Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak toto mě fakt nebaví, už se mi to válí na disku asi měsíc a nejsem schopný u toho sedět déle jak 10 minut. Pokud na tomto pracovali bratia 5 let, tak bych chtěl vidět jejich RPG, které vytvářeli normální dobu. Dnes odinstalace, hodnotit nebudu.
@Ronik (05.07.2017 21:13): Problém je, že Katana přijde až těsně před koncem hry. Samotný Heavy Melee je dobrý, ale na začátku ne moc dobrý. Jinak zkouším kombinace, co doporučujou autoři v manuálu. S mágem jsem se dostal nejdál, ale je potřeba si zvolit živel, protože jinak má člověk od všeho trochu a dohromady nic. Heavy armour + Heavy Melee je super ve Vale of Tears, ale má problémy s pohyblivostí a na kouzelníky se nechytá, protože má problémy s Attack Speed.
@Malignus (05.07.2017 10:20): No už to je nějakou dobu, co jsem to hrál, tak ti přesně neporadím, ale osvědčilo se mi melee no armor. OP mi hlavně přišly jakékoliv talenty zlepšující krit, ať už šanci nebo damage. S katanou jsem pak měl snad 90% šanci na krit, takže jsem na konci skoro všechno zabíjel na ránu.
@RomcaT (05.07.2017 11:11): Já to teď hraju taky tak. Nejdřív jsem hrál za Heavy Armor Melee, ale strašně jsem chcípal. Teď jedu No Armor Mága a je to super. Už mám Magii na "S" a zlepšuju Rychlost. Hodně využívám Oheň a Vzduch, ale mám natrénovaný všechny magie.
@Malignus (05.07.2017 10:10): jo sorry tak prej jsem měla 25 level. Já jsem chtěla kouzlit na začátku jsem si dala ten svět snů, že v něm můžeš být neomezeně dlouho a nezbývá ti mana. Nejdřív jsem si na S vylepšila magii a pak rychlost.

Dala jsem si element oheň, pak jsem měla schopnost nějaké Ohnivé koule a to mi dost vyhovovalo, protože jsem někoho zasáhla a horel ještě chvíli tak umřel když za mnou běžel ;o) horší bylo kdyz po mě šel nějaký ohnivý element tomu jsem vůbec nic neubirala musela jsem si přehodit zbraň co je zaměřena na led ;o)
můžete mi někdo poradit? Ve hře jsou různé drahokamy - jsou k něčemu? A nepočítám těch pár úkolových. Ale prostě, dají se dá nějak do zbraní, brnění? Případně jak?
Nějaké díly Kaina někde mám, první díl jsem i chvilku hrál. Jinak tyhle slovní dovětky ke jménům her, mě neskutečně štvou. Od určité doby, jako by se všichni domluvili, začali všichni dávat hrám taková sáhodlouhá nezapamatovatelná jména. Proč to nemůže být jako dřív, třeba Thief, Thief 2, Thief 3. Mafia , Mafia 2, Mafia 3, atd? Umí někdo vyjmenovat všech osm (nebo kolik) dílů Trackmanie? Vávra taky. Své hře dá jméno Kingdom Come: Deliverance. I když pořád lepší, než Lord of the Rings:Battle for Middle Earth 2:Rise of the Witch King.
Tuhle hru mám někde rozehranou, zasekl jsem se v Kylisaru v aréně. Buď jsem něco udělal špatně, nebo je to bug. Pokoušel jsem se jít i krok za krokem podle návodu, ale nic, tak jsem to vzdal. Pokud můžu soudit, nejlepší byl úvod hry, chválím výborný nápad se dvěma světy v jednom, ale pak už to šlo z kopce. Příběh byl naprosto nepochopitelný, neustálé řeči o náboženství mi přišly divné. Jo, a když jsem něco zaškrtl v grafickém nastavení (myslím, že X-Synchronizaci), tak hlavní postava zmizela jako duch, asi nějaký grafický bug. Škoda, že z toho nápadu nevymáčkli víc.
Uz to jde neklepe se to, ale zase nefunguje rozliseni xD


