Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@DEU (19.11.2021 17:27): Ve všech víceméně, i v Domination, ale tam je to víc arkádovější. Ale i tam využívám toho dost, použití sekundárky pokud musim přebít, krycí palba, využití oslepujících granátů apod.

Zkus ten novej mod Ambush, o tom hráči píšou že je TRUE pro tuhle hru.
@DEU (19.11.2021 05:11): Jednou jsem se plazil v jednom interiéru a kolem se tříštily náboje o beton apod a můj voják řval "fuck fuck fuuuuuuuuuuuuck".. to byl nejvíce intenzivnější zážitek co jsem kdy ve hře zažil. Absolutní masakr
@David_Cravford (12.12.2020 14:04): Já koupil Sandstorm loni ve slevě snad 75%. Dostal jsem se k ní až před dvěma dny a je to naprostá paráda. Atmosféru na bojišti jako zde jsem v dosud žádné jiné FPS nezaznamenal. Snad možná v Day of Infamy, ale tam to není takové maso.
Nepamatuju střílečku, kde bych měl vyloženě strach ze zbraní. Tahle hra co se týče gunplaye, působí fakt "fyzicky" a "hmotně".
Ty momenty, kdy má postava mluví a schytá ránu do hlavy a zčerná obrazovka. Dokonalej efekt toho, že jsem mrtvej. KAŽDÁ kulka má impakt. Kritickej.
Zvuk je mistrovskej krom pár drobností. Kulky sviští, a kor když jste uprostřed chaosu a slyšíte jak někdo kropí automatem o všechny možné objekty. Dá se to hrát rychle a i docela pomalu, pokud je člověk pozornej.
Miluju i oba dabingy pro proti-teroristickou jednotku/teroristy. Když třeba postava zabere území (víceméně hraju domination) tak se ještě směje, nebo když nepřítel jde zabírat území, hekticky a dramaticky křičí, že tu je nepřítel. Nebo když přežijete nějakou střelu, tak postava nadává a řve bolestí.

TOHLE jsou naprosto fenomenální detaily. Miluju tu hru. A lepším se, včera 15 killů a 10x jsem to schytal. A skvělá komunita. Touhle hrou jsem trefil jackpot.

Přebíjení zásobníků, způsob držení zbraně, a můžete i slyšet při výměně zásobníku jak si týpek hrábne ze své náprsní kapsy pro něj. Miluju to :)
@Adieu (17.08.2020 14:49): Jenže on si teď každý pomocí třeba NVIDIA filtrů nastaví obraz tak šikovně, že žádný NVG ani baterku nepotřebuje. A pokud si baterku vezme, tak jen právě proto, aby mohl NVG oslepovat, tím pádem celé NVG trochu postrádá smysl. Kdo si ho vezme a chce hru hrát tak jak by se asi měla, tak má smůlu docela.

Ale na co-op je to docela dobré. Tam z nepřátel má baterku snad každý desátý.
@Adieu (17.08.2020 14:49): Já teda nehrál Sandstorm, ale v prvním Insurgency jsem to dělával přesně stejně jako tvůj kamarád. Ta hra mi nikdy nešla natolik, abych vedl tabulky, ale na nočních mapách jsem byl většinou první. Přesně jak říkáš, všichni tam běhali s nočním viděním, což je ve výsledku znevýhodňovalo.
@DEU (17.08.2020 00:09): Vzhledem k tomu, že Day Of Infamy je v podstatě spinoff (pokud mi paměť dobře slouží, tak to začalo jako mod?) původního Insurgency, řekl bych, že tě tohle bude bavit. Je to všechno ještě o úroveň výš.

A opravdu nemohu dostatečně vychválit zvuky. Osobně jsem si myslel, že na DoI a Insurgency už není moc vylepšovat, ale je to opravdu ještě lepší. Jsou tu i takové detaily jako aerodynamický třesk od kulek, které letí kolem tebe, což je ve hrách už hodně nevídané.