Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@kristmeister (29.06.2023 21:17): Hele já je už rozmisťoval 10x jinak a pokaždý jsem to přesejvnul, ale teďka úplně přestali reagovat na sligy...jen čumí a nechaj se zastřelit. No musím si dát chvíli pauzu a pokusit se to dohrát později.
Jako bohužel po prvotním maximálním nadšení začínám bejt pěkně nasranej, protože to, co se děje v tom debilním levelu Reunion at the Old Trellis je celkem mimo mojí dost vysokou toleranci. Už v jednom předchozím levelu se mi stalo, že jsem ho musel restartovat (kvůli bugu, kdy se mi nechtěl rozjet výtah), ale tohle je fakt ultimátní zmrdstvo, kdy se ty přiblblý mudokoni chovaj jak totální retardi, že se to s nima normálně nedá dohrát. Teďka jsem to zapnul, že tomu dám další šanci, že se z tý sračky dostanu (a zas mě to začne bavit) a oni po těch sligách vůbec nic neházej, i když jsou v agro módu...!? Další bug? Jako tohle ještě fakt 2 roky po vydání nemaj vychytaný? Bohužel to tím těžce zajebali teda :/
@jablek (22.06.2023 13:51): Já teď úplně přesně nevím, zda si to pamatuju dobře, ale pro tyhle pasáže jsem házel na jejich plošinky omračující miny, které je omráčily na dostatečně dlouhou dobu, abys neměl takový stresy. Pak jsem tam třeba přiběhl a páskoval je. Ale u jedné pasáže právě nebyly ty miny k dispozici.
@kristmeister (22.06.2023 09:54): jo takhle...takže bez záchrany mudokonů, tak to je jako jiná no :) Já jsem teď asi ve třetím patře toho levelu, jak jsem psal, kde leze po žebřících 250 modokonů do vlaku a ty musíš s pomocí 4 pořád eliminovat sligy a to je teda pěkný peklo :D Buď se ty blbci netrefí nebo po nich dál hážou (celkem omezenou) "munici", i když už leží v bezvědomí na zemi atd.
Ty kráso, tak už asi můžu říct, že to bude nejlepší Oddworld hra, co jsem hrál...to 3Déčko tomu neuvěřitelně prospělo :D
Tak jsem to testoval a přijde mi to úplně stejný, hádám, že na PC toho moc nedělali, protože to tam běželo na pohodu předtím i teď. Každopádně zkoušel jsem do hry vložit můj dabing a funguje :D
@Tarhiel (05.12.2021 15:45): Já tu enhanced edici ještě nehrál jako tu původní hru, ale mám to v plánu. Psali, že by to mělo být všechno vylepšené a i prej předělaný gameplay. Na PC hra byla v dobrém stavu, tak to dost bugovalo na konzolích. Ale když čtu recenze na Enhanced edici pro Xbox, tak vesměs samá pozitiva, takže to bude odladěné. Akorát u těch checkpointů to podle mě bude beze změn. No a psali ještě, že upravili audiovizuální stránku, ale první cut-scéna stále ve stereo zvuku :D meh..

Ale na tu obtížnost bych až tak nehleděl, bez ní by to nebylo ono :)
@kristmeister (15.11.2021 22:43): Je tá Enhanced edícia nejako upravená od pôvodnej hry - sú tam chytané bugy, no najmä, časejšie savepointy?

Viem, že si hovoril, že v pôvodnom vydaní hra bola oveľa ťažšia preto, že ich tam bolo málo.
30. Listopadu vychází enhanced edice, pro majitele původních bude upgrade zdarma. Co ale nechápu, tak exklusivně pro Xbox přibude Vykkers DLC a exklusivně pro PS a PC bude Toby's Escape DLC. Co to je zase za marketing.
Tak mi JRC psalo e-mail, že odeslali sběratelku už. Mám to ale přes zasilkovnu, tak snad to stihnou zítra. Soooooo excited.
@kristmeister (17.04.2021 12:51): Jo mas pravdu. Já ještě zkoušel hrát Munch Odyssey co byl tuším tenkrát exkluzivně na první xbox a už mě to nebavilo a pak už jsem se o tu serii přestal vzasade zajímat. 
Koukal jsem na ty tvoje videa chvíli a asi ti bude dobre, ale už bych na to neměl asi nervy :)
@Charllize (17.04.2021 12:41): To máš pravdu, první dva díly zde popularitu nalezly. Nicméně dle mého pak nastaly dvě okolnosti, díky kterým se Inhabitants hráčům vytratili z mysly. První fakt je ten, že Munch a Stranger se odklonili z žánru, byť Munch si zachovával první prvních dvou dílu, přechod do 3D adventury většina nemohla rozdýchat. A druhý fakt je ten, že po Stranger's Wrath se studio na několik let odmlčelo, kdy vlastně jen vylepšovali textury u Munche a Strangera. A vlastně nebýt Just Add Water a jejich zápalu do New n Tasty, bůh ví jak by to s nimi dnes bylo.
@Baal (16.04.2021 21:57): Ta angličtina tam není zas tak těžká a u těchto her, kde toho textu není tolik bych to neřešil. Navíc se docela divím, že se do toho dělá čeština, přeci jen... Oddworld v Česku není tolik populární.
Tak mám dohráno, Epic mi ukazuje herní čas 36 hodin a 16 minut. Kladná karma ve všech úrovních, tudíž odemknut nejlepší konec. Získáno přes 90% platinových odznaků.

