@DEU (04.10.2024 06:22): já neměl ani vagon ani jsem nepoužil náklaďák a také jsem to zvládl.
Diskuze
@styeer (01.10.2024 18:38): Dá se to uhrát i bez dělostřeleckého vagonu. Stačí tankům zablokovat onen úzký průjezd náklaďákem. Ten se nachází kousek od místa, kde pomůžeš Bílým proti Bělovovi.
@DEU (30.09.2024 23:27): ani se není třeba vyhýbat, stačí prostě jít na jiné místo. Šel jsem kousek dál na hradby a nikdo na mě ani nevystřelil. Tanky jak říkáš, navíc se pak zasekli v úzkém průjezdu a bylo vymalováno.
@Red (30.09.2024 23:39): Záleží, jestli vyjde nějaké další DLC. Pokud ne, lze podle mě hru považovat za hotovou.
A jsou teda aktualizace nebo je hra braná jako hotová a uzavřená?
@produkttyhledoby (komentář): Kdyby si autoři dali na misích záležet stejně jako na správě vlaku, byla LTH minimálně devadesátková hra. Bohužel, chyb je v ní hodně a nepředpokládám, že dojde k nějakému předělání. Ona i poslední mise je velice jednoduchá, jakmile se naučí hráč vyhýbat dělostřeleckému útoku. Tanky jsem spolehlivě vyřadil salvou z dělostřeleckého vagónu a dodělal je granátem.
Stačí si vylevelovat tři a více sniperů/průzkumníků a pak se nemůže nic špatného v bitvě stát. :)
@Ross (31.08.2024 10:17): U mě tam proběhlo vše ok, proplížil jsem se až do "cíle", ačkoli načítat jsem tam musel, ke konci to tam bylo trochu divoké.
Ahoj, máte někdo všechny achivementy? Ta hra se podle mě musí jet minimálně třikrát. Jednou bez vylepšování lokomotivy, poté naopak s maximem vylepšení, aby člověk stihl Vladivostok do 20 dní. Vylepšit vagony nebyl problém, protože surovin byl dostatek. Chybí mi už jen jídelní, který se mi do vlaku nevešel. Co mě ale zaráží je jak během jedné míse vystřelit 8x z artilerie vlaku, když to i přes ukazatel 4/4 jde jen 4x. Legionářů jsem po jižní trase pobral 41.
Navíc tam je ještě achivement za jízdu bez maximální rychlosti lokomotivy. Toho jsem si bohužel všiml až po dohrání.
Navíc tam je ještě achivement za jízdu bez maximální rychlosti lokomotivy. Toho jsem si bohužel všiml až po dohrání.
@Gordon (14.08.2024 07:07): Spíš tím udělali hře zadarmo reklamu. Bez toho by mnoho lidí včetně mě ani o hře nevědělo.
@Ross (31.08.2024 10:17): Nic takového se mi nestalo.
@Gordon (31.08.2024 02:03): takže dohráno? Budu se těšit na komentář. Já si hru užil a střídal styl stealth a kamikaze a obojí se dalo. Co ta chybka, o které jsem psal v komentáři? Že nesmím spustit poplach a on se samovolně spustí kvůli souboji mezi AI. Už to fixnuli?
Hmm, tak až na power creep ke konci, kdy jsem pomocí průzkumníků dominoval každou misi a měl v podstatě neomezené zdroje (trochu vtipné v kontrastu vyprávění Langera, jak je vše špatné a všeho je málo) vynikající hra, jasně, taktická akce je tak trochu pitomá, jednoduchá a nepříliš komplexní, ale aspoň hra zase nezahltí hráče tunou mikromanagementu. Ten příběh legií v Rusku je strhující, i ten skutečnej.
Kdybych měl dolar za každou hru, kde se snažíte projet Ruskem pomocí vlaku a všichni vás chtějí zabít i s prostředím, tak bych měl dva dolary, což není moc, ale je divné, že tu jsou takové hry dvě. (Metro: Exodus)
Kdybych měl dolar za každou hru, kde se snažíte projet Ruskem pomocí vlaku a všichni vás chtějí zabít i s prostředím, tak bych měl dva dolary, což není moc, ale je divné, že tu jsou takové hry dvě. (Metro: Exodus)
Dostanu vůbec nějakou možnost v první kapitole koupit nějaké zásoby jídla, které nejsou jako item kaviáru?
Jinak zatím jsem spokojen s tím, jak mě hra "nutí" utrácet předměty a prodávat zbraně/munici, doufám, že se mi to nevymstí.
Jinak zatím jsem spokojen s tím, jak mě hra "nutí" utrácet předměty a prodávat zbraně/munici, doufám, že se mi to nevymstí.
Po 35 hodinách mám rozporuplné dojmy. Ozvučení a zejména komentář je samozřejmě na velmi vysoké úrovni. Horší je to z mého pohledu s hratelností, umělou inteligencí a částečně i se správou vlaku.
