Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Final Fantasy VII


Diskuze

« Novější Starší »
Mně to vlastně ani nevadí, Final Fantasy VII byla božská hra tehdy, a je božská i dnes....ve své původní podobě :-)
@Red (16.06.2019 08:29): Vyvoj trval dlouho proto ze hlavni mozek projektu, Nomura, delal Kingdom Hearts 3. dalsi casti by nemeli trvat uz tak dlouho. Uz jen z toho duvodu ze plno veci budou mit hotovych z casti prvni. Rika se ze by dalsi casti meli nasledovat tak po roce od sebe. Jestli jich teda bude vic, ono klidne muze byt ze budou jen dve, v SE to sami nevedi.
O PC bych se moc nebal, SE tam uz vydava prakticky vsechno co udela, nevim proc by FF7 remake mela byt vyjimka. Pozdeji ale bude, myslim.
Hmm kompletního vydání remaku se stejně podle matematiky nedožiju. Vývoj týhle epizody trval x let a končí to útěkem z Midgaru. To taky znamená, že každá epizoda bude na jiné generaci konzolí. Předpokládám, že tím spíše bude tlak na exkluzivitu a tedy nevydání na PC.
tak ono to hlavne neni uplne jisty ze tam budou dve nastaveni. Ale u FF 15 byli a zadny potize to nedelalo. A ja proste mam za to ze budou chtit vyjit vstric co nejvic hracum, protoze plno lidi, jako treba Sadako, ty takticky souboje nechce, a na druhou stranu podle me budou chtit aspon nejak dostat soubojaku puvodnimu.



@Jab (12.06.2019 08:43): moc nevim co by meli ubirat. Ale myslim ze tam nebudou nahodne souboje a nebude jich tolik.
Spis predpokladam rozsireni u mnoha veci, vic materii, vic summonu a podobne. Pribehovej grind posledni dobou taky v jrpg uz spis nebyva, nechava se lidem na nepovinne casti hry kde maji nejake ty mega bossaky a podobne. Ale ono to tak vzasade bylo i v puvodni verzi, ten skutecnej grind nastal az ve chvili kdy se clovek rozhodl zabit Ruby a Emerald Weapon. Ale jestli jsme to sparvne pochopil tak grind povazujes za mechaniku, sice dle tveho spatnou, ale mechaniku, to se mi libi, ze netvrdis ze to je chyba hry, jak maji nekteri lide ve zvyku :)

Jinak by me zajimalo jak si poradi se slavnou prevlikaci scenou a jestli bude mit Cid u pusy cigaro jako v originalu, doba temhle vecem moc nepreje, tak snad jim to omluvi ta soudrznost s originalem a nevymeknou:)
@Richmond (12.06.2019 12:12): :D se obávám, že trochu přeceňuješ můj vliv na vývoj her :D
Ale tohle řešení dáme tam oboje, vyberte si, co se vám líbí, mi přijde ideální. Minimálně teda kdybych byla ve studiu, co dělá takhle drahou hru, tak chci, aby si to koupilo co nejvíc lidí a když se tam vrzne jen jedna možnost z akce versus ATB, bude část hráčů vždycky nespokojená.
@Ringo (12.06.2019 10:53): Tak i zopakování neva, když se věnuješ zase tématu. ;)

ATB s pauzou zrovna i mně zní dobře. Ale u FF série by u mě už musely mému vlastnímu hraní předcházet skvělá hodnocení od některých dalších z DH uživatelů.
@Charllize (11.06.2019 21:31): Soubojak by mel mit dve nastaveni, akcni a takticky. U taktickeho bude ATB a moznost pauzy. Akcni bude proste realtime rubanice
Ale to je skvělá zpráva. Jestli mě na FFVII něco sralo, tak to byl právě soubojový systém.

Ad Tifiny kozy - jo, když nevypadá, že ji to nadělení každou minutu převáží, působí výrazně líp. Obecně to graficky vypadá velice dobře, nějak takhle jsem si FFVII remake představovala, když jsem koukala na Advent Children.
@Jab (12.06.2019 10:21): Sice chápu, že se chceš teď tvářit konstruktivně, ale kdybys netrolil a šlo ti fakt o téma, tak ses to dočetl tady v diskusi.