@Baal (16.04.2021 21:44): Nejtěžší? Čéče to netuším, asi level Escape, spousta lidí říká, že Yards kvůli tomu jeřábu, ale mě nepřišel tak těžkej. A ty bonusové levely...16 level je hezky nadesignován, ale tipuju, že pro spoustu lidí byl trnem v oku díky své repetetivnosti. 17 level má pěkné mechaniky a solidní tempo, ale díky bossfightům je jeden z těch nejtěžších.
Na indianu informovali, že Oddworld Soulstorm získá češtinu:

https://indian-tv.cz/clanek/oddworld-sou ... ceske-titulky-equ55q

Češtinu udělal nebo ji právě dokončuje Pavel Mondschein. Nemáte někdo bližší info, jak to aktuálně vypadá s češtinou pro PC EPIC verzi hry? Škoda, že to nevydali zároveň s hrou, tu češtinu. Je to určitě škoda, protože spousta lidí už bude mít Soulstorm dohraný, než čeština vyjde.
@kristmeister (16.04.2021 16:13):  Moc díky vážím si toho, můžeš ho pak nahodit na nějaký share server a dát odkaz tady do diskuse, ať z toho třeba mají užitek i další lidi.

Jinak který level je podle tebe nejvíce těžký? Co říkáš na ty bonusové levely 16 a 17?
Ten pocit, když natáčím Soulstorm, zandám nejtěžší část ve hře na třetí pokus, udělám cca 40 minutovej progress, kde se dostanu do bonusových good ending levelů a pak zjistím, že jsem měl vypnuté natáčení. Thug life.

@Baal (09.04.2021 21:01): Budu pro tebe mít ten save.
@Paul (14.04.2021 20:36): Bohužel ne no. Ale myslím si, že to časem přidají. V oficiální skupině jsme začali spamovat #bringbackthefart. Ono celkově, jak slibovali, tak hra je vážnější a temnější, tudíž tolik toho černého humoru už zde tolik není, jak tomu bývalo. Ale Glukkoni pořád hláškují a rozhlas v průběhu hry, taky občas navalí nějaký ten špek :)
Docela mě překvapují recenze a názory. Někde tvrdí, že Soulstorm se hraje jako retro hra, někde zase, že je to moc moderní, že by chtěli ten oldschool feel. Já být vývojář, tak si jdu hodit lano. Někde nadávají, že Abe už nemůže prdět. A před pár dny jsem se hádal na FB s týpkem, kterej zastával názor, že chtěl, aby Soulstorm byla stealth plošinovka, jako jeho předchůdci. Tak jsem se mu snažil vyvrátit ten fakt, že Abe nikdy nebyl primárně o stealthu, ale o puzzlech. A že Soulstorm má pasáže, kde doslova nepustíš prst ze sneak tlačítka.
@Baal (09.04.2021 22:11): Tam je právě ten miniboss. Víš ono si zase říkám, že s quicksave by to bylo nejvíc ízy a měl bys to dohrané do šesti hodin podle mě, ale jsou pasáže, kde je ten quicksave potřeba jako sůl. Je tam jedna pasáž, kde opět chráníš šplhající Mudokony, ale tentokrát už ne s pomocí Sligů, ale pomocí Mudokonů. Takže ty musíš jim naházet itemy, strategicky je rozmístit a zapnout agro. Následně ještě polootit matroš či koupit nebo crafit. A teď si vem, že celá tahle příprava ti trvá 5-10 minut a 10x si dáš restart checkpointu, což znamená že hodinu promrháš jen tím, že se připravuješ na deffence. Kdyby aspoň prostě umožnili, že si k tomu checkpointu dojdeš a aktivuješ ho znovu. A ještě si připočti čas, než na tenhle systém vůbec přijdeš.