Ve hře jsem našel zásadní bug. Na konci třetí kapitoly mi od vstupu na železniční most nefungovalo zabití granátem. Na výbuch zemřel ze skupiny vojáků pouze velitel a podřízeným se nestalo vubec nic. Další bug je padání hry při načítání Quicksave pozic. Zatím 3x za 35 hodin. O absenci klávesy pro Quickload nemluvě, jak na takto důležitý prvek hry mohli tvůrci zapomenout?!
Umělá inteligence naprosto ignoruje mrtvé kolegy na zemi a nelogicky reaguje na například vyvolání alarmu. Očekával bych, že se na vás vyrojí soudruzi ze širokého okolí a začnou oblast pročesávat jako například v Desperados: Wanted Dead or Alive. Vám stačí utéct o 100 metrů, skrýt se v křoví a během pár sekund je klid. Nevšiml jsem si dosud žádné situace kdy dojde k posílení hlídek. Uvidíme v dalších kapitolách.
Správa vlaku je zejména při nasazování čet a starání se o konkrétní legionáře otravná. V oknech je nutné se posouvat pomocí posuvníků, kdykoliv vysíláte do terénu dvě a více čet a pokud potřebujete konkrétního legionáře vylepšit, uzdravit nebo mu doplnit modrý i žlutý bar doplna. Stačilo by hlavní okna správy čet zvětšit a podokna naopak zmenšit, aby se vám do hlavního okna vešly tři čety aniž byste museli okno posouvat dolů. Více než tři čety jsem dosud do terénu nevyslal. Obtížnost Velitel je ve srovnání prvními Commandos nebo s Partisans 1941 nižší. Zatím tedy 80%.
Ve hře jsem našel zásadní bug. Na konci třetí kapitoly mi od vstupu na železniční most nefungovalo zabití granátem. Na výbuch zemřel ze skupiny vojáků pouze velitel a podřízeným se nestalo vubec nic. Další bug je padání hry při načítání Quicksave pozic. Zatím 3x za 35 hodin. O absenci klávesy pro Quickload nemluvě, jak na takto důležitý prvek hry mohli tvůrci zapomenout?!
Umělá inteligence naprosto ignoruje mrtvé kolegy na zemi a nelogicky reaguje na například vyvolání alarmu. Očekával bych, že se na vás vyrojí soudruzi ze širokého okolí a začnou oblast pročesávat jako například v Desperados: Wanted Dead or Alive. Vám stačí utéct o 100 metrů, skrýt se v křoví a během pár sekund je klid. Nevšiml jsem si dosud žádné situace kdy dojde k posílení hlídek. Uvidíme v dalších kapitolách.
Správa vlaku je zejména při nasazování čet a starání se o konkrétní legionáře otravná. V oknech je nutné se posouvat pomocí posuvníků, kdykoliv vysíláte do terénu dvě a více čet a pokud potřebujete konkrétního legionáře vylepšit, uzdravit nebo mu doplnit modrý i žlutý bar doplna. Stačilo by hlavní okna správy čet zvětšit a podokna naopak zmenšit, aby se vám do hlavního okna vešly tři čety aniž byste museli okno posouvat dolů. Více než tři čety jsem dosud do terénu nevyslal. Obtížnost Velitel je ve srovnání prvními Commandos nebo s Partisans 1941 nižší. Zatím tedy 80%.
@Gordon (14.08.2024 07:07): šup s tímto zajímavostí ... nebo minimálně po rozhodnutí
@Gordon (14.08.2024 07:07): Ne v podstatě, ale opravdově :)
@DEU (12.08.2024 07:54): Jo dojedeš to :D
Zakoupeno v 50% slevě na Steamu (platí do 15.8.) včetně DLC. Už jsem někde ve třetí kapitole a celkem přituhuje. Hru jsem rozjel na obtížnost Velitel a vlak mi začíná na jižní cestě hledat bombardér rudých noků. Jedou mě už trefil a opravy stály kvanta kovu. Musel jsem dokonce odmítnout 5 legionářů, protože kapacita vagonů je plná a na nové nemám peníze. Jeden vagon stojí i přes 10.000 a mám sotva do 5000. Upřímně příliš neveřím, že budu schopný dojet až do Vladivostoku. Uvidíme.
Pěknej dokument o vývoji na vortexu (i když ne z jejich produkce)
Ak by niekto chcel kupit, dajte mi vediet do spravy. Urcite sa dohodneme na dobrej cene.
@Ross (12.02.2024 18:01): Mně ne! Tohle děláš pro DH!
Ja se k ní dostanu až za dlouho. Ale možná bych si ji mohl dát jako plán na 28. říjen :)
Ja se k ní dostanu až za dlouho. Ale možná bych si ji mohl dát jako plán na 28. říjen :)
@Kunick (02.02.2024 16:36): Tak jsem ti to DLC přidal :D
Ještě chci napsat jednu věc, která mě mrzela a do komentáře jsem to nenapsal.