@Aba (30.09.2013 18:20): Tak jsem to vzdal to ovladani me zabijí a ten system.. Jako vse ostatni slo, ale ten pohyb boj ... Chvilkama jsem myslel, ze je to lepsi nez to cesky, ale ne.
Hral jsem za bojovnici a mel jsem pocit, jako kdybych hral za maga, co prvne videl secnou zbran a jelikoz je to tintítko tak tu zbran ani neuzvednul a machnutí s ni bylo horsi, nez vytahovani excaliberu.
@FildasCZ (30.09.2013 17:52): tak to samozřejmě gratulace, mě to málem unudilo k smrti. Navíc hrát za čubku, je fakt nuda, z toho principu mi vadilo, např. že do hry nebyla zpracována menstruace.
Hoši věřte mi že o nic nepřicházíte, na videích ze hry to vypadá krásně, ale pak když to člověk hraje i ten vizuál je jako pěst do ksichtu.
@JohnCZ (27.09.2013 12:01): Ja to spustim jen pod 95 windows a mam zaskrtle spustit, jako spravce a spoustim to pres plochu, jako spravce.Jinak zkus zaskrtnout u toho nastaveni vse, co zacina zakazat.A nekdo jeste radi to zapnout 1024x768.

Podivej jestli nevyctes neco tu..Tam je jeden config, ale to mi hodilo nejakej obraz ctvrtcovej pres obrazovku s obrazkama :D
http://www.rpgcodex.net/forums/index.php ... e-inquisition.77047/

Jinak jako je to dobra hra dokonce me to bavi nez ta ceska diablovka.Ale zase z toho blikani se bojím, ze mi odejdou oci a nebo hlava ono cist rozsahlejsi texty :D je docela o drzku.. A soustred si na to, kdyz to skace, jak prase..

Jeste me napada jestli neni chyba treba, ze to neni original jestli tam nechybi neco.
Ale spis si myslim, ze bude problem nekde v configu.



@Phoenix (27.09.2013 12:15): Byl bych ti vdecny, kdybys to nainstaloval a zkusil ten config hodit na ulozto.cz
@FildasCZ (27.09.2013 11:14): Přesně tak, buď se hra vůbec nespustí nebo to hodí přesně tu chybu, jak píšeš. Když v configu zatrhu položku "spustit v okně", tak hra na to nereaguje. Zkoušel jsem i měnit různá rozlišení a nic. A ani v rozlišení 640x480 s kompatibilitou hra vůbec nereaguje, ani to pitomé logo jsem neviděl. Někde jsem ještě četl rady kompletně povypínat všechny vizuální efekty Windows (Aero, prostě Winy pak vzhledem vypadaj jak 98), ale ani to nepomohlo. Holt to asi už nespustím, nevadí, dalších 400 her na mě čeká :D
@Phoenix (27.09.2013 10:48): 1,5 poslední no tak spoustim to pod 95 windows a musim to pustit v rozliseni 640x480 jinak to nejde to problikávani me, ale zabije.Zkouel jsem uninstal a znova nainstalova a zadny vysledek.
Zkousel jsem to pustit v ruznem rozliseni a to se bud nespusti a nebo problikava jen to logo.
Jinak klasicky mam 7 64 mozna to budu tim ze mam nvidia grafiku
Jeste me napadlo neuploadnul bys na ulozto config ? Kdybys byl tak hodny díky tedy jestli mas nainstalovanou hru.

Druha vec jeste prej to spustit v okne, ale v nastaveni, kdyz to zatrhnu se nic nedeje
@FildasCZ (27.09.2013 10:11): To bude pravděpodobně spíše chyba OS (případně HW) než hry.

- Máš nainstalovaný nejnovější patch na Kult (pro jistotu)?
- Jaký máš OS a kdy jsi jej naposledy instaloval?
Hm takze si to nezahraju pise to nejakou chybu s pametu

Instrukce na adrese 0x1c20958c odkzovala na adresu pameti 0x1c20958c .S pameti nelze provest operaci read.
¨
Zkusil jsem to spustit pod kazdym system a jde to jen pod 95 a hodi se mi jen logo 3d people, ktere blika a nic se nedeje

Tak to jde musle jsme to spustit v rezimu 640x480, ale problikava to desne nejake rady asi mam stejny problem, jako John :D

