Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 80
Českých a slovenských RPG moc vytvořeno nebylo, vždyť na DH jich není ani sto, a to jsem v nich zahrnul i freeware tituly a hry, které mají RPG jako sekundární žánr. O to cennější každé z nich je, zvláště když je zasazeno do slovanského prostředí.

GODS: Lands of Infinity je v podstatě osekaný titul, se značně omezenými možnostmi, ale přesto, nebo možná právě proto, jsem se při jeho hraní hodně bavil. Příběh je hloupý a asi i úplně zbytečný, protože i bez něj by hra byla stejná, jako je teď a to samé by se dalo říci o dialozích.

Vůbec nechápu, proč mě tahle hra tak bavila, protože se v ní nachází skoro všechno, co v RPG moc nemusím. Tahové souboje patří podle mě do strategií, ale tady mi nějak nevadily, pohled z vlastních očí zase uvítám spíše v FPS a družinu bojovníků prostě nemám rád. Snad je to podobností s Disciples II: Temné Proroctví (až na ten pohled), že mi tyto aspekty nevadí.

Pro: slovanské prostředí, jednoduchá hratelnost, souboje

Proti: příběh, dialogy

+18
  • PC 65
Hrál jsem Gods jako přílohu ve SCORE, je to docela dobrá hra, ale hlubší zážitek ze hry?
Toť otáka:
Ke hraní doporučuji, byť grafika exteriérů a pohyb v nich (sektory) silně připomná Wizardry VIII, herní systém je nedotažený- např. alchymie zcela postrádá smysl, dole na obrazovce jsou volné sloty pro další postavy do party, ale nikdy je nelze naplnit. Byl jsem zklamaný, že ve hře není jediný interiér, žádný dungeon...
Na druhou stran vydržel jsem až do konce, hra je lokalizovaná a jde vidět snaha o návrat ke klasickým RPG, včetně soubojového systému na tahy.
Takže tak 6/10
+15
  • PC 40
Už delší dobu jsem měl chuť na nějaké bytelné fantasy RPG, ale Gods mě bohužel vůbec nechytly. Tuto hru jsem rozehrál již 2x a vždy jsem skončil v Prokletém lese u prvního člena party - elfa. Příběh to tak nějak nemá, dialogy jsou velmi strohé, prostředí jednoduché ale malebné a bojový systém nezáživný (ne tahy samy o sobě, ale bylo to celé dost jednoduché a taktizovat prozatím moc nešlo). Lokace mi přijdou dost prázdné, sice se po mapě pohybují NPC, ale pokecat se s nimi pořádně nedá pokud u sebe zrovna nemají quest. Zpočátku mě zaujalo místo dění, protože prostředí, podobně jako Zaklínač, vychází z Evropské fantasy.

Jak říkám, Gods je zaměřena především na old-school hráče a u nich i nejspíše zaboduje. Já se budu muset poohlédnout někde jinde. Za mě 40%.

(odehrál jsem asi 5 hodin)

Pro: prostředí, malebné krajinky, hudba

Proti: sterilnost lokací, stereotypní souboje, příběh vycucaný z prstu, kamera je zasazena šíleně blízko zemi

+13
  • PC 85
Vyslankyně bohů má na světě zabránit návratu zlého boha, ale při příchodu na zem ztratila své schopnosti a musí je postupně získat zpět. Přitom cestuje po světě, obchoduje, kouzlí, bojuje, prozkoumává krásnou krajinu, seznamuje se s lidmi a hledá svatyně, aby si mohla s bohy promluvit.

Hra v podstatě předělává koncept starých tahových RPG do nové grafiky a vylepšuje jej k dokonalosti. Po světě se hráč pohybuje v pohledu první osoby, při tahovém boji se přepne do pohledu shora.

V nepokoji zmítaném kraji, může hráč díky svým bojovým, nebo obchodním schopnostem, slušně zbohatnout.

Ve hře jsou překvapivě zábavné věci, jako alchymie, sbírání květinek, kouzlení a podobně. Jsou tu ale i chyby a hrubé nedodělky. Některé mapy jsou velké a hráč zbytečně dlouho běhá. Spousta věcí není dodělaná a je skutečně smutné vidět tolik zábavných nápadů, které se dotáhly jen do prvního levelu.

Hra od slovenských vývojářů Cypron Studios překvapuje výbornou hratelností. Kdyby taková hra vyšla na západě a byla dokončená, stala by se hitem. U nás vyšla předčasně a bez povšimnutí zapadla a to je velká škoda.

Pro: živý svět, zábavné, hratelné, výborné mapy, uvěřitelní společníci

Proti: nedokončená, zdlouhavé běhání, zabité nápady, nevyrovnaná obtížnost

+8
  • PC 70
Jednoduché ale chytlavé rpg s dobrým systémem soubojů a svým způsobem pěknou grafikou. Příběh je naivní a hra jako taková nedodělaná že by se autoři měli stydět. Ale až k ledovým pláním byla celkem radost to hrát. Dál už je to ovšem neskutečně tupé, jednotvárné a nesmyslně obtížné.

Hra vás navíc nutí hrát za bojovníka, bo první učitel magie je až kdesi v polovině hry a s lukem vás nenaučí nikdo.
Každý obchodník nabízí opravu vybavení, ačkoliv se nic nerozbíjí, ve výpisech povolání se objevují zcela neexistující classy, alechmie ač hezká, je nahovno pro nedostatek zajímavých receptů, ve hře jsem asi tři dýky a všechny jsou čistě úvodní, takže s touhle kariérou jsem se rychle rozloučil.

Souboje jsou docela vyrovnané a imho nejzábavnější část hry. Je třeba v nich měnit taktiku podle zůčastněných postav, které se k vám postupně přidávaji.

A Kyla Cole v pozdějším update vypadá neskutečně hnusně, jinak tam asi přibylo dýk, receptů a možná i něčeho dalšího, ale nehrál jsem rozšířenou verzi.

První dvě třetiny dobré, z toho ta první = demo.

Pro: souboje, grafika, atmosféra

Proti: primitivnost, nehorázná spousta nedodělků ve všech směrech, tupá poslední třetina hry

+5
  • PC 65
Průměrná až podprůměrná hra, kterou sráží na kolena Bčkovost, která kouká z každého kouta. Od menu, přes intro až po uši. Grafika, ale jako taková není zcela zlá, kdyby se více zapracovalo na designu ... Animace v boji jsou taky kostrbaté. Škoda, škoda, kdyby si vývojáři dali více práce, tak by to mohla bejt dobrá hra i.

Pro: pár světlých věcí by se našlo

Proti: Bečkovost úplně snad ve všem

+1 +3 −2