Hra působí dost vlastenecky a čekal jsem, že při návratu do ČSR zazní ČS hymna. A nic :(
Ještě chci napsat jednu věc, která mě mrzela a do komentáře jsem to nenapsal.
Hra působí dost vlastenecky a čekal jsem, že při návratu do ČSR zazní ČS hymna. A nic :(
Sleva 34% do 8.2..
@Kunick (02.02.2024 16:36): No je to hrozný, jak nikdo nemá čas na přidávání her :)
@Tainaru (02.02.2024 12:59): tak proč ještě není DLC přidáno? a následně okomentováno ;)
Nové DLC stojí mimo hlavní kampaň a obsahuje 10 krátkých misí, ale hráč se k nim může vrátit znovu a hrát s jinými podmínkami/výzvami. Každá mise má k prvnímu dohrání nastavenou četu konkrétních postav a poté se odemknou další postavy.
Každá mise se mi líbila něčím jiným a díky neustálému žvanění "vypravěče" působí i celkem živě, ale vzhledem k tématice je dost těžké hledat nějaký opravdu originální námět (nicméně snaha je vidět a cením situace, o nichž jsem četl i v knize - teda aspoň tu jednu). Občas mě pobavil nějaký vtípek, třeba tank reagující na povely hráče, vrčící jako pes, protože v něm sedí pes. Nejraději jsem používal průzkumníka se skillem zóna smrti, která je dost OP. Za mě je to příjemné rozšíření za sympatickou cenu, snad se k DLC zase někdy vrátím.
PS. teď nevím, jestli to bylo i v původní hře, ale jedna častá skladba během misí hraje stejné motivy jako jedna z Robina Hooda. Všiml si někdo? Ještě si to omrknu ze soundtracku.
Každá mise se mi líbila něčím jiným a díky neustálému žvanění "vypravěče" působí i celkem živě, ale vzhledem k tématice je dost těžké hledat nějaký opravdu originální námět (nicméně snaha je vidět a cením situace, o nichž jsem četl i v knize - teda aspoň tu jednu). Občas mě pobavil nějaký vtípek, třeba tank reagující na povely hráče, vrčící jako pes, protože v něm sedí pes. Nejraději jsem používal průzkumníka se skillem zóna smrti, která je dost OP. Za mě je to příjemné rozšíření za sympatickou cenu, snad se k DLC zase někdy vrátím.
PS. teď nevím, jestli to bylo i v původní hře, ale jedna častá skladba během misí hraje stejné motivy jako jedna z Robina Hooda. Všiml si někdo? Ještě si to omrknu ze soundtracku.
Vyšel nový patch. Osobně jsem na nějaké velké bugy nenarazil. Dále je zmíněný začátek hry, aby nebyl příliš složitý.
Kromě toho se nyní správně aplikuje výzkum a vylepšení – například pro kuchyňský vůz a nosnost vojáků – spolu s recepty na výrobu. Aktualizace také zlepšuje přístupnost různých herních prvků, včetně zpráv o sběru surovin, úkolů, misí a vlakových zastávek. Schopnosti vojáků, včetně dovedností jako Sprint a Kamufláž či vlastností jako Duch, se konečně aplikují tak, jak by měly.
Aktualizace také přináší nové možnosti, jak mohou hráči upravit chování nepřátel, aby byla hra v případě potřeby těžší a protivníci agresivnější. Toho lze dosáhnout úpravou rozsahů pro sdílení informací, uvědomění si blízkosti a vnímání hlasitého hluku prostřednictvím modifikátorů mise v nabídce možností.
Další novinkou je průvodce vagónu v depu, kde jsou různé informace. Vše mám z článku na Tiscali.
Kromě toho se nyní správně aplikuje výzkum a vylepšení – například pro kuchyňský vůz a nosnost vojáků – spolu s recepty na výrobu. Aktualizace také zlepšuje přístupnost různých herních prvků, včetně zpráv o sběru surovin, úkolů, misí a vlakových zastávek. Schopnosti vojáků, včetně dovedností jako Sprint a Kamufláž či vlastností jako Duch, se konečně aplikují tak, jak by měly.
Aktualizace také přináší nové možnosti, jak mohou hráči upravit chování nepřátel, aby byla hra v případě potřeby těžší a protivníci agresivnější. Toho lze dosáhnout úpravou rozsahů pro sdílení informací, uvědomění si blízkosti a vnímání hlasitého hluku prostřednictvím modifikátorů mise v nabídce možností.
Další novinkou je průvodce vagónu v depu, kde jsou různé informace. Vše mám z článku na Tiscali.
@rikuhahl (30.01.2024 21:31): no, tak mně by u Happy Game ani tak nevadil ten námět, jako to, že mi to herně přijde jako strašná blbost. Stejně jako nechápu, co je tak super na Chuchlovi a co na něm kdo vidí. Určitě jedna z nejhorších her, který jsem kdy hrál, přitom mám jinak hry od Amanity strašně rád..