Z toho porblikavani zesilim tedy me oci :D na googlu projizdim a porad nenarazim na reseni.
Pokud nekomu jde ta verze dobre 1,5 a ma windows 7 64 a jde mu to aniz by neco musel delat tak mu zavidím
Hm :/
pro konvičáka je strašnej problém udělat pár kliků ke stažení a instalace patche (rozuměj není to žádná hodinová ztráta času s autoservisem). V tomhle ho znám moc dobře :D
@M.a.t.t. (26.09.2013 12:54): jj je to tak, když si vzpomeneš, tak Stíny nad Rivou gamestar verze měla kritický bug u konce, a to snad naprosto všechny, to znamená že před finálním bosem dycky padla, nic to nezabránilo tomu abych to rozjel asi 7 krát a pokaždé tam skončil, s tím, že to prostě nikdy neotočím, a stejně to má vysoké hodnocení, pro mě je to prostě určitý archetyp kvalitní hry.
@Aba (26.09.2013 12:41): Teraz si trafil klinec po hlavičke. Či má hra čo ponúknuť nezáleží od množstva bugov, ale od potenciálu, ktorý ponúka. Aj preto sú niektoré hry, ktoré boli vydané s množstvami bugov hodnotené priaznivo a iné nie.
@M.a.t.t. (26.09.2013 12:38): Mě to třeba zrovna u gothica mrzí, kdyby se podařilo udstranit všechny jeho bugy, furt ale nemá co pořádně nabídnout, děj je otřes a snad ukázkový příklad toho, jak se nemají dělat hry zasazené do otevřených světů. :D Já si nemůžu pomoct, ale mě prostě přijde to, že isometrické RPG měli ohromnou výhodu proti 3d boomu her a to že jejich kvalita prostě byla hlavně v obsahu, nikoliv ve vnějšku. Nebo dungeony...když si vzomenu na Stíny nad Rivou, ta hra prostě byla naprosto boží, načasované náhodné události, úkoly dostupné jen v určitou hodinu a prostě každý vedlejšák bylo rozsáhlé dobrodružství s vlastním dějem, dneska co? vole tady máš nákupní seznam a dělej. Naprosto odpadlo kouzlo postav, tenkrát byli popisované a člověk si byl vědom jejich charakteristických rysů, zatímco dneska přijde k NPC které vnímá pouze vizuálně a ještě to NCPčko stojí jak dement, nemá v sobě jedinou kapku "lidskosti" a to byl třeba i problém gothica jako celku. Člověk si byl po celou dobu hraní, že NPC jsou jen nádobky vyplněný skriptem a triggerem, čekající na spuštění.
Však Gothic 3 je aj takmer všade pomerne kritizovanou hrou, ktorej hodnotenie na DH je ešte pomerne priaznivé. Rádovo sa u kritikov a samotných hráčov pohybuje nižšie.
@M.a.t.t. (26.09.2013 12:22): Právě! Určené pro zábavu! :D

@Bedivere (26.09.2013 12:13): teba taky odkážu na svůj komentář u Gothica 3, páč tam je vidět že je to prostě můj dlouhodobý a neměnný názor a kritériem při hodnocení hry. Ve výsledku přece objektivní konsenzus hodnocení dělá množina našich "pluralitních" názorů. Jestliže hry posuzuji podle svých subjektivních kritérií, která jsou neměnná(jistou korekci ale dělá každý) tak jen přispívám právě ve výsledku k takovému hodnocení, názorová diverzita je tak vlastně jediná objektivita.

Horší pak je subjektivní vnímání známky, pipboyovi a spol prostě člověk nevysvětlí že 70 % není průměr. :D
@Aba (26.09.2013 12:20): To netvrdím, že by jsi měl aktualizovat svůj názor po vydání každého patche. Jde o to, že pokud si chce hráč hru užít a opravdu hraje pro zábavu, tak automaticky sáhne po nejnovější verzi, ale pokud na to máš takový pohled je to tvoje věc a já ti ho nebudu brát.
Viacero komplexných titulov bolo v dobe vydania zabugovaných. To neznamená, že ide o automaticky zlé hry, mnohé sú dnes príjmané veľmi pozitívne. Vývojárske śtúdio to predsa nemuselo spraviť naschvál, možno na nich tlačil vydavateľ, možno bol problém inde. Bohužiaľ nežijeme v ideálnej dobe a patche sú dnes bežnou záležitosťou. A pokiaľ sú k dispozícii, nevidím dôvod si kaziť hru hraním bez nich. Napokon, hry sú určené hlavne pre zábavu. :)
@Bedivere (26.09.2013 12:13): A právě že tomu tak u každé hry je, měl bych snad s každým patchem aktualizovat svůj názor a komentář na DH? Patch je záplata, nikoliv DLC nebo datadisk ke hře. Tudíž já rád hodnotím ryzí produkt a to je bez možnosti patchů. Nebo většinou nové patchy ani nesháním. V tomhle to prostě u mě převládá silný princip, mám pro bugy pochopení, ale i to má své hranice.

