Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Ty vole, ty vedlejsi mise jsou neskutecne random. Jsem hral jednu control misi se dvema hrdiny. Naprosto v pohode, ale nesplnil jsem vedlejsi ukol s legendarnim zbranovym modem jako odmenou, tak jsem misi zkusil znovu, tentokrat s jinymi hrdiny, kteri jsou pro ten vedlejsi cil vhodnejsi a po trech kolech jsem byl obklicen asi 20 locusty a naprosto bez sance. Wtf?!
@Bursoft (15.06.2020 12:47): Ty omezení, koho smíš, nesmíš vzít, nejsou příjemný. Holt daň za příběhový postavy. Čímž také trpí Iron Man mód, který podobně jako v Mutantovi je jen čirým sadomasochismem, ne zábavou jako v XCOMu, a teď nemluvím o obtížnosti (XCOM je i tak suverénně nejtěžší z těchto her), ale o zábavnosti, resp. frustraci, kdy ti skončí celá hra, protože ti zabili postavu, která nesmí zemřít.
@BUMTARATA (15.06.2020 12:45): Ještě bych teda rád dodal, že jsem si nemohl na posledního bosse vzít heavyho, což mě strašlivě nasralo, protože to byl moje jediná postava na 8. lvlu a hrálo se mi s ním dobře. Asi nejlepší kombinace s Mikaylou.. Hlavně mi tam chyběla jeho dmg, měl jsem na něm nějakou legendární věc, že po zásahu měl šanci (snad 60%), že vystřelí znovu na stejnej cíl..
@Bursoft (15.06.2020 12:35): Jo, to je velká věc, kterou před tebou hra nevím proč tají, a sice že můžeš položit frag nebo dokonce použít proximity mine na e-hole. To usnadní hodně věcí.

Jo, s těmi buildy máš pravdu, proto mi přijdou hodně nevyvážené. Já tak nějak vytušil, že extra akce budou užitečné (v XCOMu to vyhrává hru), a tak jsem se soustředil hned od začátku tím směrem. Třeba medika jsem měl až někde v polovině hry, protože jsem se u Supportů soustředil především na Paragona (Empower, Teamwork, …).
@BUMTARATA (15.06.2020 12:20): První boss mi taky nepřišel extra těžkej, spíš byl dost na dlouho (jak jsi ho musel pořád otáčet čelem ke skupině - měl jsem je rozdělené po dvou). Druhej boss mi přišel těžkej, než jsem přišel na to, že můžeš pokládat miny na ještě neotevřené díry, z kterých lezou hnusáci. Třetí boss mi přišel peklo.

Máš pravdu, že záleží na buildech a skillech, ale těžko můžeš dopředu vědět, co budeš potřebovat... a já se dostal s docela dobrým progressem do poslední třetiny (vždycky po třetině zdraví se boss uložil), ale od tama to bylo už blbý. A hlavně jsem to nechtěl restartovat a dumat, co by mohlo být lepší na toho bosse.

V té mé uložené pozici jsem měl málo HP a prostě přišlo mi, že Sid s Mikaylou jsou úplně v klidu, nechodilo na ně moc enemáků, zatímco druhá strana s Gabem a tou brokovničářkou byla hrozně zahlcená.. výbušní brouci, obyč enemáci s overwatchem atd..
@Bursoft (komentář): K těm bossům. Myslím, že trik je právě v tom nenechat se zaplavit „obyč enemáky“. Nevím, na jakou jsi hrál obtížnost, já to hrál na Experienced a prvního bosse jsem dal bez větších potíží, druhý mi zatopil právě těmi hordami, takže jsem ho musel opakovat a pohlídat si to, pak už to bylo více méně bez problémů. Posledního jsem smáznul, než se stačil nadechnout.

Hodně ale také záleží na buildech, přišlo mi, nevyzkoušel jsem je samozřejmě všechny, že je mezi nimi propastný rozdíl. Já se hodně soustředil na extra akce, což se mi posléze hodně vyplácelo; vymaxovanej Empower a Teamwork na Gabeovi, Fast Fingers a Chain Shot na Mikayle, apod. Velkou roli asi taky hraje výbava, konkrétně Commando Vest, která dává Potential (šanci refreshnout cooldown na random skillu), se velmi osvědčila, nebo Swift (extra akce) na zbraních, apod.

Ale máš pravdu, že je tam toho strašně moc a člověk se v tom snadno ztratí a za chvíli neví, kdo co umí, kdo co dělá, a je v tom bordel. Naštěstí tam dali alespoň tu přehledovou tabulku, kde to všechno vidíš, ale stejně. Zasloužilo by si to výrazně zjednodušit, prořezat minimálně o polovinu.
@Bursoft (04.06.2020 19:29): Mna tiež štvali tie bočné misie. Radšej ich mali dať menej (alebo nepovinné) a bohato by mi stačila 15 hodinová herná doba. Posledný act bol naozaj neskutočne natiahnutý.
Tvl ty boční mise mě zabijou. Kolik tam té vaty musí být než to člověk dojede? Teď jsem hrál 3 act, 5. misi a už asi po třetí mi to hodilo 3 povinný boční mise. Tady ta hra těžce ničí můj herní apetit..
Jsou tu mise, kdy utíkáte před bombardováním a musíte doběhnout do cílového kruhu na konci mapy. Mise se neukončí, dokud tam nejste všichni. Měl jsem tam tři a čtvrtému zbýval doslova metr, ale žádný dostupný akční bod, aby ho překonal. Konec je na spadnutí, v dalším kole mě jistojistě zabije bombardování. A pak si zčistajasna uvědomím, že bych za ním mohl odpálit granát a tlaková vlna by ho třeba odhodila dostatečně daleko… A ono jo! Epická hra.

A taky je tam docela vtipný bug, kdy postava, která je hidden, zůstane hidden i v cutscéně.
@Paul (27.04.2020 16:11): Uz jsem to zminoval, v XCOM je stejne zasadni strategicka cast jako ta takticka. Gears Tactics zadnou strategickou cast nema, bude tak oproti XCOMum postradat hloubku a vyssi smysl vaseho pocinani. Samotne tahove souboje to pro me proste neudrzi a sam tak o Gears Tactics, ac jsem si XCOM Enemy Unknown hodne uzil, zatim neuvazuji.