@veselykralicek (30.01.2024 19:48): Happy Game je nepochopenej klenot :) Takhle veselou hru si člověk často nezahraje ;)
@Jumas (30.01.2024 19:11): no, tak za mě zmíněná Hobo, FixFox nebo třeba to Happy Game jde úplně mimo mě.
Na Someday mě láká jen to procházení těch lesů do doby, než se to zvrtne.:-D A pak samozřejmě ta edice.:-)
Na Someday mě láká jen to procházení těch lesů do doby, než se to zvrtne.:-D A pak samozřejmě ta edice.:-)
@veselykralicek (30.01.2024 18:58): Já kompletuju, i když FixFox nebo Bzzzt nejspíš hrát nikdy nebudu :) Zbytek jsem buď hrál nebo hrát nejspíš budu. A Someday You'll Return je bomba, procházet se po českomoravských lesích je paráda, ale má to svoje mouchy samozřejmě. Last Train jsem neřešil, protože právě není součástí téhle Xzone edice, ale protože CZ/SK her ve fyzické formě vychází jako šafránu, tak už asi budu brát všechno :) Mrzí mě třeba, že jsem minul Hobo: Tough Life.
@Jumas (30.01.2024 18:51): díky.:-)
No, když nebude, nebude. Ta edice mě láká víc než ta hra. A těch her už v té edici vyšlo víc, takže asi stejně nebudu kompletovat úplně všechno, i když jdou některé hry úplně mimo mě.:-)
No, když nebude, nebude. Ta edice mě láká víc než ta hra. A těch her už v té edici vyšlo víc, takže asi stejně nebudu kompletovat úplně všechno, i když jdou některé hry úplně mimo mě.:-)
@veselykralicek (30.01.2024 16:42): Když se něco vyprodá, tak se to tam nebo na Sbazaru a Bazoši většinou objeví. Viz to Someday, co jsem nakonec sehnal 2x :) Každopádně na tebe myslím, a když ho zase někde objevím, tak ti pošlu odkaz.
@Jumas (30.01.2024 16:05): no, asi bych měl to Aukro víc sledovat.:-D
@veselykralicek (30.01.2024 15:56): No nejlepší je, že jsem to chtěl dva dny před oznámením nových kusů vydražit, ale limit jsem měl dvojku :) Kdyby se to povedlo, tak bych si rval vlasy, že jsem někoho nechal zbytečně vydělat. A sranda je taky to, že mám na Aukru stejné první a poslední písmeno, jako ten výherce, akorát mám J velké. Jumas už byl zabraný :(
@Jumas (30.01.2024 15:31): pěkný.:-)
@veselykralicek (30.01.2024 10:56): Na Xzone mi to už změnili na 7. února, takže za týden to přijde.
@Jumas (30.01.2024 00:33): koukám, koukám. Ještěže mám "předobjednáno" u JRC, i když tam teď píšou termín až březen 2024..
@veselykralicek (25.01.2024 20:48): Na Xzone už je zas fuč :) Každopádně na Alze a Originálkách je datum 7.2. a na Herním světě 8.2., takže to asi brzo přijde.
@Ross (26.01.2024 06:32): A to já zase doufám, že to právě v příběhu bude, aby to bylo bohatější. A hlavně to zažít se stejnýma postavama.:-)
@Kunick (25.01.2024 23:36): no já doufám, že to bude nezávislé na příběhu. Zrovna mám rozehráno a dlc by mi to celé pomotalo.
@Brasikona (25.01.2024 20:07): hmm naše jediná námožní bitva a hned vítězná? Super :)
A pochopil jsem správně, že to bude na příběhu hry nezávislé? Ještě jsem se základ nerozehrál, tak jestli je lepší počkat.
A pochopil jsem správně, že to bude na příběhu hry nezávislé? Ještě jsem se základ nerozehrál, tak jestli je lepší počkat.
@Brasikona (25.01.2024 20:07): no, mě by spíš zajímalo, kdy naskladní tu krabicovou edici.:-)
Vidíte tam tu loď? Já totiž jo! Těším se!
https://www.vortex.cz/prvni-dlc-pro-last-train-home-vyjde-1-unora/
https://www.vortex.cz/prvni-dlc-pro-last-train-home-vyjde-1-unora/
Konečně jsem hru rozehrál. Ty 3 hodiny hraní utekly jako voda. Poprvé jsem dostal na prdel v misi, kdy mám zlikvidovat první velký tábor Rudých. Vše šlo hladce do doby, než na mé vojáky začaly padat bomby :D Tak to musím restartovat a zkusím to znovu a lépe. Hrají to na obtížnost velitele tak, jak zamýšleli tvůrci hry.
Jinak se mi hra hodně líbí. Ze začátku mi bylo divné proč mizí mrtvoly vojáků, když mrtvoly civilistů ve hře jsou. A ejhle, ono to jde v nastavení změnit.