Ale pro zopakování - velmi mi vadí odklon od klasického ATB soubojů, s čím nic nenadělám, tak zdetailnění obličejových rysů postav, které působí už takovým tím emo stylem, které mi ze hry docela ubírají atmosféru, na druhou stranu jsem zvědav, zda by mě i změněný soubojový systém nakonec třeba nebavil, pokud by grafika byla hezká, mohlo by se mi to líbit i v nové podobě s tím, že ale starou verzi rozhodně nezahazuji a zůstává pro mě specifickým a originálním dílem, jako to třeba cítím u Star Oceanu SNES vs PSP verze nebo Final Fantasy IV vs NDS i PSP verze. Možné příběhové doplňky oproti originálu a nějaké věci navíc jsou určitě lákavé. Pokud to rozsekají na několik dílů a opředou nějakými DLC, tak to jde asi automaticky mimo mě. Thats all, there is....
@jvempire (12.06.2019 10:06): To je částečně možné. Resp. chápu, co píšeš. Přesto mi často přijde, že zejména u těch starších her se ona kritika neobjeví téměř vůbec, páč její fandové si nechtějí ničit vzpomínky. Ale zrovna u FF7 je recht, že minimálně souboják je tu kritizován (alespoň v diskuzi) dostatečně hojně. A stále je dnes zábavnější jak hrát první Diablo za válečníka. Což je hra, která na soubojích stála de facto beze zbytku. :) Nadto tam, kde mě souboják u starých RPG bavil, to také píši. U Dungeonů jsem v tomhle chválil RoA sérii a BaK třebas. A Icewind Dale třebas souboje nepřepískl kvůli systému ale kvůli jejich míře.

Btw FF7 pro mě není stářím uplná rachotina. V těhle obdobích už mám své totemy. En bloc staré hry neodsuzuji. Je pravda, že je lepší vždy psát, v čem je daná mechanika dnes špatná. Ale zrovna u téhle hry imho stačí onen důraz na četnost a není třeba se v tom babrat.

@Ringo (12.06.2019 10:06): Když můžu, pomůžu... Co říkáš na ten systém vydávání remaku? Jak se ti zdají informace o změnách proti původní hře?
@Jab (12.06.2019 09:56): Co to tu zase hraješ? Slušnost....o flame ti šlo, tak jej máš, ne? Takže spokojen, ne? Jak co dopadne pro mě laskavě neposuzuj. Co je pro mě blbě nebo ne, o tom ty nerozhoduješ. A slušné je nelhat a nevytvářet či dotvářet o druhých lživé story, Jabe, což je bohužel zjevně takový tvůj sociopatický úděl, tohle činit :-)

A jinak, veř tomu, že patřím mezi ty slušnější, jiní ti tady nepřijdou říct na plno to, co bych si asi ani já netroufnul napsat. Ale zase když se mi něco nelíbí, tak já prostě hudu držet nebudu a klidně ti to řeknu na rovinu. A myslím, že docela slušně ;-)
@Jab (12.06.2019 09:56): Kritika mechanik je samozřejmě v pohodě, ale chápu že to někomu vadí, když to píšeš v podstatě u každé starší hry. Asi už celá DH ví co ti nevyhovuje, ale možná kdybys psal konkrétněji tak by tvou kritiku přijímali lidé lépe. Ono obecně napsat hra má grind(parser, nepodporuje myš...) a proto je špatná není moc přínosné.
@jvempire (12.06.2019 09:16): Také jsem sem ty IE hry k porovnání necpal. Ale kritika mechanik je přece relevantní tak či tak. Jakkoliv je pravda, že se dá jakákoliv kritika jakékoliv části hry vždy zazdít oním "každému vyhovuje něco jiného". Nicméně od toho tu píšeme komentáře, kdy je jasné, že jde o osobní pohled. Ostatně když bych si představil, že bychom psali recenze... To by bylo strašné zkoušet se trefit do obecného hráčského povědomí o dané hře a snažit se vyjít mu vstříc recenzí. :)

DH pro mě má smysl právě tím, že je "zaujatá". A tedy beru jako normální, že se objeví kritika mechanik přináležících celému žánru. Koneckonců i kecacím RPG bylo zde vyčítáno, že postup hrou se děje přes rozhovory (v nichž ale hrají roli statistiky), což je proti dřívějšímu pojetí, kdy se statistiky odráží tolik v soubojích a jimi se děje primárně postup.

