Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (28.04.2016 11:55): Mírumilovný, ale asi po deseti letech jsem přepnul na balanced. Na začátku jsem si udobřil jeden ze dvou nepřátelských klanů a ten druhý jsem tu a tam plenil kvůli válečné morálce. Jednu dobu tedy celkem dost :-D Chudáci Staré Sůvy, na konci přišli žebronit, ať už je nechám, tak jsem jim nasolil výpalné patnáct krav ročně. Jinak jsem postupně postavil všechna opevnění a měl spojence mezi sousedy, kteří mě před nájezdem vždy varovali. Taky jsem měl pár artefaktů, které při nájezdech přišly vhod.

S Kachňáky jsem měl docela dobré vztahy. Větší problém pro mě byli Elfové a Trollové.
@Bodkin (28.04.2016 11:19): Škoda, že se po Short game nedá přejít plynule na Long game. Můj klan byl docela kickass. Objevil všechna mystéria, provedl asi devět heroquestů, topil se v obilí i majetku a drtil nepřátele. Jediná větší chyba byla, že jsem hned na začátku nepostavil svatyni Vinze, takže mi několik průzkumníků odešlo do věčných lovišť. Dám si od KoDP nějakou dobu oraz a pak se do něj pustím znovu na hard a long. Je super.

@ugraugra (28.04.2016 11:26): Já hraju na androidím tabletu a hraje se to skvěle.
Já si nedávno koupil novej android mobil a konečně se to na tom dá hrát (mám hru z Google play), takže to snad konečně taky dotáhnu. Překvapilo mě, že tam je docela obsáhlý tutorial, ten je i v PC verzi?
Pff, ono se řekne Short game. Nakonec obsáhla 27 let a sága vydá na třicet stránek textu. Každopádně:

Einarth Milk-Eyes returned to congratulate us on successfully living up to the promise of the ten-year ring. He said that the great deeds of our clan would be celebrated in verse, and that our descendants would gain strong magic from us after we have gone to the Halls of the Dead. He said that our generous and heroic deeds outshone those of other clans who presided over the ten-year rings of the past. He praised the fine state of our herds. Einarth said that the might of our warriors would be remembered. Einarth said that our success in trade was fit cause for boasting. In conclusion, Einarth praised us for maintaining the esteem of our neighbors.
@Artran (24.06.2015 11:51): dulezite je ze je to od stejnych lidi, doufam ze za ty roky a v posledni dobe s tabletama se hodne naucili o UX designu a bude se to trosku lip ovladat a bude to prehlednejsi.

HURRAY ! :)
Faaakt? pred rokem/dvema sem cetl od nich blog ze na androidy to nebudou v dohledne dobe delat protoze se jim to nevyplati ( meli to dobre podlozeno ).
tak sem rad ze to prehodnotili.. du hledat link :-D
@mazar1234 (09.06.2013 19:51): Je to na tahy a short vystačí tak do 10 hodin, long i několikrát více.

@Javor (09.06.2013 20:10): Jak jsem říkal, holt se to sem tam nepovede.

add mazar: To sice ano, ale mluvíš se člověkem(?), který dohrál Darklands do úplného konce, osobně bych se obával dát mazarovi i tamagoči, anižbych se bál, že u něj zemře vyčerpáním.
@Bodkin (09.06.2013 19:21): Vskutku, opomněl jsem dodat, že šlo o jedny a ty samé Dolany.

@mazar1234 (09.06.2013 19:51): Klidně bych se do toho pustil nezávisle na dostupném čase, zas tak moc ho to nežere. Přesná měření jsem neprováděl, ale jedna hra nevyjde na víc než pár hodin. A repley value mi bohužel nepřijde zas tak úchvatná, aby nad tím člověk trávil dny a týdny.
@Bodkin (09.06.2013 19:21): Hmm, to mi pripomina ze by som uz konecne mal zacat hrat tuto "must play" zalezitost... ovsem kde vziat cas ked standardny den v nasom casopriestore ma len dementnych ubohych trapnych smiesnych 24 hodin, to je fakt FAIL zo strany vesmiru.