Jinak se mi hra hodně líbí. Ze začátku mi bylo divné proč mizí mrtvoly vojáků, když mrtvoly civilistů ve hře jsou. A ejhle, ono to jde v nastavení změnit.
@7c (21.12.2023 14:50): Jako v zásadě za mě jo, Elden Ring jsem od srpna nehrál, nemám potřebu se k němu vracet a celkově je to imo nejslabší Soulsborne hra. Last Train Home krapet zklamání z poslední třetiny, bo je to pak už nemlich to samý, jen konečně dorazí zima, ale do tej doby jsem nadšeně tlačil mašinku nejednou od rána do večera.
@pipboy (komentář): Čte se to jako 70% hodnocení... Ale očividně lepší, než Elden Ring :)
@pipboy (21.12.2023 00:31): Tak toho neznám, ale už jen to, že ho v angličtině dabuje DiMaggio, mi cosi naznačuje... :D
Jako ve výsledku hru hodnotíš o 5 % výš než já (až to tedy dohraju a plesknu sem, ale hádám, že po 60 hodinách už mám jasno), a přitom tu víceméně pěju chválu :D (a v hlavě si dělám seznam věcí, co mě tak mooooc štvou...)
Jako ve výsledku hru hodnotíš o 5 % výš než já (až to tedy dohraju a plesknu sem, ale hádám, že po 60 hodinách už mám jasno), a přitom tu víceméně pěju chválu :D (a v hlavě si dělám seznam věcí, co mě tak mooooc štvou...)
@Brasikona (20.12.2023 22:47): jo já mám obecně problém s hledáním pozitiv >_>
Ha, opravím jméno. Vlastík mi i hlasem připomíná tutenctoho skrčka. ... což teda je archetyp neschonpnýho vyžranýho oficíra... ale za mě furt lepší než "jsem důležitá i když mám vagínu" Barbora :D Na "jsem třeskutě vtipnej, protože mám rád exploze" Pepu jsem úplně zapomněl >_>
Ha, opravím jméno. Vlastík mi i hlasem připomíná tutenctoho skrčka. ... což teda je archetyp neschonpnýho vyžranýho oficíra... ale za mě furt lepší než "jsem důležitá i když mám vagínu" Barbora :D Na "jsem třeskutě vtipnej, protože mám rád exploze" Pepu jsem úplně zapomněl >_>
@pipboy (komentář): Ty jo, ten komentář zní dost drsně, že se docela divím tomu hodnocení :D
Jinak souhlasím s tím, že se mohlo aspoň fakt brát v potaz to, že se mi daří, a tedy by Langer nemusel tolik pičovat, když už se tolik snažím, aby cesta probíhala hladce :D Vlastibor mě taky štve, ale na Barboru (předpokládám, že tu jsi měl na mysli tou Kamilou) nesahat, tu mám ráda, a Jozef je svými pyrotechnickým průpovídkami vyloženě můj oblíbenec a spřízněná duše :D
-----
Koukám teď ještě zpětně na svůj předchozí příspěvek a vidím, že jsem zapomněla zmínit, že hlasů pro legionáře je celkově 12, přičemž jsou děleny – 4x YoungMale (1, 2, 4, 5); 3x MiddleAgedMale (1, 2, 5); 2x OldMale (1, 2) a 1x YoungFemale (3); 2x MiddleAgedFemale (3, 4) – tak čistě pro zajímavost a doplnění. Taky jsem měla pocit, že jich je víc, zvláštní. A to jsem navíc jeden ženský a mužský hlas poprvé slyšela až o víkendu. Budu si muset udělat čistě pro zajímavost statistiku jednotlivých postav, kolik legionářů sdílí jeden hlas, osobně cítím, že tam bude dost nepoměr, což je škoda.
Jinak souhlasím s tím, že se mohlo aspoň fakt brát v potaz to, že se mi daří, a tedy by Langer nemusel tolik pičovat, když už se tolik snažím, aby cesta probíhala hladce :D Vlastibor mě taky štve, ale na Barboru (předpokládám, že tu jsi měl na mysli tou Kamilou) nesahat, tu mám ráda, a Jozef je svými pyrotechnickým průpovídkami vyloženě můj oblíbenec a spřízněná duše :D
-----
Koukám teď ještě zpětně na svůj předchozí příspěvek a vidím, že jsem zapomněla zmínit, že hlasů pro legionáře je celkově 12, přičemž jsou děleny – 4x YoungMale (1, 2, 4, 5); 3x MiddleAgedMale (1, 2, 5); 2x OldMale (1, 2) a 1x YoungFemale (3); 2x MiddleAgedFemale (3, 4) – tak čistě pro zajímavost a doplnění. Taky jsem měla pocit, že jich je víc, zvláštní. A to jsem navíc jeden ženský a mužský hlas poprvé slyšela až o víkendu. Budu si muset udělat čistě pro zajímavost statistiku jednotlivých postav, kolik legionářů sdílí jeden hlas, osobně cítím, že tam bude dost nepoměr, což je škoda.
