Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Adieu (31.07.2022 09:24): Taky mám dojem, že se grafika v průběhu let zhoršila. Ale já hraju s některými nastaveními na Low kvůli co nejlepší viditelnosti a co nejvyššímu frameratu, už mě nezajímá, jak to vypadá.
Tyjo jaktože ta hra vypadá tak hrozně? Ne že by byl zásadní rozdíl mezi low a high detaily, vyjma hloubky kontrastů. I na nejvyšší detaily se potýkám s mizerným vyhlazováním, nekvalitními texturami a především otřesnými LODy, které přeskakují nedaleko ode mě i v rámci iron sight zoomu, což naprosto nesnáším. Bych od Cryteku nečekal něco tak technicky nekvalitního, vždyť to vypadá jak nějaký louisianský Vietcong 2... To to downgradovali pro konzole nebo co? Dokonce uvažuji o refundu, jakkoliv hratelnostně by mě ten titul jistě bavil. :O
@Shoggot (06.01.2021 16:35): Naposledy se nám to stalo někdy teď před Vánoci kolem 50. levelu bloodline, byli jsme tři a asi tři hry po sobě jsme nepotkali vůbec nikoho... možná nějaký problém se servery... nevím...
@mazar1234 (09.05.2020 21:56): To se ten tým spawnul spíš hned vedle lokace, kde boss byl. Není to zas až taková výhoda, často naopak. Boss jde navíc pár triky dodělat docela dost rychle.

Shrnutí lore pro začátečníky.

A taky díky MCZ, že s náma taky už hraje, pro mě je ta hra ve třech dost osvěžující,s Bodkinem to hrajeme nejčastěji ve dvou. Na Steamu nás tady myslím s Mazarem máte, tak kdykoli budete chtít hrát, tak asi napište. My to hrajeme skoro furt.
No je to každopádne dosť náročné, tých pár hier čo sme hrali sme prehrali, aj s Bodkinom a Maximusom (sorry že som Vás natrel páni).

Ale prišlo mi trošku divné, že my sme nascoutovali cca 1 infobod a iný team už zabíjal kokotka, to akože mali v zadku raketu alebo čo.
@Shoggot (25.04.2020 15:40): Nikdo to tak cíleně neprezentoval, ale dlouho jsem měl za to, že jde výhradně o co-op proti AI, do čehož se dá naskočit i s neznámými spoluhráči. Což je věc, kterou jsem si už nebyl tolik jistý u hry proti živým protivníkům, kteří nejen mají skill, ale z (komornější?) povahy hry jsou o to více sehraní.

Každopádně noted a díky. Až trochu poleví současná závislost na KF, tak se ozvu. :-)
@MCZ (25.04.2020 15:27): Sám to rozhodně nemá smysl. Na druhou stranu, člověku fakt stačí jako spoluhráč jen jeden, popřípadě dva další.
Podle mě má hra fakt dobrý matchmaking a začátečníkům se opravdu nestává, že by je vystřílel někdo zkušený. Je to i jeden z důvodů, proč u toho moji přátelé zůstali a hrají skoro teď už jen Hunt.

Jestli to ale někdo prezentuje jako PvE hru pro sólisty s "prvky PvP", tak buď úplně blouzní nebo si prostě vymýšlí (aby mohl hru recenzovat asi pro svůj kanál, zahraješ si to na tři hodinky, natočíš nějaký záběry a pak vypálíš, že máš ve hře 50 hodin).
Ve hře mám nějakých 650 hodin, máme vlastní Discord, hrajeme i se začátečníky.
@Shoggot (23.04.2020 15:53): Dobrej trailer.

Myslím ale, že právě tyhle nejasnosti ohledně typu hry jsou jednou z těch věcí, která lidem jako jsem já brání do hry vstoupit. Takže možná že jako jednotlivec bych mohl mít proti AI šanci, pokud mě však během každé hry odstřelí některý z hodně sehraných týmů, tak why even bother...
Nový trailer


Recenze od Indiana

(trochu nevěřím, že v tom nechal 50 hodin, na druhou stranu to hrál na PS4, což musí být o několik tříd horší zážitek)
Apropo, není to PvE s prvky PvP. Je to absolutně a primárně PvP hra s prvky PvE. Těžko říct, co ho dovedlo k tomu tohle říct :)
Od 12. prosince (tedy zítřka) do 16. prosince bude možné hrát hru zdarma, tak se připojte k nám do bayou, ať je co střílet :))
Pro všechny majitele Early Access verze:

Už 19. srpna budou mít live servery wipe a bude možné hrát verzi 1.0 s týdenním předstihem.
odkaz
Tak jsem to právě prestignul. Všechny prachy pryč, všechny zbraně, všechny předměty pryč, uplně zpátky na začátek, všechno zase odemknout znovu. Ale mám Prestige 1 :)) Ačkoli myslím, že odměny ve skinech v 1.0 začínají až na Prestige 5, ale nejsem si jistý.