@Ringo (12.06.2019 09:31): Drž prosím nějakou elementární slušnost. Zase cvokatíš a dopadne to zpět blbě jen na tebe. Klidně se drž toho, že jsem jen obtížnou mouchou. Je to zdravější přístup než ten tvůj stávající.
@Jab (12.06.2019 09:28): Prosím, diskutuj o tématech, o kterých něco víš. A ujasnili jsme si jedno, lžeš tady ty.

A opravdu tě nemám nad FF7, jak tu zase níže lžeš. A lžeš pořád, tak jen tady poukazuji na to, jaké srágory tady lžeš o FF7, to je docela logické. A ta tvoje občasná slizká lísavost k některým, s kterými se nemusíš, ale využiješ ji obvykle v momentě, kdy tě někdo upozorní na to, že píšeš srágory a trochu se za to do tebe naveze, to už je tak okaté, že se divím, že ti to není trapné, ale tobě není zjevně trapné nic.
@Ringo (12.06.2019 09:21): Prosím diskutuj už ke hře. Že si k tomu svému trollení u IE her lhal jsme si ujasnili.

Včera jsem byl bzučením mouchy a teď už mi zase píšeš plačtivé romány na pokračování. Drž se sakra tématu.
@jvempire (12.06.2019 09:16): Ono tady ani nejde o porovnávání, jde tady hlavně o to, že si chtěl Jab zatrolit a rozesrat normální diskusi. Viz Jab 11.06.2019 20:44: Jsem pro, aby si lidi zahráli tenhle shit znova. Alespoň si porovnají vzpomínky s realitou. Ale Square Enix tomu dává takovou nálož, že tu hru skoro lituji.[/i]


Dle mých hodnocení a dle toho, co jsem dohrál, je jasné, že mám nejraději Dungeony, jRPG, Ultimy, nesrovnávám a nevyvyšuji jedno nad druhé. To, že moc nemusím BG (a to jsem ji dohrál, stejně jako Icewind Dale) všichni vědí a nemám zapotřebí schválně jít do BG vlákna, jen proto, že se tam teď více diskutuje a je tam živo a roztrollit to tam, že ta hra je špatná proto a proto, jak to s oblibou u svých neoblíbených žánrů dělá Jab.
@jvempire (12.06.2019 09:16): Je to škoda, ono to jsou bezpředmětné diskuze. Já si užil FF VII, Ultimu VII, BG II a PST, ale i DM II, třetí Mass Effect, Zaklínače nebo další. Chce to zkoušet, ono ty nejlepší hry jednotlivých odrůd RPG jsou obvykle výborné nebo velmi dobré. Nejsou řazeny k tomu nejlepšímu ve svých podžánrech jen tak pro nic za nic.
@Jab (12.06.2019 09:10): Jabe, nepřekrucuj to, tvůj postoj k jRPG je takový, že k nim absolutně nemáš co říci ty, ale chodíš tady trollit a šířit hejty. Říci mně, že nemám co k FF7 říct , to je velmi úsměvné. A ano, u BG byl jednoho času flame, v podstatě vyplynul z všeobecné tehdejší řevnivosti, kdy se chodily hejtit dungeony a hry z první poloviny devadesátek, tak to byla taková menší odvetka vyvozena z kontextu atmosféry diskusí v RPG žánru a moderátoři nepřesunuli nějaké "mé trollení" u BG, ale celou tu diskusi na tehdejší téma, protože se spíše týkalo diskuse o RPG obecně. Takže tady zase nelži a nevytahuj na mě nějaké rádoby negativní nesmysly z minulosti pro své obecenstvo, které si to nemá jak ověřit.

A přijít říci o nějaké hře, že je shit a pak se hájit, že nejsi off topic, protože jsi to řekl ve vlákně k dané hře, zatímco já jsem off topic, protože jsem u Ultimy VII popsal pro dotvoření obrázku i nějaká ta srovnání s jinými hrami, to je zase tvá klasická účelová a demagogická lež.