Mimochodem, já zas četl status jednoho týpka, že poslední level mu ukázal čas 5 hodin, takže mám docela obavy, co si přichystali. Akorát nepsal, zda to byl ten 15 nebo 17.
@kristmeister (09.04.2021 21:36): Moc díky. V té hře krutě chybí quicksave funkce, sice jsou tam ty checkpointy, ale člověk si to potřebuje ve specifických situacích uložit i mimo checkpoint. Na netu jsem četl, že dost lidí potrápil level s vlakem, který se řítí pustinou, to bude určitě mega brutál :-)
@Baal (09.04.2021 21:01): Až se tam dostanu, tak ti hodím save. Zatím si to držím na dobrý konec, jsem tak nějak v půlce. A věř bratře, že to bude ještě horší. Ta obtížnost je fakt brutální. Teď jsem dělal jeden level, kde je miniboss a strávil jsem tam skoro 2 hodiny.
Lidi, mám u této hry takový menší problém, snad mi někdo může tady pomoci. Hra má celkem 17 levelů (misí), ale vývojáři připravili takové nemilé překvapení, tedy aspoň pro lidi, co nemají nervy z ocele nebo nechtějí opakovat určité levely nesčetněkrát. Abyste si mohli zahrát všech 17 levelů, tak musíte minimálně ve 12 levelech zachránit 80% mudokonů. Pokud tuto podmínku nesplníte, tak si nezahrajete zbývající dva levely a skončíte ve hře neúspěchem, respektive závěrem - špatný konec v 15 misi.

Tím mě autoři celkem nasrali, protože už teď mám neblahý pocit, že těch 12 misí na 80% prostě nedám. Jsem teď ve třetí misi a v druhé misi jsem měl co dělat, abych zachránil před naprostým zničením předepsaný počet mudokonů, tedy 160 z něco přes 200. No nakonec po asi 15 načtení checkpointu jsem to dal jen se ztrátou 16 mudokonů. Ale vím, že to bude jenom těžší a těžší a v dalších misích budou určitě i skrytí mudokoni, takže si nedělám iluze, že bych v těch 12 misích dal těch 80%.

