Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hour of Victory

25.06.2007
22.02.2008
41
13 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Hour of Victory je jedna z mnoha First-Person akcí, sázící na prostředí 2. světové války. Hráč na rozdíl od jiných podobných akcí má možnost libovolně přepínat mezi třemi postavami (sniperem, komandem a špiónem) a každá z nich má své unikátní schopnosti a vybavení. Hour of Victory se nezabývá historickými událostmi, ale zavede vás na zcela fiktivní mise do různorodých prostředí, jako např. Libye, Alpy atd.). Příběh se točí kolem německého jaderného programu a spojeneckých snah o jeho přerušení.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 40
Co k tomuhle sakra napsat? Tohle je jednoznačně druhá nejhorší hra která se odehrává ve 2. světové válce. První je nějaká srajda od City interactive. Nechtěl jsem psát ani komentář ale tahle hra mě totálně vytočila. První 3 mise byly sakra krátké a já si říkal "To bude tak krátké?". A pak přišlo na řadu ovládání tanků, což je sice fajn nápad, ale hra se mi začla tak trochu sekat. Takže jsem snížil detaily a čekal zlepšení. No zlepšení se sice dostavilo ale rozhodně ne herní. Neustále se na mě vrhaly němci, což je asi největší mínus hry. Neustálé respawnování nepřátel. Musel jsem neustále utíkat dopředu abych se jich zbavil, ale když na Vás pálí zepředu i zezadu tak je to k naštvání. Dále je tu další neduh což je umírání, ne že by hra byla těžká ale když do mě někdo vpálí 20 kulek a jsem v pohodě a za stejnou postavu po chvilce do mě vpálí 5 kulek a chcípnu aniž by mi blikala obrazovka tak to mě naštve. Navíc ty checkpointy jsou tak nešikovně rozestavěné, že bych zvracel. Ke konci hry mi přišlo že nejsou vůbec a celá mise se musí uhrát na jeden zátah. Příběh raději nekomentuji protože je to neustálé klišé a navíc mi ani pořádně nedával smysl. Voice acting byl tragickej a to hlavně v případě Rosse to jeho debilní "Bang, boom thats me." mě tak strašně iritovalo že jsem musel rychle vypnout zvuk. Grafika když jí dám na nejvyšší detaily tak ujde ale nic extra na rok 2008 to rozhodně není. Dámy apánové tohle je prostě špatná hra která mě jen ze začátku trošku bavila ale na konci jsem si připadal jak 2x rožvýkaná žvejkačka.

Pro: Ehm.... Dá se to hrát, celkem začátek

Proti: Příběh, délka, konec, ovládání, inteligence nepřátel.... Je toho hodně

+12 +13 −1
  • PC 20
Šest dní pozoruje pařanský Bůh všechny vývojáře, jak se snaží udělat ze svých her, něco nezapomenutelného. Sedmý den pařanský Bůh odpočívá a právě v tento den bylo stvořeno Hour of Victory. Šlapat do lejna je lepší, než hrát tuhle "konkurenci všech těch CoD, MoH, Commandos, ...". Byl jsem nepozorný a neustále jsem padal do těch hrozných sraček, ze kterých se dalo lehce vyjít, ale já naivně doufal, že hru nakonec osvítí světlo boží a rázem se z ní stane něco jiného. Popravdě doufat, je v téhle hře až moc velký luxus, protože ona, i když má zajímavé prvky, kterými se chvástala před vydáním, ale realita je trochu jiná a tak "musíte" trpět.

Nejenom, že se hra velice špatně hraje, on se také tvůrcům podařil husarský kousek s Unreal Enginem 3, který snad vypadá ještě hůře, než by měl. Všechny postavy vypadají jako z cirkusu, divné ksichty, nabubřelé tváře a hromada keců. O linearitě nebudu ani povídat a o nereagujícíh nepřátelích vůbec ne. Vemte si ve hře jakoukoliv německou zbraň (ať můžete sbírat střelivo) a prostě běhejte, jak v jednoduchém deatmatchi a zachvilku jste ve finále, které je snad nejubožejší jaké jsem měl možnost, kdy hrát. Jakýsi teleportující se oficír, kterého stihne krutá smrt, mne opravdu dostal a ani se tvůrci neobřežovali s jakýmikoliv titulky, takže konec a šmitec. Vrchol.

Btw: největším překvapením pro mě byli brejkující německé mrtvolky na nádvoří jakéhosi zámečku, opravdu funny, bejval bych to natočil na Xfire, ale bohudík hra ho nepodporuje!

Pro: 2. světová válka, výběr ze tří charakterů,

Proti: zbraně, velmi krátké, striktně lineární, závěrečný teleportující se boss, tupí nepřítelé, checkpointy,...

+7
  • PC 20
Hour of Victory je další z řady FPS z 2. světové války, naštěstí však nesází na to jak to ve skutečnosti bylo ale na alternativní příběh, což je jedno z mála plusů této hry. Když jsem se dozvěděl že hra využíva UE 3 čekal jsem hezkou grafiku, po zapnutí hry jsem si ale říkal jak je vůbec možné aby někdo takhle pokazil grafickou stránku. Všechno ve hře je doslova odporné a nereálné, obličeje lidí vypadají jak po ošklivé autonehodě a pokud čekáte fyziku tak tu ve hře nenajdete téměř nikde

Autoří se snaží nalakát na 3 charaktery které můžete libovolně kombinovat. První postava je typickej drsňák kterej toho hodně vydrží ale taky nemá žádnou bonusovou schopnost, krom toho že může odvalit balvany z cesty (což ostatní nemůžou :D). Další je sniper který umí šplhat po laně a poslední je jakýsi špión který může otvírat zamčené dveře. Z toho vyplívá že v každé misi můžete obvykle jít chvíli třemi cestami, které se stejně ale po chvíli střetnou, takže je úplně jedno koho si vyberete.

Dalším neduhem hry je AI které je na rok 2008 dost špatná. Příběh nestojí za nic, a zakončení bylo katastrofální. Ještě další plus je jedna mise díky které jsem si vzpoměl na wolfensteina, který, ač je starší tak mě bavil mnohme víc (hrál jsem ty hry chvíli po sobě)

HoV je zkrátka špatná FPS kterou rozhodně neberte pokud se nechcete pobavit nad její debilitou.

Edit: Koenčně dohráno, zakončení hry (příběhu) bylo strašné, stejně tak jako poslední mise kde se tvůrci ani neobtěžovali udělat neviditelné zdi či jiné zábrany - bez problému se dalo dostat mimo mapu.

Pro: Dalo se to hrát, tak blbé až je to sranda

Proti: Grafika, AI, optimalizece

+5 +6 −1