Vůbec nechápu, proč chodíš diskutovat tady o hře, kterou nenávidíš a ještě se tu tváříš, že k ní máš co říct. Hrál jsi ji pořádně? Nehrál. Napsal jsi k ní nějaký relevantní komentář? Nenapsal. Jen si tu po té, co jsi se tu pokoušel rozmazat své lejno a někdo ti to vytkl, zkoušíš na chvíli hrát na slušňáčka, který tu posledních pár postů reaguje na Charllizeho umírněně, abys jako vypadal, že tu k tomu máš co říct, i když o tom víš naprosté houby a zakryl sen svůj shit, co jsi tu napsal ze startu a že ty jako nic, to zase ten zlý Ringo.
Tohle věčné dohadování už mi nedá. Podle mě řešit jestli je lepší FF než BG nebo Ultima nejde. Ultimy jsou naprosto perfektní hry, ale série FF je také super. Nic nemám ani proti Infinity hrám (za mě vede Icewind Dale - hlavně prostředím). Ale nejde to moc srovnávat, jde téměř o jiný žánr, každá z nich přistupuje k hratelnosti jinak. A to ani nemluvím o dungeonech. Ale napsat že třeba Dungeon Master je lepší než FF7 je blbost, ale stejně tak naopak.

Každému z vás zjevně vyhovuje jiný druh hratelnosti, je to vidět i na vašem přístupu k hraní. Jab navíc nedává mechaniky které považuje za zastaralé - je tak mnohem přísnější na staré hry a to co z nich vychází.
@Ringo (12.06.2019 08:51): Chápu, že nejsem na rozdíl od tebe off-topic. Kritizoval jsem čistě mechaniky původní hry a systém vydávání remaku. K Infinity Engine hrám jsem se tu vůbec nevyjádřoval. Btw když si naposled trollil v diskuzi k BG (což píšeš, že neděláš - zábavné), tak to moderátoři raději přesunuli do obecné diskuze k RPG. Zábavné, jak moc jedeš v systému "podle sebe soudím tebe".

Dvojnásob smutné, že sám nemáš k FF7 co říci a místo toho zase jen meleš něco ke mně. Nejsem úplně poctěn, že jsem ve tvém žebříčku nad FF7, ale tak co nadělám...
@Jab (12.06.2019 08:43): Dělám to u Ultimy VII a navíc jako srovnání s Ultimou 7, kde vyzdvihuji, jaká ukecanost u hry mi vyhovuje a ne ve vlákně o BG, kam chodí lidé proto, že tu hru mají rádi a proto tam chodí diskutovat o BG, abych jim tam chodil psát doslova, jaký je to shit. O tom, jak je FF 7 strašná si vykládej třeba právě ve vlákně o BG, kde ti zatleskají, protože si fanoušci BG o FF7 budou myslet zřejmě totéž, co ty. Pokud nechápeš tento rozdíl, tak nechápeš vůbec nic.
@Charllize (11.06.2019 22:48): Spíše by mě zajímalo, zda dokáží obětovat některé postarší mechaniky. U remaků je důležité vědět, kde přidat i ubrat. Na druhou stranu těžké říci, zda by ubírání, které by třebas vyhovovalo mně, vyhovovalo i většině fandů. U JRPG asi ne. :)

@Ringo (11.06.2019 22:33): Ideálně teď běž zase do diskuze k Ultimě VII trollit, jak jsou Infinity Engine hry strašné. ;)
@Solidor (11.06.2019 22:37): Mohli by to trosku uspisit, aby pak byl prostor na remake osmicky :) I kdyz ta zdaleka nema takove ,,lore,, jako sedmicka.

