by to mělo jít vypnout; (prý tam dali i možnost zvýraznit interaktivní předměty - asi jako v BG, IceWD, a TToN - že stačí zmáčknout tabulátor - ale tady v PT tam je to spojeno i s úkolem - něco najít v hromadě smetí; a vůbec něco najít - třeba si vzpomínám jak jsem vždycky přejížděl přes všechny ty police s knihami v Pharodově skrýši); a jestli tam dávají tan fanoušovskéj mód - tak by se měli ujistit že tam opravdu jdou/že se aktivují ty rozhovory mezi společníky.

když už chtěli něco měnit tak měli zapracovat na těch portrétech postav v tom herním rozhraní v tom deníku;

(a vysoké rozlišení stejně takovýmto hrám nesluší)
@účet smazán (29.03.2017 10:16): Nope, ak to chapem spravne, tak len doladovacky :)

In addition, here are some design decisions that we made (Alex Tomovic is the PST:EE Project Lead):

No new party members, quests, NPCs, areas or cinematic movies
No new writing by anyone except Chris Avellone. In case you're wondering, Chris wrote a couple of new journal entries, adjusted a few special ability (i.e. Morte's Skull Mob) textual descriptions and composed the text that is displayed on the new "Welcome Screen". He also designed the Steam Achievements (wrote the text and specified the icon appearance) and named the new main menu buttons (i.e. Options = Alter Senses)
No changes to existing writing except for a proofreading pass of the original game text by Chris Avellone (he asked to do this)
No kits/classes/races/spells/items from BG2 or IWD
No changes to the combat and general gameplay
No "Story Mode" or "Heart of Fury" difficulty settings
No multiplayer

Note that when we say "writing" we're referring to the text that the player can access within the gameworld i.e. by talking to NPCs, inspecting objects, spells, items and the journal. That doesn't include text that is accessed outside of the gameworld such as the technical descriptions which explain how new UI options like "Zoom Lock" or "Hardware Mouse Cursor" function. The descriptions of those options were written by the developers who worked on implementing them, not by Chris Avellone.
Zdroj: beamdog
Btw ještě další překvapení, které už teď mohu vyjevit. U příležitosti dalšího skvělého remaku od Beamdog se chystá obnovení projektu sigilgate.cz.
Tady si někdo myslel, že se sveze na hypeu kolem Numenery...ale to tak něják nevyšlo.
"New Area: The Elongatorium Of Hollow Pursuits. Experience thirty hours of new gameplay in this new Maze; a long, empty, featureless grey corridor it takes thirty hours to walk down." To zní teda lákavě :D
@Ronik (28.03.2017 22:53): Som tomu rád, prichádzajú s tým v pravú chvíľu (už som si hovoril, že u Beamdogu je vcelku ticho). Len tíško dúfam, že tam bude aj nejaký restored content (plánovaný quest s Fall from Grace).

A úvodná zľava na GOGu je veľmi fajn.
@JohnCZ (28.03.2017 23:23): Story Mode byl minimálně v Icewind Dale v podstatě god mode - dalo ti to nesmrtelnost, všechny staty na maximum a všechny hody kostkou byly ve tvůj prospěch, množství soubojů to nijak neupravovalo. Mě by to s tím teda nebavilo.
@mazar1234 (28.03.2017 23:14): Jop, měl jsem to podobně, akorát jsem to hrál bez módů, pouze s češtinou. Prý ty předchozí Enhanced edice DD her mají i jakýsi story mód, který osekává souboje na minimum (což je super, protože tohle byla pro mě, kromě kvality grafiky a rozlišení, jediná a docela zásadní překážka), takže pokud si to chci zahrát kvůli příběhu (jakože chci), tak by to mohlo u mě i fungovat.
@JohnCZ (28.03.2017 23:03): No nevím, to vyšší rozlišení a širokoúhlé UI je sice pěkné, ale nic, čeho by se nedalo dosáhnout pomocí modů a nic moc jiného to nabízet nebude. Ale když už nic jiného, budou tam achievementy, to by mohlo sloužit jako lákadlo :D
@JohnCZ (28.03.2017 23:03): Vyzerá to zaujímavo, aj keď tak pred 2 rokmi som to opakovane skúšal aj s nejakým super-uber-mega-ultra-quality community patchom, hi-res grafika, bugfixy, dokonca nejaký restored content či čo to tam písali... aj tak som sa nedostal do stavu, že by ma to začalo dohrateľne baviť.