Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Glitchspace

50
1 hodnocení Platformy
Žánr:
logická > nezařazeno *
adventura > 3D adventura
Forma:
freeware
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
05.05.2016 PC
Vývojáři:
Glitchspace je logická plošinovka s motivem vizuálního programování, viděná z pohledu první osoby. V jednoduše graficky ztvárněném světě plném kvádrů budete řešit řadu logických problémů. Je nutné pohnout s červenými kvádry tak, aby bylo možné dojít do závěrečného portálu. Pohyb nebo vlastnosti kvádrů lze ovlivnit pouze tak, že na návrhovém plátně poskládáte různorodé logické členy ve správném pořadí. Postupně se zpřístupňují nové prvky a obtížnost roste.

Glitchspace také zaujme neobvyklým ambientním soundtrackem.


Poslední diskuzní příspěvek

Podle walkthrough jsem někde za třetinou a začíná mi docházet trpělivost. 80 % herní doby trávím na návrhovém plátnu, které je těžce…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 50
Rozehráno dvakrát. Podle walkthrough na youtube jsem poprvé přestal asi ve čtvrtině, teď podruhé jsem se dostal někam do půlky. Dál už nemůžu, protože to psychicky nedávám. Koncept, grafika i zvuková stránka jsou zajímavé a povedené. Ale zábavnost přesto kulhá na obě nohy a nejradši bych ji zastřelil, aby se netrápila...

Většinu času jsem trávil v návrhovém plátnu, které je ale udělané úplně blbě. Těžko se to popisuje, zkuste si představit něco jako špatně udělaný inventář v adventuře. Víte, co přesně chcete udělat, ale nejde to (nevíte jak). Až nepříjemně často jsem udělal něco jiného, protože prostě "doprdele, zase špatný tlačítko". Frustrace vrcholí v momentě, kdy jsem se někam pracně soukal, abych při posledním kroku udělal chybu (většinou přehlédnutí nebo ukliknutí), načež jsem spadl a hra mě respawnovala nad prázdnou podlahou. Takže "return to checkpoint", což může být klidně o 5 minut debilního klikání v plátně nazpět a opakování již splněné překážky.

Autoři se snažili ozvláštnit hru tím, že vám občas nějakou schopnost seberou, takže je pak nutné vymýšlet alternativní postup. V takových chvílích jsem se nebavil a spíš jsem měl pocit, že mě hra nutí drbat se levou nohou za pravým uchem.

Mrzí mě to, protože jsem si myslel, že si Glitchspace užiju. Koneckonců k programování mám vztah a first person hry mám rád. Ale kdybych měl takhle programovat v práci, tak se na to vykašlu a půjdu radši smažit hranolky do mekáče.

Pro: Zajímavá "digitální" stylizace / Některé hádanky jsou povedené

Proti: Frustrace ze špatně ovladatelného plátna / Frustrace ze špatně umístěných respawnů / Frustrace z časté změny pravidel (dostupných schopností)

+9