@Paul (31.07.2019 08:50): Zatím to tedy vypadá na 1.0 na samé dobré zprávy, byť nejvíc stížností je teda zatím na nový systém odemykání zbraní (okamžitě přislíbeno, že ho do 1.0 předělají) a balancování zbraní (už se opravuje na základě podnětů od hráčů). Už taky zkusím 1.0 na test serveru, ale co jsem zatím koukal z videií, některým lidem zas třeba takové změny nedělají uplně problém.
Tak dobrý, na steam foru ten rumor vyvrátili

"I just wanted to share an official statement also from the Developer team directly in case people won't believe our awesome moderators.

Hunt: Showdown is not going to the EGS for our 1.0 release. If we ever decide to also bring Hunt to the EGS this will NOT be as an EGS Exclusive and will only be an addition to the current platforms. "

Samozřejmě, když zazvoní Timmy s pytlem deseti mega USD, tak by nepochybně názor změnili :)
@Shoggot (30.07.2019 15:20): teď se na retardeře špekuluje že to možná s 1.0 hoděj na EGS, tak to raději jdu koupit dokud to je na steam...na wingamestore je to za 19 éček.
Akorát mě irituje že to potřebuje sluchátka a klávesnici a myš :)
@Paul (30.07.2019 14:31): Já MP nijak neholduju, ale Hunt mě strhnul jak nic. Ta atmosféra je neskutečná a hratelnost prostě krystalická. Mám pocit, že s Bodkinem už nehrajeme nic jiného.

Výhoda je, že se to dá hrát dobře i solo, byť samozřejmě jinak a je to opravdová guerilla v tu chvíli :). Podle Bodkina už ve módu kde můžou být i trojice už je ale být solo brutálně těžký, tam tě prostě přestřílí, což ale zase jako dává smysl.
Navíc budou už jsou v 1.0 bossové velmi těžcí a agresivní, teď jsou spíš časové zdržení a největší nebezpečí je, že při jejich zabíjení na sebe upozorníš ostatní a nemusíš si přitom všimnou, že se kolem tebe stahuje smyčka od jiných hráčů.
Byť my už to taky řešíme tak, že bosse zabíjíme jen melee, což je velmi tiché :))

Na test serverech už navíc běží verze 1.0, ale já se ještě stále držím early acces verze.
Po dnešní seanci s Bodkinem zvyšuji hodnocení. Metoda "jeden mlátí kladivem pavouka, druhý hlídá jestli někdo nejde" je mistrovská.
Jinak je to opravdu PvP a ta PvE je spíš doplněk toho. Ale skvěle to funguje.
PvP je jednoduše parádní. Právě se mi ve věznici podařilo sejmout 6 lidí (kde měl být Assassin), poslední duo lovců mě asi po pětiminutové přestřelce udolali.
Ten sound design je neuvěřitelný, ozvěný výstřelů uvnitř kamenné věznice se dokonale mísí se zvuky kroků, monstrozit venku, řetězů a střepů, napětí funguje na 100%. Dokonce se sluchátky jsou ty výstřely zbraní (ještě jednou: jsou naprosto excelentní) SKORO nepříjemné, takže to funguje, jak má. Celá gunplay je za 10/10. Zvuk je uplně mimo měřítka.
Je to zatím dost zábava, podle mě to má velký potenciál, byť se bojím, že čistě takhle se to může relativně brzo okoukat. Naprosto excelentní zvuky zbraní.
@Bodkin (10.08.2018 22:19): dík, jsem přehlédl ty ikonky počasí. Předtím jsem nechal vždy random a hodilo mi to noc. Za dne to má taky skvělou atmosféru. Strašně by mě tahle hra lákala kdyby to byl čistě STALKER-like singleplayer, to zasazení je prostě libový. Škoda.
Zajímalo by mě kolik do finální hry plánují map.
Dá se tady vybrat zda hrát ve dne nebo v noci? Nebo aby se čas měnil? Zatím jsem hrál třikrát a pokaždý noc, docela pruda.
Je to nuda. Přesně ten typ hry, kde si hledíš svýho, zabiješ pár potvoráků, 10 min se nic neděje a najednou ti něakej chytrák jebne kulku do hlavy.

Je to vizuálně pěkný, což se od Cryteku očekává, a optimalizace blbá, což se od cryteku očekává též.
Ok, tak atmosféru, grafiku a zvuk to má perfektní. Až vyjde plná verze, snad s víc mapama a nějakým single módem, tak bych to vzal. Sandy Bridge už tomu ale taky nestačí, využití všech cores konstantně na 100% a framerate skáče mezi 30 - 60.
@Paul (10.08.2018 12:58): "tohle se prý hraje dost jako singleplayer" Lolz... Kolikrát se mi stalo, že masím Bosse a naráz zničehonic headshot, protože to začalo být MP.

"kvalitní atmosféru a zasazení."

To jo, být to SP Stalker-like, tak jim nahážu love a utrhám ruce.
Na steamu o víkendu zadarmo. Vyzkouším, ikdyž mě MP nezajímá, tohle se prý hraje dost jako singleplayer a má to kvalitní atmosféru a zasazení.