Při tvorbě virtuálního Los Angeles z 40. let, autoři využívali letecké fotografie pořízené Robertem Spencem. Ten během své padesátileté kariéry nafotil přes 110 000 leteckých snímků města. Vývojáři jeho snímky použili k vytvoření dobových dopravních sítí a tramvajových linek. Posloužili také pro správné umístění budov a jejich tehdejší technický stav.
Zajímavosti
Vývoj
Začátek vývoje L.A. Noire se datuje již do roku 2004, kdy Brendan McNamara oznámil, že jeho tým pod plnou záštitou Sony pracuje na nové hře. O rok později v červnu 2005 byl oznámen název L.A. Noire, žánr hry detektivní thriller a exkluzivita pro Playstation 3.
V září 2006 však Rockstar Games překvapivě oznámili, že hru vydají oni a opět ji potvrdili pouze na Playstation 3. Plánované datum vydání byl rok 2008. O rok později byla hra odložena na fiskální rok 2009. Poté se po hře takříkajíc slehla zem a opět se probudila k životu až na začátku roku 2010. Nyní už vznikala také na Xbox 360 a datum bylo stanoveno na podzim téhož roku. K vydání však opět nedošlo a po odkladu hra vyšla na konzole PS3 a Xbox 360, po šestiletém vývoji, v květnu 2011.
V září 2006 však Rockstar Games překvapivě oznámili, že hru vydají oni a opět ji potvrdili pouze na Playstation 3. Plánované datum vydání byl rok 2008. O rok později byla hra odložena na fiskální rok 2009. Poté se po hře takříkajíc slehla zem a opět se probudila k životu až na začátku roku 2010. Nyní už vznikala také na Xbox 360 a datum bylo stanoveno na podzim téhož roku. K vydání však opět nedošlo a po odkladu hra vyšla na konzole PS3 a Xbox 360, po šestiletém vývoji, v květnu 2011.
Hra používá novou technologii MotioScan, která využívá 32 kamer rozmístěných okolo herce, aby zachytila všechny pohyby jeho tváře a výrazy obličeje. Technologie je však v začátcích a tak herci často museli velmi přehrávat a důkladně artikulovat, aby byly zachyceny skutečně všechny pohyby.
Tvůrci
L.A. Noire bylo první a poslední hrou od Team Bondi. Po obrovských finančních potížích a několika kauzách, kdy si bývalí zaměstnanci otevřeně stěžovali na příšerné pracovní podmínky a nevyplacené mzdy se studio v listopadu 2011 rozpadlo. Šlo o jediné velké australské herní studio.
Příběh
Různé dějové prvky hry odkazují na filmy Key Largo, Čínská čtvrť, Neúplatní, Černá Dahlia a obzvláště L.A. Přísně tajné.
Hardware
Minimum
CPU: Intel Dual Core 2.2 GHz / AMD Dual Core 2.4 GHz
RAM: 2 GB
OS: Windows 7 / Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB / ATI Radeon HD 3000 512 MB
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 16 GB
CPU: Intel Dual Core 2.2 GHz / AMD Dual Core 2.4 GHz
RAM: 2 GB
OS: Windows 7 / Windows Vista Service Pack 1 / Windows XP Service Pack 3
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT 512 MB / ATI Radeon HD 3000 512 MB
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 16 GB
Easter eggy
Herec, který hrál Alana Harpera v seriálu Dva a půl chlapa (Two and a Half Men), tedy Jon Cryer, má taktéž určitou podobiznu a narážku v L.A. Noire. Jeho postava ve hře se chová podobně jako v tomto komediálním seriálu a dokonce i oblečení vypadá podobně. Video zde.
Během případu "The Silk Stocking Murder" je v uličce za vaším autem poté, co se vrátíte ze střechy, k nalezení v odpadkovém koši klobouk Johna Marstonse z Red Dead Redemption.
Ostatní
Hra obsahuje nevídané množství dabingu. Více než 20 hodin, namluvených takřka 370 osobami.
Hlavní postavě, Colea Phelpse, propůjčil svůj vzhled i hlas americký herec Aaron Staton.
Herečka Connie Fletcher, dabující ve hře manželku Colea Phelpse, je i ve skutečnosti manželkou Aarona Statona.
Herečka Connie Fletcher, dabující ve hře manželku Colea Phelpse, je i ve skutečnosti manželkou Aarona Statona.
K únoru 2012 se prodalo takřka 5 milionu kusů L.A. Noire na všechny platformy.
Jak zprovoznit krabičkovou verzi hry L.A. Noire (Complete Edition).
Hned po samotné instalaci hry z disků manuálně aplikujte poslední patch pro hru a poslední verzi Social Clubu z tohoto odkazu. V žádném případě hru před opatchováním NESPUŠTĚJTE, nainstalovali by se totiž nežádoucí updaty, které by způsobovali pád hry při načítání a na řadu by tak musela přijít předlouhá reinstalace celé hry.
Hned po samotné instalaci hry z disků manuálně aplikujte poslední patch pro hru a poslední verzi Social Clubu z tohoto odkazu. V žádném případě hru před opatchováním NESPUŠTĚJTE, nainstalovali by se totiž nežádoucí updaty, které by způsobovali pád hry při načítání a na řadu by tak musela přijít předlouhá reinstalace celé hry.
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 3 hodiny 42 minut a 57 vteřin. Údaj může být ve zdrojovém odkazu průběžně aktualizován.