Ony by i hlavni postavy mimo pocatecni Midgar partu mohly dostat vic prostoru.
@Charllize (11.06.2019 22:26): Mě se teda ulevilo, že to bude na epizody. Nebude ve vývoji patnáct let jako FFXV a KHIII. Navíc příběh líp zapadne do univerza. Čekám, že bude hrát malou roli i Genesis nebo Deepground.
@Jab (11.06.2019 22:23): Tak samo do dusledku nakonec by by bylo nejlepsi pockat dalsich treba pet let. urcite pak vyjde nejaka kompletni edice, ale to je takovy standart uz dneska a netyka se to jen FF 7 Remake. Kuprikaldu komplet edice Borderlands 2 po vcerejsku neexistuje vubec. Byla to ta na PS4, ale vydali dalsi DLC, tomu teprve rikam hnus. Ta hra je stara deset let nebo kolik. (ok je docasne zdarma)

A jo, vsichni by samo byli radsi kdyby to vyslo v celku, ale zase takova neskutecna hruza to neni.
@Jab (11.06.2019 22:02): System vydavani je samo krapet debilni. Ale asi jsi moc nepochopil jak to je cele mysleno.
Prvni cast bude plnohodnotna hra, nic ve stylu epizodickeho hrani nebo DLC. Aby ti to bylo blizsi cele to pak bude neco jako trilogie Mass Effectu. Tedy nekolik (asi tri) plnohodnotne hry. Samozrejme original vysel v celku, ale jelikoz remake bude hru vice rozsirovat bude v kazde casti dostatek veci na to aby to slo povazovat za plnohodnotnou hru.
V zasade to jde brat tak ze oni klidne mohli vydat jednu hru, udelat to jako remake Resident Evil 2 a bylo by. Misto toho budou ty hry tri a bude tam toho vic. urcite maji spoustu amterialu z tvorny puvodni verze ktere nepouzily a ted je pouzit klidne muzou.
Navic to nebude levna zalezitost, takze vydelek z casti prvni pomuze lepe financovat cast druhou a zrejme diky tomu dostat i vyssi kvalite.
@Jab (11.06.2019 22:06): Úsměvné je, že si vyhledáváš diskuse toho, co nenávidíš a chodíš to tam lidem, kteří to naopak milují, hejtit. My se nepoplácáváme, bavíme se tím, co nás baví a to, že tady přiletí občas moucha jménem Jab, no tak ji nezbyde, než chvíli zahánět, aby nebzučela přímo za uchem a když se to nepovede, tak ji ignorovat. Ať si sedí a mele nožičkama :-) Pořád to bude jen otravná, ale bezvýznamná, moucha.

