Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Pharaoh's Revenge Pharaoh's Revenge
Manley & Associates
Manley & Associates
PC
1988
PCC64Apple II
1988
Pharaoh's Revenge Pharaoh's Revenge
Žánr
akce > plošinovka *
akce > 3rd person akce
akce > plošinovka *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano

Jak to tak vypadá, mohla by být hrobka, v níž jste právě uvízli, vaším osudem. Rozsáhlá podzemní struktura s 250 labyrinty je doslova napěchovaná zlatými ankhy, zavěšenými ze stropu. Méně potěšující skutečností je probuzení nebývale dobře zachovalé mumie faraona, která vás míní zabít zato, že jste narušili vladařův posmrtný spánek. Pokud se vám podaří ve zdraví přežít, můžete díky nalezenému bohatství pověsit riskantní kariéru dobrodruha v zaprášené košili a klobouku na hřebík.

Arkádová plošinovka designéra Ivana Manelyho staví svou hratelnost na podobné formuli, jako průkopnický Lode Runner (1983). Tam šlo o to, posbírat za co nejkratší čas všechny cennosti v rámci (víceúrovňové) úrovně s využitím žebříků. Pharaoh's Revenge odebírá časový limit i sběr a zaměřuje se čistě na únik velmi pohyblivému zesnulému k východu, označeném šipkou vzhůru, rovněž za využití (omezeného) množství žebříků. Každou chvíli se však v levé dolní části aktuální úrovně jeden kousek objeví. Často se pro takovýto kousek budete muset i několikrát vracet.

Každé, na podélná a často různě přerušovaná platformy rozdělená bludiště je nahlíženo průřezem z profilu, kde vámi ovládaný hrdina odzdola nahoru jednotlivá patra zdolává. Rozmyslete si dobře, kam a kolik žebříků na takové patro umístíte - vaší "vloupačkou" probuzený faraon vás snadno může zahnat do kouta a jste mrtví. Jeho roli pronásledovatele, který vám jde věčně po krku může zastat kamarád v lokální hře pro dva. V případě, že vás bludiště připravená vývojáři s Manleym v čele omrzí, můžete se vrhnout do tvorby vlastních pomocí construction setu.
Jak to tak vypadá, mohla by být hrobka, v níž jste právě uvízli, vaším osudem. Rozsáhlá podzemní struktura s 250 labyrinty je doslova napěchovaná zlatými ankhy, zavěšenými ze stropu. Méně potěšující skutečností je probuzení nebývale dobře zachovalé mumie faraona, která vás míní zabít zato, že jste narušili vladařův posmrtný spánek. Pokud se vám podaří ve zdraví přežít, můžete díky nalezenému bohatství pověsit riskantní kariéru dobrodruha v zaprášené košili a klobouku na hřebík.

Arkádová plošinovka designéra Ivana Manelyho staví svou hratelnost na podobné formuli, jako průkopnický Lode Runner (1983). Tam šlo o to, posbírat za co nejkratší čas všechny cennosti v rámci (víceúrovňové) úrovně s využitím žebříků. Pharaoh's Revenge odebírá časový limit i sběr a zaměřuje se čistě na únik velmi pohyblivému zesnulému k východu, označeném šipkou vzhůru, rovněž za využití (omezeného) množství žebříků. Každou chvíli se však v levé dolní části aktuální úrovně jeden kousek objeví. Často se pro takovýto kousek budete muset i několikrát vracet.

Každé, na podélná a často různě přerušovaná platformy rozdělená bludiště je nahlíženo průřezem z profilu, kde vámi ovládaný hrdina odzdola nahoru jednotlivá patra zdolává. Rozmyslete si dobře, kam a kolik žebříků na takové patro umístíte - vaší "vloupačkou" probuzený faraon vás snadno může zahnat do kouta a jste mrtví. Jeho roli pronásledovatele, který vám jde věčně po krku může zastat kamarád v lokální hře pro dva. V případě, že vás bludiště připravená vývojáři s Manleym v čele omrzí, můžete se vrhnout do tvorby vlastních pomocí construction setu.