Dnes som pridával Skygerfall, mód v ktorom si možno zahrať main quest The Elder Scrolls II: Daggerfall v Creation Engine.
Diskuze
@Tarhiel (19.11.2023 15:27): Ešte je aj Skyblivion tiež od The Elder Scrolls Renewal Project, no profily na databáze aj pre Skywind môžu byť až sa to bude dať čo najviac plnohodnotne hrať, čo je v oboch prípadoch ďaleko.
Tohle jednoznačně vyhrává cenu za nejzbytečnější projekt videoherní historie :D
@Fritol (19.11.2023 15:25): @Jab (19.11.2023 15:25): Olalá, dobre, to som nemal ani tušenia, že sa niečom takomto robí - budem sledovať.
Predpokladám, že si ešte nejaký ten rôčik počkáme :)
Predpokladám, že si ešte nejaký ten rôčik počkáme :)
@Tarhiel (19.11.2023 15:23): Skywind ještě není.
Uvítal by som skôr Morrorim (Morrowind na engine Skyrimu) :)
@Charllize (19.11.2023 11:07): Já spíš myslim to jak je to celkově těžkej jank, což mě osobně nevadí a Morrowind považuju ve spoustě věcech za nejlepší díl ale už tehdá to bylo pro spoustu lidí problém natož pro mladší generaci.
@Fritol (19.11.2023 10:56): Nevím, podle mně většina lidi sáhne spíš po modernejšich grafických upgradech Morrowindu.
A nejsem si vůbec jistý do jaké doby toho letiteho vývoje to byl ten koníček a zábava než se z toho stal opruz. Kolik lidi od toho uteklo protože toho měli plný zuby.
Prosadit se jako potencionální budoucí člen nějakého studia samo možné je, ale určitě k tomu vedou jaksi kratší a smysluplnější cesty. U Bethesdy to často teď bývá někdo s kým spolupracovali skrz CC a tam pokud vím určitě totální konverze nepustí.
Další věc je ta ze pokud má Bethesda třeba plány na nějaký remastery a remaky tak tyhle konverze jim spíš můžou vadit.
Nevim no, zbytečnost :)
@Hitsuran (19.11.2023 11:02): Tak s vytrénovanými skilly se to dalo dobře ten souboják jen z počátku to je trochu pomalejší a chvílemi otravné :)
A nejsem si vůbec jistý do jaké doby toho letiteho vývoje to byl ten koníček a zábava než se z toho stal opruz. Kolik lidi od toho uteklo protože toho měli plný zuby.
Prosadit se jako potencionální budoucí člen nějakého studia samo možné je, ale určitě k tomu vedou jaksi kratší a smysluplnější cesty. U Bethesdy to často teď bývá někdo s kým spolupracovali skrz CC a tam pokud vím určitě totální konverze nepustí.
Další věc je ta ze pokud má Bethesda třeba plány na nějaký remastery a remaky tak tyhle konverze jim spíš můžou vadit.
Nevim no, zbytečnost :)
@Hitsuran (19.11.2023 11:02): Tak s vytrénovanými skilly se to dalo dobře ten souboják jen z počátku to je trochu pomalejší a chvílemi otravné :)
Tohle žije?Já myslel, že je to mrtvej projekt.
@Charllize (19.11.2023 10:46): Tak zrovna souboják v Morrowindu určitě lepší nikdy nebude.
@Charllize (19.11.2023 10:46): Tak zrovna souboják v Morrowindu určitě lepší nikdy nebude.
@Charllize (19.11.2023 10:46): Roky práce pro statisíce/miliony hráčů. Nicméně jeden z hlavních účelů těchhle konverzí a celkově složitějších modů je snaha prosadit se na herním trhu. Bethesda nabídla práci moderům svých her už opakovaně a nejsou jediní, Valve tohle dělá taky a třeba Bohemka to teď s těmi Creator DLC povýšila na jiný level ještě a nechá je na tom vydělat.
No a taky nevidím nic složitého na tom, pochopit, že lidi podobné věci dělají čistě pro radost jako koníček/studium. Ne každý je tak kreativní, aby se rovnou vrhl do tvorby nového díla zcela ze své hlavy. Dělat tak na něčem, čeho jsou roky fanoušky, mi přijde jako ideální volba.
No a taky nevidím nic složitého na tom, pochopit, že lidi podobné věci dělají čistě pro radost jako koníček/studium. Ne každý je tak kreativní, aby se rovnou vrhl do tvorby nového díla zcela ze své hlavy. Dělat tak na něčem, čeho jsou roky fanoušky, mi přijde jako ideální volba.
I jako totální fanboy TES tyhle totální konverze nikdy nepochopím. Pokud původní účel byl to aby hra převedená do Oblivion enginu působila graficky lépe tak to už ztratilo absolutně význam a je to skoro jedno. Obvzlášť když z Morrowindu jde udělat mnohem lépe vypadající hra za použití posledních grafických modů. Nový obsah je fajn ale vlastně mně moc nezajímá když ho nedělala Bethesda. Za mně, roky práce pro nic ..