Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PS4 75
Hru jsem se rozhodl zahrát si je před second son jelikož se odehrává před ním. Gameplay s neonovýma schopnostma je dost nevšední a zajímavý. Upřímně je to vizuálně o dost hezčí a přitažlivější než elektrické schopnosti v Infamous 2. Docela mě mrzí, že tu úplně chybí systém karmy, pro sérii jeden z hlavních prvků. Příběh nemá téměř žádný překvapivý zvrat a třeba konec hry je strašně laciný. Fetch jako hlavní postava mi přišla zajímavější než Cole z minulých her. Velkou část obsahu tvoři chalenge v bojové aréné, které jsem ale vůbec nedělal, protože mě zkratka nebavily. Náplň příběhových mísí je většinou docela na stejné brdo. Grafika hry je na dobu vzniku na excelentní úrovní. Největším lákadlem této série je to, že podobných her moc není. Ano, je tu série prototype a spider-man hry, ale Infamous má takovou svoji jiskru, no tenhle díl spíše neon.

Pro: Grafika, ovládaní, zajímavé schopnosti hlavní hrdinky, unikátnost gameplaye

Proti: Chybí systém karmy, nezajímavé chalenge, naplň mísí by mohla být rozmanitější

+5
  • PS4 70
Neonová Fetch nám detailněji vypráví příběh známý již z hlavní hry, o tom, jak přišla o bratra. Příběhově v tom nic dalšího není. Jak říkám, příběh ničím nepřekvapil, rozhodně ale neurazil.

Celé rozšíření je však postaveno hlavně na challengích, které vás mají přínutit strávit ve hře daleko víc času než jen k závěrečným titulkám. Město známe již z hlavní hry, zde se liší hlavně tím, že není tolik D. U. P. prolezlé. Hlavní zábava zde spočívá v neonových graffiti (oproti Delsinových z hlavní hry dle mě slabší), sbírání lumenů - statických, pro které si musíte někam vyskočit, nebo pohyblivých, které musíte chytit dřív než uletí, zachraňování rukojmích, ničení policejních dronů a projíždějících nepřátelských aut . Oproti hlavní hře působí prázdně, vy se ale dokážete pohybovat mnohem rychleji z jednoho konce na druhý i bez rychlého cestování.

A pak je tady aréna. Vlastně tři arény. Vybrat si můžete módy přežití nebo zachraňování rukojmích.. a pak prostě jedete, co to jde.. Pokud chcete odemknout všechny trofeje, tak tam dozajista strávíte mládí. Aréna zabaví na chvíli, ale jinak je prostě jednotvárná. O to víc mě potěšilo, že si můžete arénové výzvy, pokud vlastníte původní hru, zahrát i za Delsina. S jeho schopnostmi jsem měla trochu problém rychlé tempo arény stíhat, ty vtipné komentáře vůči Augustine ale určitě stály za to. :D

Pro: příběh, vedlejší aktivity, challenge (pokud vás zajímají)

Proti: vyloženě mě štvalo asi jen ovládání u neonových graffiti

+10
  • PS4 70
Tento prequel jsem vybral schválně jako první než se pustím do Second Son. Tudíž některé mé překvapení nemusí být nic nového pro hráče původní hry. A první z nich je opravdu parádně vypadající a zpracované město. Vše to vypadá neskutečně detailně a působí živým dojmem.

Pohyb po městě a využívání všech schopností co Fetch získává je pak radost používat. Příběh hrdinky není nijak veselou záležitostí i když mi trochu scházela možnost být buď dobrý či zlý kdy tato možnost je ikonickou značkou série Infamous.

Po dohrání příběhu a splnění všech aktivit a výzev ve městě, ale přichází na řadu něco co u mě ve výsledku sráží body a to je několik arén, kde hráč musí přežít a zlikvidovat nabíhající vlny nepřátel a splnit bodové hodnocení. To mě upřímně nebavilo a nutnost splnit všechny k získání platiny trošku zkazilo zážitek jinak z velmi dobré části ve městě.
+16