Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Už na DH nepíšu moc komentářů ale Might & Magic: Clash of Heroes musím udělat výjimku. Hra svojí jednoduchostí a chytrostí alá spoj tři úplně získala.

Might & Magic: Clash of Heroes čerpá už podle názvu z jasné klasiky Heroes of Might and Magic. I zde máte své hrdinu, jednotky, speciální jednotky, artefakty a kouzla ale to je tak vše co podtrhuje Might and Magic. Hratelnost spíš evokuje k sérii Puzzle Quest a dalším hrám stylu spoj tři.

Jak už to někdy bývá v jednoduchosti je síla, ano i tak se to dá říct o Might & Magic: Clash of Heroes. Spoj tři stejné jednotky za sebe a budeš útočit, spojíš je vedle sebe uděláš obranou hradbu a to je celé. A není to nuda? Není!! Časem přibudou speciální jednotky, které jsou podle frakce specifické a každá dělá v boji něco jiného. Zde už začíná taktizování a rozhodování jak správné napojit jednotky do komb aby způsobili co největší škodu. Obzvlášť, když začíná nepřítel a Vám počítač namíchá jednotky, tak že ani po dvou kolech nejste schopen zaútočit. Rozmístění jednotek na začátku boje hraje velkou roli nebudu říkat, že ne.
Grafika hry je kreslená, připomíná pohádku ale obtížnost hry opravdu pohádku nepřipomíná a jde strmě nahoru. Hudba se více méně neustále opakuje celou kapitolu. Abych řekl pravdu vlastně jsem jí vůbec nevnímal, jak jsem byl ponořen do soubojů.

Verdikt: Might & Magic: Clash of Heroes je těžce návyková, pokud si rádi někdy dáte spoj tři, není co řešit. Hra už vyšla i na telefon a tablet. Podle ohlasu se to ještě líp ovládá na dotykovém displeji.
Celá kampaň mi trvala 33 hodin, což je až neuvěřitelný na takový styl hry!! Plus jsem zkusil multiplayer, kde hodiny naskakují jak běžícím pásu. Tady není co řešit, jasných 80%!!

Pro: Návykovost, obtížnost, herní doba, prostředí Heroes of Might and Magic.

Proti: Hudba, pro někoho stereotypnost.

+13
  • PC 75
Demo slibovalo arkádu s jistou dávkou "spoj tři" logického puzzlování pro získání převahy. Tohle je ale něco, co se ke konci druhého aktu zvedlo na v podstatě nutnost maximálního využití aktivních jednotek (logika), kterou ale zároveň kurví náhodný systém rozmisťování posil. No prostě na konci druhého aktu už to bylo víc o tom, že nepříteli se rozmístily posily blbě a mě dobře. A to je imho z hlediska herního designu těžká chujovina.

Jo a příběh, potažmo hlavně dialogy jsou tak neuvěřitelně retardované, že jsem se u nich hlavně v prvním aktu docela smál.

Ale jinak fajn oddychovka. Zkuste demo, je v něm asi půlka prvního aktu.
+10