Druhý díl taktické týmové akce Insurgency z roku 2014 zavede hráče opět na online bojiště moderní války. Stejně jako první díl, i Sandstorm se soustředí na hardcore hratelnost, kde ostražitost a týmová spolupráce hraje prim, což je největším lákadlem a odlišností oproti konkurenci. Hra také samozřejmě již nevychází z modu na Source enginu, ale nově běží na Unreal Enginu 4.
Základní hratelnost zůstává věrná svému předchůdci, ovšem nabízí spoustou novinek, z nichž nejvýraznější je přítomnost vozidel, které hráč může ovládat. Spolu s rozšířenou velikostí samotných map se tak hra více přibližuje například konkurenčnímu Battlefieldu. Nově přibyla i možnost upravit si vlastní postavu a to nejen co se oblečení a doplňků týče, ale dokonce i hlasu. Úprava zbraní je pak samozřejmostí.
Základní nabídku herních módů tvoří Push, Firefight a Skirmish, které jsou známy z prvního dílu. Novinkou je mód Arcade, který nabízí měnící se casual módy jako TDM a je v průběhu času obměňován. Nechybí ani kompetitivní 5v5 ranked mód a samozřejmě Checkpoint kooperace známa také z prvního dílu. Jak je ale u tvůrců z New World Interactive známo, i Insurgency: Sandstorm dostává aktualizace po vydání a nabídka obsahu se neustále rozšiřuje, přičemž přislíbena je i podpora modů.
Nepamatuju střílečku, kde bych měl vyloženě strach ze zbraní. Tahle hra co se týče gunplaye, působí fakt "fyzicky" a "hmotně".
Ty momenty, kdy má postava mluví a schytá ránu do hlavy a zčerná obrazovka. Dokonalej efekt toho, že jsem mrtvej. KAŽDÁ kulka má impakt. Kritickej.
Zvuk je mistrovskej krom pár drobností. Kulky sviští, a kor když jste uprostřed chaosu a slyšíte jak někdo kropí automatem o všechny možné objekty. Dá se to hrát rychle a i docela pomalu, pokud je člověk pozornej.
Miluju i oba dabingy pro proti-teroristickou jednotku/teroristy. Když třeba postava zabere území (víceméně hraju domination) tak se ještě směje, nebo když nepřítel jde zabírat území, hekticky a dramaticky křičí, že tu je nepřítel. Nebo když přežijete nějakou střelu, tak postava nadává a řve bolestí.
TOHLE jsou naprosto fenomenální detaily. Miluju tu hru. A lepším se, včera 15 killů a 10x jsem to schytal. A skvělá komunita. Touhle hrou jsem trefil jackpot.
Přebíjení zásobníků, způsob držení zbraně, a můžete i slyšet při výměně zásobníku jak si týpek hrábne ze své náprsní kapsy pro něj. Miluju to :)
Ty momenty, kdy má postava mluví a schytá ránu do hlavy a zčerná obrazovka. Dokonalej efekt toho, že jsem mrtvej. KAŽDÁ kulka má impakt. Kritickej.
Zvuk je mistrovskej krom pár drobností. Kulky sviští, a kor když jste uprostřed chaosu a slyšíte jak někdo kropí automatem o všechny možné objekty. Dá se to hrát rychle a i docela pomalu, pokud je člověk pozornej.
Miluju i oba dabingy pro proti-teroristickou jednotku/teroristy. Když třeba postava zabere území (víceméně hraju domination) tak se ještě směje, nebo když nepřítel jde zabírat území, hekticky a dramaticky křičí, že tu je nepřítel. Nebo když přežijete nějakou střelu, tak postava nadává a řve bolestí.
TOHLE jsou naprosto fenomenální detaily. Miluju tu hru. A lepším se, včera 15 killů a 10x jsem to schytal. A skvělá komunita. Touhle hrou jsem trefil jackpot.
Přebíjení zásobníků, způsob držení zbraně, a můžete i slyšet při výměně zásobníku jak si týpek hrábne ze své náprsní kapsy pro něj. Miluju to :)
Pro: zvuky, zbraně a jejich chování, hlasy, kompetitivní módy
Proti: matoucí Conquest, podivný koop, noční mapy jsou proti hračům nepoužitelné, zbytečný killcam