@FildasCZ (26.09.2013 12:07): tak se podívej na můj koment starý koment u gothica 3 (jako uživatel"konvice") :D Taky tam nešetřím "chválou".
@Aba (26.09.2013 12:03): Tak, máš samozřejmě pravdu v tom, že u spousty her tomu tak je, ale v době kdy jsi se k této hře dostal, už ty patche byly na světě a tudíž bych to už neviděl jako problém. Pokud by ovšem hra vyšla před několika dny, tak by to bylo něco jiného. Stejně je to, že hraješ bez patchů poněkud v rozporu s tvým tvrzením, že hry hraješ hlavně pro zábavu. Tady to spíše vypadá, že ti jde o to, abys jim dal určité hodnocení. To je ovšem tvoje věc.
@Phoenix (26.09.2013 12:06): Asi je to tím, že mi to ty bugy přímo netřískalo do ksichtu, OF jsem hrál a furt to patří mezi moje srdcovky a dodnes si vážně nejsem vědom žádné chyby, u Divine Divinity to samé, ale jestli ti hra během 60 minut vysloveně nasere do ksichtu neviditelný zdi uprostřed mapy, neustále špatné překrývání textur a zkostnatělou hratelnost, tak se na mě nezlob ale je to čistě na mém rozhodnutí, kdy si řeknu: Tak tudy cesta nevede, to jebu.

Nadprůměr je celkem slovo do pranice, páč 70 % jak ti bude tvrdit pipboy a další, znamená průměr :D


@Aba (26.09.2013 11:46): Kdybych mel hrat hry hned po vydani zadnou si nezahraju pac by me nasrali hned v uvodu :D :D..Proto cekam tri roky na patche pak 20 giga zaplat a hura do boje :D
Treba takovej gothic 3 hral jsem ho, jak po vydani hned uninstal milion problemu tak po nejakych kommunte patchich :ú a to bylo jine zradlo.

Zkratka mám pocit, ze te chapu, ale ja uz si na to treba "zvyknul":D

Nebot clovek si chce zahrat hru zjisti, ze se neda hrat , a pak po pul roce vyjdou patche. Hra najednou se da hrat , ale clovek uz nema chut se k tomu vracet.
@Aba (26.09.2013 11:18): "Já ti seru na patche, hra má vycházet hratelná a ne až se záplatama." To je jistě pravda (že by to tak bylo dobře) a v ideálním světě by to tak určitě fungovalo. Ale neinstalovat už vyšlé patche jen proto, že trpíš nějakou utkvělou iluzorní představou, je těžký masochismus. Nemluvě o tom, že mnohé Tebou vychvalované kusy (Divine Divinity, Operation Flashpoint a další) byly (bez ohledu na jejich jinak vysoké kvality) v době vydání zabugované až na půdu. Takže je na místě se ptát, proč Ti takový stav u některých titulů vadí a u jiných ne. mimochodem, pokud používáš Steam, máš zakázáno automatické patchování? Jinak souhlas s tím, že je třeba dotlačit programátory k pořádné práci, proto si ostatně nekupuji rychlokvašky za litr, Kult mě stál pár šupů jako příloha ve Score (což byla dlouho jediná rozumná možnost, jak jej vůbec sehnat).

Na děj máme evidentně jiný názor a vzhledem k tomu, že se obtížně shodneme u něčeho tak nedeterministického na hodnotících kritériích, tak bych to nechal být. Sérii LoK jsem hrál (stačilo se podívat do mého profilu, BTW famózní atmosféra a nápady jsou v ní napůl pohřbené problematickou hratelností) a netvrdil jsem, že Kult je první nebo jediný, co něco takového má. To bychom ovšem museli zavrhnout každé FPS krom toho prvního, protože v tom prvním už se přeci z FP pohledu střílelo, že. Případně každé RPG, ve kterém se (stejně jako v drtivé většině ostatních) máchá mečem.