A život je krátký, to je fakt, ale koukám, že tě nemrzí ani minuta, v které můžeš někomu něco pomluvit.
@Ringo (11.06.2019 21:53): Hru jsem hrál. Pro níže zmíněné důvody přestal hrát. Kýč a grind nejsou nutné podmínky žánru. A víc už vědět nepotřebuješ. Tohle je tedy normální diskuze ke hře. I tvrdá kritika se tu může objevit. Svět se nezhroutí a tohle není žádný klubík jen pro lidi s pozitivním názorem. Krom toho jsem reagoval taky na původní link, kdy je ten systém vydávání remaku opravdu ujetý.
@Ronik (11.06.2019 21:44): Tu ukazku jsem daval nize. Ale to o tech dvou rezimech je spis spekulace, protoze byli ve FF 15 a taky z toho ze by to tak melo snadno vyjit vstric lidem kteri to chteji hrat akcne a moc se soubojema nepatlat, venovat se pribehu. Koneckoncu predchozi ukazky ze souboju byli bez ATB teplomeru, tedy bez oznaceni ATB. (jasne mohlo to byt nedodelane)
@Jab (11.06.2019 21:48): Ne, nedá, kdybys měl k věci konstruktivní kritiku, tak to přijmu a klidně lze polemizovat o tom, co na tom baví a líbí se mně a ostatním a co na tom vadí tobě. Ale ty přijdeš s ryzím hejtem, aniž bys o té hře vlastně cokoliv hlubšího znal. Je to tak u jRPG, je to tak u Dungeonů, je to tak u všech žánrů, které ty nehraješ nebo nenávidíš bůh ví proč. Já nesnáším Doomovky. Chodím to hejtit doomovkářům? Pokud bych se o tom chtěl dohádat, udělám to jednou, 2x, nebo jako na MAGEO, když někdo tahal doomovky a diablovky do auditka o dungeonech, tak jsme se mohli hádat, ale imrvére chodit trollit do témat o hrách, které nesnášíš, to bych fakt k tomu potřeboval mít život ve sračkách, aby to bylo to poslední, co mi zbude, chodit hejtit lidi, které něco baví.
@Ronik (11.06.2019 21:44): Trochu to na mě působí jako Final Fantasy 12. Jako, ono mě to bude stejně lákat asi tak, jako tak, protože v jRPG jsem už zažil x druhů soubojových systémů, tu lepší, tu horší, dokonce jsme našel zalíbení i v takových, u kterých bych to nečekal. Ale asi k tomuhle remaku budu muset přistupovat jako k nové hře. Ze dvou důvodů - 1. změna soubojového systému, 2. emo reál obličeje. Přeci jen jsem měl raději schématičnost, která mi ponechala na mé fantasii, jaké konkrétní detailní rysy má postava ve skutečnosti. Naštěstí mám díky PS1 verzi navždy možnost naházet image do emulártoru a zahrát si originál, pokud budu chtít zpátky ty zážitky, jako kdysi.
@Ringo (11.06.2019 21:41): Tohle se dá obecně vztáhnout z valné části na veškeré internetové diskuze a pak se plynule přesunout ke smyslu života a jakéhokoliv lidského jednání a konání.
@Ringo (11.06.2019 21:41): Asi ne tak, jak si představuješ, tady je ukázka: odkaz. Z tohohle to moc nepůsobí tak, jako že by to bylo rozdělené na dva režimy, "akční" režim je prostě možnost nabindovat si kouzla na tlačítka.
Tak jasné. Spojení původního grindu z nekonečných soubojů a příšerně kýčovitého příběhu s remakovým vydáváním hry po malých částech a s tunou DLC... Už chybí jen lootboxy. Tohle není zapotřebí trollit. Stačí linkovat články a nechat reagovat vás.
Hmm, ted musim ten svuj prispevek trosku opravit.
Informace lezou jak z chlupate deky :)
Melo by se jednat i o remake pribehu, tedy melo by tam byt vse jako ve stare verzi, plus k tomu dalsi pribehove sekvence ktere v puvodni verzi nebyli. Tedy melo by jit o ten samy pribeh v zakladu jen bude rozsireny.

Soubojak by mel mit dve nastaveni, akcni a takticky. U taktickeho bude ATB a moznost pauzy. Akcni bude proste realtime rubanice, zrejme idelani pro nizsi obtiznost (jestli tam nejaka bude)
Jsem pro, aby si lidi zahráli tenhle shit znova. Alespoň si porovnají vzpomínky s realitou. Ale Square Enix tomu dává takovou nálož, že tu hru skoro lituji.
Tak skutecne pujde jen o jednu cast hry a zrejme to bude cele jen v Midgaru. Coz bylo v puvodni verzi tak na 5-6 hodin hrani. Ale dle informaci by mesto melo byt opravdu vyrazne vetsi a melo by tam byt plno aktivit ktere v puvodni hre nebyli, mimo pribeh, ten zustane nezmeneny. A i kdyz pujde dejove jen asi tak o 30% puvodni hry vyjde to na dvou BR discich, podobne jako RDR2.
Oznameny jsou mimo zakladni edice i dve dalsi, DeLuxe (80 dolaru) a 1st Class edice, ta je za 330 dolaru a obsahuje maketu s Cloudem na motorce.

Info o edicich
https://www.gamespot.com/articles/e3-201 ... make-n/1100-6466818/
Novy trailer ( Tifa :)
https://www.youtube.com/watch?v=pCJZg7pVtiI
Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=cmBKGQrUFaM
@Drolin (10.06.2019 11:04): Komplet KH série (bez trojky) mi leží v šuplíku v krabičce ještě zabalená :D musím dohnat tohle první.

Viděl bych to akorát na Outer Worlds a Ni no Kuni a pak až FF, Cyberpunk a Tales, zbytek počká. Ještě by mohlo vyjít letos Granblue a můžu dávat výpověď pomalu.
FINAL FANTASY VII REMAKE comes to PS4 on 03.03.2020.