Proto se ptám, mohl by tady někdo, až se dostane na závěr 15. mise hodit savy z epic verze hry? Ale takové, aby po závěru šla hrát ta 16. mise. Nebo jestli někdo dohraje všech 17. misí, hodil by někdo sem save s odemčenými misemi 16 a 17? Nejlépe na ulozto. Dík.
@IceCreamYouScream (08.04.2021 13:02): Hele ovládá se to skoro stejně jako předchozí remake, takže mě ovládání sedlo hned. Ba dokonce o něco lépe, v Oddworld: New 'n' Tasty! bylo to ovládání malinko těžkopádné, zde to má už lepší odezvu. Jediný problém nastává, když chceš vylézt nahoru nebo slézt dolů, ale tak za to nemůže hra, ale ta debilní analogová páčka. Ah, svaté staré časy na PS1, kde se pohybovalo pomocí D-padu.
@kristmeister (08.04.2021 12:57): mě docela odradilo, že ve streamu co jsem sledoval (Vortex) měli kluci docela problémy s ovládáním, a to je u mě největší problém vždycky ... jak se něco neovládá perfektně tak mi to hodně kazí zážitek, zvlášť u plošinovek - jako třeba teď jak hraju Last Guardian , to by mohlo bejt tak dobrý ale hrát se to prostě nedá ...
@kristmeister (07.04.2021 10:19): No díval jsem se na stream, a jak jsem psal .. mě to vůbec ničím nezaujalo. Mám rád plošinovky, mám rád logický hry, mám rád logický plošinovky, ale já tady prostě nevidím žádnou zábavu. Škoda, že hru nemůžu poslat někomu jako dárek, když už ji mám ... :) ale mě se tohle nechce hrát ani zadarmo, bez urážky, tak to prostě je.
@Tarhiel (08.04.2021 11:15): Je těžká jako prase. Teda pokud jsi poctivý. Pořád mám v mysli pár úseků, které už nikdy procházet nechci. Hudební složka je naprosto luxusní, těším se na soundtrack v červenci. Jak slibovali, že hra bude temnější než jsme zvyklí, tak měli pravdu, některé cut-scény skýtají spoustu emocí. Vizuálně je to velmi pěkné, zvlášť se mi líbí pasáže uvnitř interiérů, které připomínají tu pravou Exoddus atmosféru. Exteriéry jsou zase tvořeny do 3D, takže neběháš jen zleva doprava a naopak. Když ovládneš Sliga s brokovnicí, tak je zábavné střílet ostatní. Looting je trochu otravnej, protože když máš vedle sebe 7 skříněk, tak lootění trvá. Z craftingu jsem měl obavy, naštěstí se do toho dostaneš hned. Double-jump je překvapivě příjemná featura, nicméně chce to, aby vývojáři dopisovali zachytávání se plošinek. Bugy se bohužel taky najdou a hojně se týkají Mudokonů, kdy třeba nenásledují nebo se neschovají. A v menu nejde přenastavení kláves, takže hraju na gamepadu. Nicméně v pasážíš, kde odstřeluješ používám myš, protože jsem prostě neschopnej mířit páčkou.
Jo jinak nevím jestli jste to postřehli, ale Soulstorm bude mít český titulky s příchodem krabicovek v červenci. By mě docela zajímalo, kdo to bude překládat.
@kristmeister (07.04.2021 21:40): Jo jo, to znám, toho jsem si taky užil, těžký to úděl rodičů. :c)) Teď to nemám o moc lepší, jelikož děcka jsou celé dny doma na distanční výuce. Takže, jakmile jim skončí výuka, sedají ke konzoli, či tabletu a já se k ničemu moc nedostanu. Ale tak snad časem bude lépe. :c)
pozeral som na to tvoje video. Niečo také isté sa mi na konci stalo, že som došiel k autosavu a tých troch som nechal len omráčených, takže chvíľu po načítaní checkpointu za mnou aj tak došli :D Chýba tomu strašne quicksave alebo aspoň 2 autosavy... aby sa dalo vyhnúť takémuto niečomu...
@samorost (07.04.2021 21:27): To jsi na tom líp jak já. Dneska přijdu z práce v 14:45 úplně natěšenej až udělám další postup. No jen jsem přišel, tak se vzbudilo se dítě ječelo asi do půl 6, pak ráčil usnout na půl hodiny a následně ječel až do osmi, takže jsem to ani nezapnul.
Tak to Epic nakonec pustil o půlnoci. Odehrál jsem něco málo přes dvě hodinky, hrál bych i déle a vzbudil se malej Satanáš na kojení. Vizuál úplně top. Ale obtížnost je docela next level. Hraju na normal a pěkně u toho funím. Sligové už umí střílet na 360 stupňů a musíte i přebíjet. A samozřejmě věc, které jsem se nejvíce obával....quicksave chybí.
PS4 a PS5 verze budou k dispozici o půlnoci daného regionu. Epic Store verze vyjde ve 12:01AM Easter Time. Jako really? Proč Sony to odemkne všude normálně podle jejich pásma a zkurvenej Epic si určí čas, jak se mu to hodí? Mě mrdne fakt.
@IceCreamYouScream (03.04.2021 21:50): Já sám jsem z toho měl zezačátku obavy, když Lorne na výstavě v Berlíně zmiňoval RPG prvky a crafting, ale ukázali naštěstí, že to bude zajímavý prvek hry. Včera jsem i koukal na jeden rozhovor, kde Lorne říkal, že pro ně bylo prioritní, aby jednotlivé puzzly a levely šly projít vícero způsoby. Akorát se docela bojím těch interakcí s Mudokony, protože jim dokonce můžeš dávat různý itemy, aby je používali v případě nebezpečí. Snad to nebude kazit tempo.
@IceCreamYouScream (03.04.2021 18:45): Těžko říct, já osobně považuju Exodduse za nejlepší hru studia, takže jeho remake očekávám s neuvěřitelným hypem. Co mě se na Oddworld hrách líbí je skvělý příběh, černý humor, charaktery záporáků, design postav a jejich a hlavně, že to má svůj vlastní žánr, který sice lze považovat za logickou plošinovku, ale to zachraňování Mudokonů a hlavně komunikace s nimi jsem doposud v žádné hře nenašel. Takže nenapadá mě hra s kterou to srovnat, maximálně asi první Rayman.
@kristmeister (03.04.2021 17:51): Mě by jen upřímně zajímalo, co je na Oddworldu tak speciálního, že se na ten novej fanoušci tak těší? Myslím to zcela upřímně a vůbec ne škodolibě, nikdy jsem tu hru nehrál ale když jsem viděl první videa, tak mě to prostě absolutně ničím nezaujalo, ze všeho nejmíň vizuálem. Teď to dostanu zdarma na PS5 tak to asi zkusím, ale nedochází mi proč je kolem toho takovej povyk :) aspoň mi to tak teda přijde. Dá se to k nějaký hře přirovnat kromě třeba Lemmings?
Už jen týýýden, o víkendu nahodim lore video, protože mě o to na YT žádalo pár lidí. A 6. hned vydám launch, doufám, že to spustí už o půlnoci :)
@kristmeister (27.03.2021 11:54): No ja to zkousel na telefonu a nic mi to nenaslo ani na cz amazonu, ani na uk, ani na nemeckym. A vsude v clankach psali, ze je to k predobjednani, ale link nikde nebyl :D diky

jo ale ja bych chtel ps5 verzi :D

a ted to treba zkousim vyhledat, a ani na desktopu mi to nenajde. Nemuze to souviset s adresami, nebo s polohou nebo tak? Proste ja to nevidim, jen pres tvuj link, a to je ps4 verze.
Po včerejším traileru jsem ještě takhle nikdy nebyl vycákanej z nové Oddworld hry. Ani když vycházel New n Tasty :D