Nehovoriac o absolutne ubohej biologickej zivotnosti ludskeho tela na urovni trapnych a smiesnych 100-120 rokov SHIT.
Hah, tak teď jsem se pobavil. Uložil jsem hru, že půjdu zase dělat něco konstruktivního, ale ještě jsem zkusil nanečisto trochu prohnat kachny ze sousedství, očekávaje zničující protiúder Beastfolků. Hned po prvním nájezdu však byla celá jejich tula má a kačeri se stěhovali na druhý konec mapy. Tah na to ale stáli u mých bran a žádali, ať sponzoruji jejich vstup do klanu.
Ten time limit mne celkem zaskočil, utlo mne to zrovna v momentě, kdy jsem se konečně začal rozjíždět.
Dva dotazy, mohu se nějak zbavit Donaldů od vedle, aniž bych byl ihned zmasakrován beastfolky? A když si začnou lidé stěžovat, že nemají účast na Clan Ringu, což se obvykle děje po překonání 1k populace, existuje nějaké účinné řešení, kromě rozdělení klanu?
Nelituji, že mi na účtu zůstalo pár korun, ale toho času jo. Zákeřně návykové.
Nooo tak manual uz mam vytlaceny. Teraz este ako dostat tolko textu do hlavy ze ano... citat a citat a citat... stale dokola citat a ono sa to casom podda. Mozno sa nakoniec dostanem aj k samotnemu hraniu.
@Bodkin (19.09.2012 21:14): Krávy taky, ale málo. Naposled jsem to hrál dávno, ale bývá to třeba 1 kráva + 5 ovcí za požehnání ročně, a tak. Samozřejmě má smysl používat pouze ty "permanentní" samoobměňované, protože ty jednorázové ti akorát zbytečně plýtvají akce. Podstatné je právě (ideálně podle manuálu) dostavovat chrámy a zvyšovat počet přínosných požehnání tak, jak jen je pro tebe aktuálně udržitelné z přirozeného množení tvých zvířat. U nějakých prasat pak na to ani nemusíš brát moc ohled, protože když ti dojdou, tak ti jen naskočí zpráva, že nějaký tvůj obchodník je dokoupil za goods.

EDIT: Jo a tedy ta cena za požehnání stoupá, pokud jich máš víc v jednou chrámu (druhé dražší než první, třetí dražší než druhé). Proto je potřeba pečlivě vybrat nejprve jedno od každého boha a až pak upgradovat.
@Bodkin (19.09.2012 20:54): Svoje zvířata vůbec nepoužívej na maso, to je úplně největší nouzovka.

A do obětí cpeš hlavně prasata a ovce, což je mnohem výnosnější investice, než s nimi dělat cokoliv jiného.
@Hamster (19.09.2012 20:51): Právě když jsem začal páchat oběti pro lepší výtěžnost obilnin, začal jsem trpět nedostatkem :)

A dobytek kradu pravidelně. Byť mě štve, že maso z 1 krávy = 1 kůň = 5 ovcí = 5 prasat, což je docela mimo.
@Bodkin (19.09.2012 20:06): Mít mrtě dětí není ani takový problém, jen otázka, jestli nepodceňuješ oběti. Tím se dá úroda docela vyboostovat. platit permanentní požehnání na plodnost dobytka je taky dost přínosné, protože v největších krizích není nic lepšího, než nějaké krávy směnit za obilí (krizí se rozumí, že nemáš dost goods).

Také nepodceňovat nájezdy na dobytek okolních klanů. Pokud tě každý z nich nachytá jen jednou za čas, tak se z toho nic neposere, nejsi-li nějaký lokální otloukánek.

A plné nájezdy na kačery jsou taky dobrý byznys, necheš-li si držet dobré vztahy s bestiemi. :)
@Bodkin (19.09.2012 20:06): no presne, naposled sem umrel tak ze jsem prijal cizi kmen. akurat mi nedoslo kolik lidi to bylo. asi pulka mejch + spousta deti samozrejme. pak prisel najezd, sucho ( i pres max v urode ) a dalsi rok uz sem chcipal a vsici kolem si me rozebrali :)
tyjo tak tohle je jedna z mala her kterou si dovedu pohodlne predstavit na mobilu :-D
Dík. Vyřešit to přes ty chyby šlo, já se ale chtěl chytnout příležitosti poukázat na to dechberoucí lajdáctví. Pokud očividné fandovské video projde přes vip jako intro hry, tak to tu na to pak snad ani žádná kontrola být nemusí. :/
Tahle funkce bude snad v 2.0. Ted to v takových případech bude nejlepší nahlásit do obecné diskuze - hlášení chyb. To "intro" už jsem smazal, to druhé tam nechám. Jestli máš lepší videa tak posílej na schválení.
Nic proti filozofii, ale nemůžu nikde to tlačítko "odstraň retardované video" najít. :(
Nevím kdo to schvaloval, ale když se ti to nelíbí tak to uprav - taková je přece filozofie DH ne?
To je fakt kouzelné s tou galerií. Jako "Intro hry" je trochu spoilující fandovská slideshow různých herních screenshotů a jako "Gameplay" je neůnosné video, kde nějaký mongoloid celých patnáct minut zakládá novou hru. :)

Snad si aspoň joddy za ty bodíky koupí něco hezkého. ;) Které pako mu to "intro" odkleplo se člověk bohužel nedozví.