Takže hra roku 2020 je jasná.
@Charllize (11.05.2019 19:22): Já nechci mít doma další werk, který využiju na pár věcí (není mnoho PS exkluzivit, které bych si opravdu toužila zahrát, napadá mě snad jenom Bloodborne) a bytostně mě sere hrát na controlleru, lze-li se tomu vyhnout, činím tak.
A jo, taky si říkám, že Squeenix není Konami a nakonec se na to PC nastěhuje kdeco.
To je jako udělat Civ 7 v realtime, protože hráči už nechápou turn based a raději vše označí a někam pošlou :-)
@Sadako (11.05.2019 16:19): Tak ps4 sezenes i do 4000, zahod principy za hlavu a hraj ne :) Ale SE na PC vydava prakticky vsechno nakonec, takze taky muzes by ta co si pocka tak se docka:)



@Ringo (11.05.2019 16:41): to urcite zmeni, jedine do ceho by moc hrabat nemeli je pribeh a zasazeni a zrejme i hudba. ostatni veci technickeho a sytemoveho charakteru maji ale ruku volnou rekl bych. Samozrejme se nabizi otazka po pomerne velkem uspechu DQ11 ktery oproti predchudcum nemenil nic moc proc to delat a nezustat u klasiky, ale holt asi maji dojem ze doba si to zada. Je skutecne otazka jak by jim to ovlivnilo prodeje kdyby tam zustali nahodne souboje v separatni obrazovce s ATB systemem a pevne danymi pozicemi postav i nepratel. Trochu mam obavu ze dost vyrazne, bohuzel. Staci si precist prispevky tady, a to je skutecne jen kapka v mori. A dle toho co zatim predvedli zrejme museli hrabnout do pokladnicky hodne hluboko, tak zrejme prodelat nechteji. Nikdy se nejde zavdecit vsem. osobne to je pro jasna koupe at to bude jakkoliv, tohle kdybych si nechat utect, tak si to neodpustim.)
Pokud změní FF VII remaku souboje více, než jen možností přeskočit animaci, tak už to pro mě nebude Final Fantasy VII a můžou si to nechat :-)
@Red (11.05.2019 14:34): Ale samo nic proti, ja kdyz to hral poprve mel jsem s nim taky potize. Na pribehovy only pruchod hry muze byt tezky vic nez dost. Ostatne to tak hra i mysli

Animace summonu jsou samozrejme po case trosku oser. U sedmicky hlavne zcela bonusovy Knights of the round. Tam ta animace trva pres minutu.
https://www.youtube.com/watch?v=sv9aI5RkoeQ
Za jistych kombinaci materii ho postava byla schopna vyvolat tusim 4x nebo dokonce 6x po sobe a to akorat tak vyslo udelat si kafe a dojit si na wc :)
U FF8 ty animace byli jeste delsi, rovnez bez moznosti to preskocit.
@Drolin (11.05.2019 13:32): Jako dítě jsem udělal všechny souboje s prstem v nose, a to jsem si to ztěžoval, že jsem si tam dával ty útoky zvířat jen s dlouhými animacemi jen výjimečně, ty mě tak štvaly že to nešlo. Až na konci byl ohromný skok, finálního nepřítele nešlo na mé úrovni porazit. Snad to líp vybalancují.
@Red (11.05.2019 11:16): Nejlip vypada PC verze co ma namodovane pozadi hry do HD. Jinak asi nejlip pak vypada PS4 verze.
https://www.youtube.com/watch?v=OaEgc46FNWE

Ma to na PC i FF9 a tam je vysledek asi jeste lepsi.
https://www.youtube.com/watch?v=k-P6_cT_pqY

A hudbou to je tezke, v kazde verzi zni trochu jinak, ale rozhodne nejhur ve verzi pro PC z roku 98. Myslim ze One Winged Angel tam nema ani choraly.

Jinak na PC jsou samozrejme dve verze, jedna ta puvodni a pak ta z roku 2013, coz je vlastne taky remaster. Mozna by mela byt uvedena v profilu jako samostatne vydani.
Na emulátoru PS1 jde docílit mnohem lepšího obrazu než má ta PC konverze, která je prostě horší, hlavně hudba je na PS1 plnohodnotná, na PC je kapku osekaná. PS1 verze má mnohem lepší soundtrack.