Tak už mám vytažený dabing a docela zírám. Těch replik legionářů je tam mnohem víc, než jsem čekala, každý má přibližně 300 replik :D Většinu jsem nikdy neslyšela, protože furt stealthuju, nic moc neházím a tak, plus některé legionáře zatím "neznám". Fakt zajímavé na poslech. Naopak jsem překvapená, že nepřátelé mají pouze 9 hlasů a cca mezi 30 až 40 replikami, měla jsem z hraní pocit, že tam je těch hlasů třeba takových 15, zajímavé. Civilové mají všichni 7 replik, ale ti jsou podle mě naprosto zbyteční, bez urážky :D Dabing jednotek má necelou hodinu a půl, dabing příběhové části má něco málo přes hodinu a půl, takže to ve výsledku fakt dá ty avizované tři hodiny. Ale furt si myslím, že by té hře prospělo víc dabingu, respektive víc příběhových sekvencí mimo texty. Chápu, že je to takhle podstatně jednodušší (a úspornější), ale některé ty situace by si zasloužily "rozehrát". Snad v DLC...?
@pipboy (16.12.2023 22:50): Koukám, že jsme tedy ve stejné části hry, taky jsem u toho dneska zabila celé odpoledne... Ale zrovna kaňon mě bavil :D A zatím se tedy nenudím, naopak mě docela mrzí, že se pomalu blížím ke konci. Každopádně to s tím psem zkusím, to je zajímavé, zatím mě ještě nikdo nenaprášil, tak jsem neměla možnost na něco takového narazit. Já mám dílnu a lékařský, a jsem v depresi z toho, že mám 36/36 legionářů, protože dva už jsem musela nechat jít...
Tož jako chytlavé to je, dneska jsem u toho zabil celý den. Celkově atmosféra je na tom asi to nejlepší, kéž by to bylo napsaný tak přesvědčivě, jak to zvučí a vypadá.
Dopoledne jsem konečně koupil kuchařský vagon. Večer na mě hra začala sypat nové legionáře, tak jsem ho po 2 guláších zase prodal a pořídil čtvrtý obytný, ale upřímně doufám, že další už potřebovat nebudu...
A teda ještě bych asi pochopil, že pes nějak zazvoní na zvonici, ale když vidím čokla, jak běží morseovkou vyťukávat SOS... no... je to vskutku země neomezených možností.
Mise začínaj bejt krapet otravný. Obrana kempu Bílých bylo celkem fajn osvěžení, ale průzkum trati (kaňon) byl po překročení řeky už celkem za trest.
Dopoledne jsem konečně koupil kuchařský vagon. Večer na mě hra začala sypat nové legionáře, tak jsem ho po 2 guláších zase prodal a pořídil čtvrtý obytný, ale upřímně doufám, že další už potřebovat nebudu...
A teda ještě bych asi pochopil, že pes nějak zazvoní na zvonici, ale když vidím čokla, jak běží morseovkou vyťukávat SOS... no... je to vskutku země neomezených možností.
Mise začínaj bejt krapet otravný. Obrana kempu Bílých bylo celkem fajn osvěžení, ale průzkum trati (kaňon) byl po překročení řeky už celkem za trest.
@veselykralicek (16.12.2023 08:47): ale budou další vlny, tak to mysleli.
@rikuhahl (16.12.2023 08:44): chm chm chm, to jsou věci.. A zase jsem to nezaregistroval.:-D
Třeba u tý fyzický edice BG3 se taky dušovali, že budou bojovat proti přeprodejcům, že kopií bude dost a jaksi není..
Třeba u tý fyzický edice BG3 se taky dušovali, že budou bojovat proti přeprodejcům, že kopií bude dost a jaksi není..
@Messenger85CZ (15.12.2023 18:19): Aktualizuj ovladače grafické karty.
@Brasikona (16.12.2023 02:19): Však to teď přeprodáváli klidně za 2500 Kč některý, takže dobře jim tak :)
@veselykralicek (15.12.2023 23:25): Ale sběratelé dost vrčí, ale popravdě se jim nedivím :D Původně to prý THQ nemělo v plánu, tak jde o dost překvapivé rozhodnuti.
@Brasikona (15.12.2023 22:58): tak jestli je rozdíl jen v tom, že ta původní měla na obalu tu stříbrnou samolepku s číslem jako v případě Jagged Alliance 3 , tak to v pohodě oželím.:-)
@veselykralicek (15.12.2023 21:21): Ano, je jen jedna edice. Respektive dvě, ale teď už jen tato jedna nelimitovaná.