Co se týče hodnocení na jiných portálech:
Gamerankings i Metacritics ukazují (stejně jako DH) nadpůrměr, byť nic geniálního.

Rozhodně není nutné se shodnout na hodnocení Kultu, jen bych v případě hodnocení 30 % čekal trochu lepší než předvedenou argumentaci.
@Bedivere (26.09.2013 11:56): To je samozřejmě věc názoru, mě osobně jako koncového spotřebitele nesmírně uráží a irituje, když koncový produkt je v tomto případě plný chyb, na patche jim seru, když si člověk jde koupit auto taky desetkrát s ním pak nejezdí do servisu, aby mu přidělali konečně čtvrtý kolo, dali ručičku k budíku ukazateli rychlosti atd. V případě knihy se desetkrát koncový spotřebitel nemusí vracet, aby mu doplnili chybějící stránky a písmenka.Takže za mě jednou velké, principem posvěcené nasrat. O to víc mě tohle dokáže nasrat(a říkám že je to i zneužíváno) u her a dalšího softwaru, protože nelze reklamovat. Pak si vydaj sračku a řeknou si no nic hoši máme půl roku až dva roky to ještě ladit, už to koupili a jsou v prdeli *hlasitý smích a plácání do rukou* "Já vážně nechápu jak mohou být ti lidi tak blbí, že nám to vždycky sežerou, stačí si udělat značku a.." přerušil ho druhý programátor: "Žerou nám to jako prasata z ruky!" zasmál se od srdce atd. atd.
@Aba (26.09.2013 11:46): Hru jsem nehrál to je pravda, ale přijde mi poněkud scestné hrát za každou cenu hned první verzi, která vyšla, i když je hra stará několik let. Člověk se pak o řadu věcí ochudí. V některých případech o tu zábavu. Uznávám, však, že hra by měla být hratelná už po vydání. To však nevidím jako dostatečný důvod k ignoraci patchů.
@Bedivere (26.09.2013 11:44): protože razím pravidlo, že hra musí být hratelná hned po release, berličky neberu pak v potaz. Já nevím jestli jsi to hrál, ale jako narážet do neviditelných bariér, je v tomhle století krapet moc(je jasný že by totiž 3D postava, na 2d textuře vysoké trávy vypadala fakt blbě XD :D)
@JohnCZ (26.09.2013 11:31): úplně jednoduše, měla 60 minut na to mě nenudit, tak jako všechny ostatní hry dostala naprosto stejné výchozí podmínky, to že mi to znechutilo to co se mi odehrávalo na obrazovce a to co někdo nazývá dějovkou mi bohatě stačilo.

V tomto případě mi stačilo k hodnocení něco málo přes 60 minut, protože mi bylo jasné, že hry hraju pro zábavu a ne proto, abych se u toho poblil a prznil a překonával bůh ví co.


Stejně tak můžu říct, jak někdo může hodnotit hru, když ji nedohrál, je to stejný pokrytectví, nebo stokrát neotočil, takže s tímhle panáčku na mě vůbec nechoď.

[neexistující příspěvek]: nechtěl jsem lidi bez národní identity za naší východní hranicí provokovat, páč by to brali jako trolling a já to chtěl jen upřímně setřít, bez pozlátka, ta hra je prostě tak špatná, že mi za to ani nestojí. :D

@Phoenix (26.09.2013 11:04): Já ti seru na patche, hra má vycházet hratelná a ne až se záplatama. děj stojí za hovno to mi nevymluvíš a to že do hry jako vytáhnou vodníka česílko to vážně nezachrání, kdyby tomu přistupovali sériozněji nesralo by mě to tolik. Dream world? Halo? hrál jsi někdy něco ze série Legacy of Kain???? Nic novýho, nic originálního prostě jen další průměrný rpg, které nemá ani jak skvělý děj, hodnocení na jiných portálech mluví za své.
[neexistující příspěvek]: Navíc nemá v hodně věcech pravdu. Ve hře byly programátorské chyby, nicméně po posledním patchi jich zůstalo minimum. Dějově byla hra naopak velmi zajímavá (navíc spíše než pro klasické WRPG se autoři rozhodli pro styl "slovanská mytologie", což bylo fajn). I nápady s attunementem, dreamworldem nebo léčením byly velmi slušné. Celkově jsem byl velmi příjemně překvapen.
Podařilo se to někomu rozjet na Windows 7 bez toho, aby hra byla slideshow?