Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Před začátkem psaní tohoto komentáře jsem si přečetl ten k druhým Lost Tales a první odstavec by skoro šel zkopírovat. V pořadí již šestý Hero of the Kingdom je to tiž stále stejná hra. To bylo jasné už před pořízením, ale přesto jsem se do hry těšil. Navíc už jsem v další díl nedoufal, autoři se k jeho oznámení vůbec neměli. Snad je prodeje přesvědčí k tvorbě něčeho dalšího. Příběh těsně navazuje na Lost Tales 2 a přímo předchází úplně první hře. Kruh se tedy uzavřel.

Hned na začátku na vás čeká hromada úkolů a je jich velké množství po celou hru. Na rozdíl od jiných dílů je zde docela omezený počet surovin a většinou vše tak tak vyšlo na postupné plnění úkolů, které na sebe často navazují. Tedy ne nutně příběhem, ale předměty. Dvakrát jsem se dokonce na chvíli zasekl a musel vše znovu projít abych věděl kudy pokračovat. Dříve byl spíš problém co splnit první. Herní doba je opět necelých pět hodin, ale klidně mohla být trochu delší. Bavil jsem se i po šesté úplně stejně a klidně bych bral další hru na stejných principech. Ale za změnu by už možná stálo prostředí.
+15
  • PC 70
Po několika letech, kdy už se zdálo, že tato série nadobro skončila, dokonce to i potvrdili samotní autoři, se najednou objevil 6. díl. Samozřejmě jsem si ho jako zapřísáhlý fanda nemohl nechat ujít a rozehrál ho jen pár desítek minut po vydání. A zas to na mě dýchlo jak už několikrát.

Známý lovec Brent, který se objevil minimálně v prvním dílu jako zkušený protagonista takřka ve stylu ubohého dobrodruha s šípem v koleni ze Skyrimu, je tu s plnou parádou. Hned po kratičkém začátku je na něj chrleno množství více či méně důležitých úkolů od "Dones mi pivo!" po "Zachraň nám králoství, jinak tu všichni umřeme!" Tohle dřív v sérii s takovou intenzitou nebylo. Tady jsem měl otevřeno snad 30 úkolů najednou a prakticky žádný jsem nebyl schopen udělat jen tak, protože na sebe tak nějak navazovaly a nějaký předmět, který jsem získal odměnou přímo chtěl zas někdo jiný v rámci úkolu, abych pak za odměnu dostal třeba prosté děkuju a pytel mouky. Prostě klasické schéma pohádky o kohoutkovi a slepičce. Jen prostě malinko trpěla ta zábavnost z předchozích dílů, protože neustále je všeho nedostatek a je nutné přepínat obrazovky, vyzobnout tu správnou věc a tu předat o pár obrazovek dál. Přišlo mi, že autoři zbytečně tlačili na pilu a uměle natahovali herní čas, ač to nebylo vůbec potřeba.

No nevadí. Příběh je podobný jako u jiných dílů, ale zase je to něco trochu jiného a je to prima pohádka. Změn je minimum a objevil jsem snad jenom pár předmětů a jednu příšerku, které nebyly použity už dříve. To ale taky není na škodu, protože je to pořád fajn a to i z toho důvodu, že od posledního dílu utekly 3 roky. Ovšem, kdyby někdo hrál všechny díly bez větších přestávek, tak se asi stereotyp a únava dostavit může.

Takže, není to špatná hra. Může se to klidně hrát bez znalosti předchozích dílů a bude bavit. Bude bavit i fanoušky série, je tam všechno, jak to máme rádi. Ale je to prostě trochu moc chaotické. Je otázkou, proč, ale třetí díly: Hero of the Kingdom III a tento, jsou v dané trilogii nejslabší. Ale ne zas o tolik, je to pořád fajn hraní.

Bude ještě někdy série pokračovat? Myslím, že ne. Ale byly to fajn časy a třeba někdy vznikne něco podobného v jiném kabátku. Kdo ví.

Pro: po delší době zase další nášup, všechno je tak, jak to každý zná z minula, některé fajn momenty příběhu

Proti: tvůrci víc tlačí na pilu a je to o běhání sem a tam, všechno je tak, jak to každý zná z minula

+20