@Brasikona (15.12.2023 19:35): Ahoj, díky moc.:-) Našel jsem to i u JRC, tak předpokládám, že to bude stejná edice.:-)
https://www.jrc.cz/Last-Train-Home-PC--p47090
https://www.jrc.cz/Last-Train-Home-PC--p47090
@veselykralicek (15.12.2023 17:19): Už je to k objednání, takže radši objednej rovnou: https://www.xzone.cz/last-train-home-pc-21
Dnes jsem stáhnul hru a při zapnutí se objeví pouze úvodní obrázek dole v levém rohu se hra jakože načítá ale nic se neděje. Už jsem tady četl že měl někdo podobný problém. Nemáte někdo nějakou radu jak to vyřešit ?
@Indian (15.12.2023 17:31): neni kurva o tom, co dělal bolševik, ale jak je to prezentovaný. (A zatím teda nic, ale třeba se ještě nějaký ženštiny přivázaný ke kolejím dočkám - však se to vyloženě nabízí.)
Ad český texty - chvíli jsem si pohrával s myšlenkou že to vypotila AI, ale upřímně řečeno, AI by imo nikdy nic takhle prkennýho nenapsala...
Btw cíl současné kapitoly: Pomáhejte Bílým, abyste se dostali přes Sibiř. Tak mám kousek před koncem poslední bitvy v kapitole a nepotkal jsem ani jednoho... Ale tak alespoň obtížnost začíná stoupat a některý výpravy se vracej s prázdnou.
Also, kdyby to byla Valkyria Chronicles a ne "historická", tak si ty tanky a obrněný auta vozím s sebou. Sakra doufám že si tutej hry u Segy někdo všimne a začne konat. (S neschopností netrefit tankem auto na 15 metrů mám sice problém, ale jinak je to fajn hračka.)
Ad český texty - chvíli jsem si pohrával s myšlenkou že to vypotila AI, ale upřímně řečeno, AI by imo nikdy nic takhle prkennýho nenapsala...
Btw cíl současné kapitoly: Pomáhejte Bílým, abyste se dostali přes Sibiř. Tak mám kousek před koncem poslední bitvy v kapitole a nepotkal jsem ani jednoho... Ale tak alespoň obtížnost začíná stoupat a některý výpravy se vracej s prázdnou.
Also, kdyby to byla Valkyria Chronicles a ne "historická", tak si ty tanky a obrněný auta vozím s sebou. Sakra doufám že si tutej hry u Segy někdo všimne a začne konat. (S neschopností netrefit tankem auto na 15 metrů mám sice problém, ale jinak je to fajn hračka.)
@pipboy (10.12.2023 15:56): Přečti si Deník legionáře. Oni ty bolševici byli fakt zlo. Ale belogvadejci taky dělali nehezky věci :)
A už je nějaký info někde o dotisku tý fyzický edice?
Já abych to zase nějak neprošvihl..
Já abych to zase nějak neprošvihl..
@pipboy (10.12.2023 15:56): jsem koukal na rozhovor (vortex) s šéfem ashborne a říkal tam že ze začátku jsou bolševici až "komiksově zlí" ale později v příběhu se to trochu zšediví.
No zatím mě na tom nejvíc vadí ten writing. Musíme být neutrální, ale od druhý mise jdeme po rudejch jak slepice po flusu. Opouštím Samaru, Langer furt pindá cosi o neutralitě. A taky o otřesný morálce, protože já jsem prej napiču velitel, ale morálka je už delší dobu na 100%, materiálů je dost a jediný, co by bodlo, jsou prachy na ošetřovnu. A jinak teda já si rád střelím do komouše jako každej druhej, ale tady to vyobrazení toho kdo je dobrej a kdo zlej působí už fakt vyloženě komicky...
@Brasikona (07.12.2023 12:15): super zpráva. Limataci neřeším..
Tak jsem se ráno dozvěděla, že budou přece jen ještě další krabicovky. Ovšem už ne číslované, nicméně ti, kteří nestihli, budou mít druhý pokus.
@Pluto (04.12.2023 15:10): Také dávám přednost textu, ale tady jsem to překonala :))
@Pluto (04.12.2023 15:10): Také dávám přednost textu, ale tady jsem to překonala :))
@Brasikona (03.12.2023 22:07): "Červené recenze jsou z červených zemí", To řekl hezky. :-)
@Brasikona (03.12.2023 22:07): Škoda, že je to jen ve videoformě. Radši bych si to přečetl.
Ohohoh, začíná jít do tuhého! Se trochu bojím, že to nestihnu dohrát před těmi DLC do Shadow Gambit: The Cursed Crew, ale pauza se mi dělat nechce, asi budou muset piráti počkat... Jen se modlím, aby se Ashborne dařilo víc než Mimimi a THQ bylo spokojeno...
EDIT: Nový rozhovor s Petrem Kolářem po vydání, došlo i na zajímavé téma ruských a čínských recenzí: https://youtu.be/m39Dm-hAIPg EDIT2: A THQ je prý zatím spokojené, ufff... A přišla řeč i na konzole.
EDIT: Nový rozhovor s Petrem Kolářem po vydání, došlo i na zajímavé téma ruských a čínských recenzí: https://youtu.be/m39Dm-hAIPg EDIT2: A THQ je prý zatím spokojené, ufff... A přišla řeč i na konzole.
Já vám nevím, mně to zní přirozeně, co se týče těch legionářských replik, napříč všemi jazyky (i když jsem si po angličtině musela na češtinu chvíli zvykat). Připadají mi tak akorát a adekvátní situaci, nejeví se mi jako přehrávané a nejdou na hranu parodie (na rozdíl od jiných her/dabingů, kde to bylo žádoucí), hlasy jsou výrazné a dostatečně odlišné... Osobně mám s tím dabingem úplně jiný problém, ale překvapivě jsem se v tom zatím s nikým moc neshodla, což mi připadá zvláštní :D
Nicméně... Právě jsem dokončila Omsk, pro mě zatím nejdelší mise, na stealth to bylo už hodně tuhé, trvalo mi to asi pět hodin, ale nechtěla jsem se prostě pustit do přestřelky, ale počítám s tím, že na to bude muset dojít, ale schválně to zkouším :D Zatím se bavím neskutečně. A dopoledne jsem si pustila soundtrack rovnou do žíly... Úžasný kousek.
Nicméně... Právě jsem dokončila Omsk, pro mě zatím nejdelší mise, na stealth to bylo už hodně tuhé, trvalo mi to asi pět hodin, ale nechtěla jsem se prostě pustit do přestřelky, ale počítám s tím, že na to bude muset dojít, ale schválně to zkouším :D Zatím se bavím neskutečně. A dopoledne jsem si pustila soundtrack rovnou do žíly... Úžasný kousek.
@pipboy (03.12.2023 20:21): Ja to mám tedy jen z videa ale jakmile jsem slyšel CZ dabing hned mne to praštilo do uší jak to je zas nepřirozené. Obvzlášť v té situaci kde se hra odehrává. Ale asi o dost lepší než prdele v kopřivách a nejspíš bych to přežil :)
@pipboy (03.12.2023 20:21): Díky, díky, díky.
Ale ty jo, máš pravdu, fakt tam citovost myši není, teď na to koukám. To mi vůbec nedošlo, většinou je to první věc, co nastavuju...
Ale ty jo, máš pravdu, fakt tam citovost myši není, teď na to koukám. To mi vůbec nedošlo, většinou je to první věc, co nastavuju...
@Brasikona (03.12.2023 19:35): Bo z toho, co jsem slyšel, zněj zase všichni přirozeně jak ten cyp, co každý vánoce okecává reklamy na lego, autíčka a další podobný hračky - tj. vůbec. Až z toho dostávám flashbacky CZ dabingu WoT.
Ale teda akorát koukám na první dialog s Morozovem a to (odevzdejte zbraně - lol nope - ...k) bolí číst i bez zvuku. Vlastně i jinak docela zvažuju přepnout do angličtiny i texty - přece jen je to takovej primitivnější jazyk, tak by se v tom snad mohlo něco ztratit...
Btw, dívám se blbě, nebo tam není mouse sensitivity slider?
Ale teda akorát koukám na první dialog s Morozovem a to (odevzdejte zbraně - lol nope - ...k) bolí číst i bez zvuku. Vlastně i jinak docela zvažuju přepnout do angličtiny i texty - přece jen je to takovej primitivnější jazyk, tak by se v tom snad mohlo něco ztratit...
Btw, dívám se blbě, nebo tam není mouse sensitivity slider?
@Brasikona (03.12.2023 19:35): Tak třeba v Metru jsem taky musel přepnout na anglinu, ta ruština se prostě nedala poslouchat.
@pipboy (03.12.2023 19:31): Ty uvozovky chápu, ale mohu vědět přesný důvod, proč ses hned uchýlil k angličtině? Díky :D Každopádně šťastnou cestu!
Mimochodem, zkuste si to schválně přepnout alespoň na chvíli i na francouzštinu nebo němčinu, zaujalo mě, jak moc jsou si některé volby hlasů podobné. Až si říkám, zda se to prostě tak sešlo, nebo to byl opravdu záměr. Je zvláštní hrát za Čechy a Slováky v těchto jazycích, ale poslouchá se to jinak fakt dobře.
Mimochodem, zkuste si to schválně přepnout alespoň na chvíli i na francouzštinu nebo němčinu, zaujalo mě, jak moc jsou si některé volby hlasů podobné. Až si říkám, zda se to prostě tak sešlo, nebo to byl opravdu záměr. Je zvláštní hrát za Čechy a Slováky v těchto jazycích, ale poslouchá se to jinak fakt dobře.
Tak jsem do toho skočil taky. Bod 1 - po shlédnutí řady gameplay videí s "autentickým" dabingem přepnout přepnout dabing na ingliš.
Dá se nějak hodit zpátečka, nebo vlak může vždy jet jen dopředu? A tu cestu v jednom runu podnikáte jen jednou?
@Brasikona (03.12.2023 12:24): Ideální styl, až se k tomu dostanu, tak to provedu stejně ;)